465
Аналіз споживчого ринку для підвищення ефективності бізнесу
Підприємці та компанії часто стикаються із ситуаціями, коли їм не вистачає інформації для ефективного управління та реалізації ключових заходів. Аналіз споживчого ринку стає незамінним інструментом у таких випадках:
- інвестування у створення та виведення на ринок нового підприємства;
- коригування складу та асортименту цільової продукції;
- проведення рекламних кампаній; застосування інших методів просування торгових пропозицій;
- розширення діяльності компанії на додаткові напрямки чи ринкові ніші;
- складання та реалізація стратегій конкурентної боротьби для збереження та зміцнення позицій;
- розробка маркетингової стратегії підприємства за умов кризи.
Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо перейти на сторінку з повноцінним описом типової структури дослідження ринку.
Проведення аналізу споживчого ринку дозволяє бізнесу приймати обґрунтовані рішення, спираючись на достовірні дані та глибоке розуміння ситуації.
Основні складові типового аналізу споживчого ринку:
1. Загальні характеристики сфери бізнесу:
- опис особливостей функціонування ринку у поточних умовах;
- показники виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
- розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом конкретного періоду;
- сегментація ринку за видами продукції, виробниками, постачальниками, географією споживання та іншими критеріями;
- значні постійні та тимчасові фактори впливу на роботу ринку;
- виявлені тенденції, моделі та прогнози стану сфери бізнесу в коротко- та середньостроковій перспективі;
- в якості прикладу реального ринкового звіту перегляньте опис готового аналізу ринку картоплі фрі та картопляних флексів або аналізу ринку акумуляторів для БПЛА в Україні.
2. Вимоги системи державного регулювання галузі:
- основні положення нормативних актів різних рівнів;
- можливі форми організації та реєстрації підприємств та їх відмінні риси;
- необхідність та умови ліцензування діяльності, стандартизації та сертифікації продукції;
- податкове навантаження під час проведення внутрішньо- та зовнішньоторговельних операцій;
- порядок державних закупівель, можливості участі у тендерах;
- плановані законодавчі зміни, що здатні вплинути на ринок;
- якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати та проаналізувати, зв'яжіться з нами – консультант поставить правильні питання та допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження – контакти.
3. Кількісний та якісний аналіз споживчого ринку:
- портрет цільової аудиторії та її основні характеристики;
- фактори, що впливають на поведінку та активність споживачів;
- вимоги покупців до продукції ринку та ступінь їх задоволеності поточними пропозиціями;
- рівень лояльності до певних брендів, умови її збереження та збільшення;
- аналіз пошукових запитів та поведінки покупців в онлайн та офлайн середовищі;
- споживання цільових товарів бізнес-структурами та державними організаціями;
- також більш предметне уявлення про структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення, наприклад, з описом готового аналізу ринку кондитерської глазурі в Україні або аналізу ринку криптогаманців у Європі.
4. Дослідження конкурентного середовища ринку:
- перелік та характеристики прямих та непрямих конкурентів;
- розподіл ринкових часток між ключовими гравцями, порівняння з аналогічними показниками замовника;
- асортимент, переваги та недоліки товарів конкурентів;
- умови, що забезпечують конкурентоспроможність пропозицій;
- ризики та бар'єри, зумовлені конкурентним середовищем;
- повідомляємо, що в каталозі готових проектів доступно більше 2600 готових звітів по ринках України та світу – скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі та знайдіть готовий звіт по своєму ринку.
5. Збутовий аналіз споживчого ринку:
- можливі канали реалізації продукції та особливості їх використання;
- умови співробітництва та цінові політики операторів збуту;
- ефективність різних методів просування залежно від каналу продажу;
- вплив непередбачених обставин на збут та рекомендації щодо управління продажами за таких умов.
6. Інвестиційний аналіз споживчого ринку:
- SWOT-аналіз компанії та проекту;
- PESTLE-аналіз зовнішніх факторів, що впливають на бізнес;
- карта ризиків та бар'єрів для організації та розвитку підприємства;
- факторний аналіз зовнішніх ринків чи ніш усередині одного ринку;
- рекомендації щодо реалізації бізнес-проекту з урахуванням отриманих даних.
Якщо ви зацікавлені у проведенні такого аналізу споживчого ринку для свого підприємства, зверніться до професіоналів, що спеціалізуються на маркетингових дослідженнях. Спільна робота з експертами допоможе вам зберегти час, ресурси та забезпечити успішне управління вашим бізнесом. Замовити аналіз споживчого ринку можна, зв'язавшись із нашим менеджером по телефону чи електронною поштою.
Перед замовленням індивідуального аналізу споживчого ринку варто ознайомитися з готовими звітами по сфері, що цікавить. Компанія Pro-Consulting надає доступ до таких матеріалів, що дає можливість отримати попереднє уявлення про ринок та його особливості.