2852
Аналіз ринку збуту з метою максимізації прибутку
Аналіз ринку збуту один із популярних напрямів маркетингових досліджень, який замовляють у компанії Pro-Consulting.
Нашим клієнтам необхідний аналіз ринку збуту, коли потрібно:
- скоригувати асортимент торгової пропозиції;
- збільшити обсяг продажу;
- вийти на зовнішній ринок чи організувати канал імпорту;
- підвищити рентабельність виробництва;
- протистояти конкурентам;
- розширити свою ринкову частку;
- знайти шлях виходу із кризи.
Замовляючи аналіз ринку збуту в компанії Pro-Consulting, менеджер знає, що в результаті отримає достовірну і повну інформацію для вирішення збутових завдань, що стоять перед ним. Рекомендуємо ознайомитись з повною типовою структурою дослідження (аналізу) ринку.
Структура аналізу ринку збуту
Готовий аналіз ринку збуту охоплює всі аспекти, які тим чи іншим чином впливають на умови та параметри реалізації продукції.
Типовий аналіз ринку збуту здійснюється за такими напрямками:
1. Загальний аналіз ринку збуту:
- розрахунок ємності ринку та побудова динаміки їх зміни;
- структуризація та сегментація ринку;
- найбільш суттєві фактори впливу;
- тенденції зміни ринкової ситуації.
Понад 2000 кейсів з аналізу ринку представлено у каталозі готових проектів.
2. Вивчення системи державного регулювання ринку збуту:
- перелік та положення чинних нормативних актів;
- необхідність та умови отримання ліцензій;
- оподаткування;
- аналіз ринку збуту у секторі тендерних держзакупівель;
- озвучені плани реформування галузі.
3. Конкурентний аналіз ринку збуту:
- прямі та опосередковані конкуренти, їх характеристики;
- ринкові частки найбільших гравців;
- збутові політики конкурентів;
- спрямованість та зміст стратегій конкурентної боротьби;
- ризики, пов'язані з активністю конкурентів, способи компенсації;
- дізнайтесь більше про конкурентний аналіз за цим посиланням.
4. Споживчий аналіз ринку збуту:
- класифікація та сегментація споживчої аудиторії;
- особливості поведінки споживачів при покупках офлайн та онлайн;
- запити споживачів за результатами опитувань та фокус-груп;
- аналіз ринку збуту у секторі корпоративного споживання.
5. Вивчення каналів реалізації продукції:
- показники наявних каналів збуту;
- умови взаємодії з дистриб'юторами та рітейлерами;
- використання різних прийомів просування у каналах збуту;
- критерії вибору каналів продажів при змінах ринкової ситуації;
- дізнайтесь більше про аналіз виробництва та реалізації продукції.
6. Дослідження факторів, що впливають на позицію клієнта на ринку:
- порівняння ринкових часток замовника та конкурентів у різних зрізах у динаміці;
- вивчення клієнтської статистики з продажу;
- аудит внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів, у тому числі з використанням методів «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
- рекомендації щодо покращення ринкової позиції, маркетинговий супровід діяльності підприємства.
У якості прикладу структури вже проведеного аналізу ринку, перегляньте структуру готового аналізу ринку пластикових труб в Україні (2022 рік).
7. Рекламний аналіз ринку збуту:
- моніторинг рекламних повідомлень на всіх доступних носіях;
- систематизація онлайн-запитів потенційних покупців; виділення ключів для реклами;
- вибір найефективніших методів просування рекламної кампанії;
- контроль ходу та результативності рекламних акцій.
8. Порівняльний аналіз ринків збуту:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- карти ризиків та можливостей;
- факторний аналіз із метою вибору найвигіднішого ринку.
Як отримати аналіз ринку збуту
Замовити аналіз ринку збуту дуже легко. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером Pro-Consulting, використовуючи наші контактні дані.
Кожен аналіз ринку збуту проводиться аналітиком за індивідуальним технічним завданням клієнта. Для узгодження технічного завдання на аналіз ринку збуту, термінів, вартості та інших питань дослідження проводиться попередній брифінг замовника та виконавця у очному режимі чи онлайн. З клієнтами нашої компанії можна ознайомитись тут.
Для якісного проведення аналізу ринку збуту в компанії Pro-Consulting створено необхідну кадрову та матеріально-технічну базу. Достовірність нашого аналізу ринку збуту забезпечується можливостями:
- доступу до багатьох джерел вторинної інформації як до відкритих, так і корпоративних;
- власного колл-центру для проведення опитувань та запуску «таємного дзвінка»;
- апаратно-програмного комплексу для моніторингу Інтернету;
- студії для фокус-груп та інтерв'ю.
Замовляйте аналіз ринку збуту компанії Pro-Consulting.