Аналітика та прогнози ринку від Pro-Consulting: з нами все ясно і зрозуміло
2522

Аналітика та прогнози ринку від Pro-Consulting: з нами все ясно і зрозуміло

Для чого потрібні аналітика і прогнози ринку?

Сучасні умови ведення бізнесу відрізняються високим ступенем мінливості, що часто призводить до невизначеності ситуації в моменти планування важливих для підприємства кроків. Попередньо зроблені аналітика і прогнози ринку допоможуть вам знайти рішення таких задач, як:

  • створення нового підприємства і виведення його на ринок;
  • вихід на ринок нового продукту;
  • оновлення асортименту продукції;
  • зміна спрямованості бізнесу;
  • складання плану рекламної кампанії;
  • оцінка ефективності використовуваної маркетингової стратегії;
  • розробка програми виходу компанії з кризи.

Можливо, вас також зацікавить матеріал про аналіз попиту як частину аналітики ринку

Аналітика та прогнози ринку: можливі напрями досліджень

Завдання, для вирішення яких замовляється аналітика і прогнози ринку, носять різноманітний характер, який визначається складністю сучасної економічної ситуації.

Аналітика та прогнози ринку від Pro-Consulting можуть включати наступні напрямки досліджень:

  1. Аналітика та прогнози ринку - загальні відомості:
    • основні параметри;
    • структура ринку;
    • позитивні і негативні фактори впливу;
    • переважаючі тенденції зміни ринкових умов.
  2. Аналітика та прогнози ринку - діяльність конкурентів:
    • характеристики основних гравців;
    • розподіл ринкових часток;
    • маркетингові стратегії, що застосовуються.

Перегляньте матеріал про аналіз імпорту як етап аналізу ринку

  1. Аналітика та прогнози ринку - сфера споживання:
    • портрет цільової аудиторії;
    • споживчі очікування і мотиви лояльності (оцінка лояльності);
    • споживання в онлайн сфері;
    • державне і корпоративне споживання.
  2. Аналітика та прогнози ринку - позиція замовника:
    • поточне становище стосовно конкурентів;
    • оцінка ефективності внутрішніх процесів;
    • запуск «таємного дзвінка» і «таємного покупця»;
    • пошук шляхів оптимізації маркетингової стратегії клієнта.
  3. Аналітика та прогнози ринку в сфері роздрібної торгівлі:
    • характеристика представленої товарної позиції;
    • прийоми впливу на покупців;
    • цінові маневри постачальників і торгових точок.
  4. Аналітика та прогнози ринку - маркетингові інструменти просування:
    • дієвість реклами на різних носіях;
    • аналіз рекламних кампаній в ЗМІ і в інтернеті;
    • вибір інструментів просування в конкретних умовах.
  5. Аналітика та прогнози ринку для створення нового суб'єкту:
    • ризики та можливості за результатами SWOT- і PEST-аналізів;
    • варіанти стратегій для успішного виходу на ринок.

Ознайомтеся більш детально з базовою структурою аналізу ринку

Готові аналітика і прогнози ринку від Pro-Consulting завжди містять рекомендації стратега по досягненню заявлених клієнтом цілей.

Аналітика та прогнози ринку - Pro-Consulting

Створення інформаційно-аналітичного базису діяльності фірми, якими покликані стати аналітика і прогнози ринку, вимагає вдумливого підходу до вибору виконавця маркетингових досліджень.

Консалтингове агентство Pro-Consulting має наступні переваги перед конкурентами:

  • досвід;

Ми стали дійсним членом Української асоціації маркетингу в 2005 році. З цього часу аналітиками компанії надані готові аналітика і прогнози ринку більш ніж тисячі клієнтам запонад 1800 технічних завдань. Про якість роботи Pro-Consulting свідчать надання нашій компанії статусу акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків. Ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок

  • інформаційні та технічні можливості;

Аналітика та прогнози ринку від Pro-Consulting проводяться із застосуванням ефективних методик збору та обробки інформації. Для проведення кабінетних досліджень у нас є доступ до:

  • зведенних державних статистичних служб;
  • звітів міністерств і відомств;
  • дослідженнь неурядових організацій;
  • публікацій спеціалізованої преси;
  • матеріалів конференцій та інших бізнес-заходів;
  • інформаційних масивів наших партнерів в Україні та за кордоном;

Якісні аналітика і прогнози ринку можуть вимагати проведення і різних видів польових досліджень. З цією метою компанія має можливість задіяти власний колл-центр, апаратно-програмний комплекс моніторингу мережі інтернет, спеціально обладнане приміщення для фокус-груп та інтерв'ю.

Можливо вам необхідно провести аналіз конкурентів - почитайте

  • міжнародне визнання;

Аналітика та прогнози ринку від Pro-Consulting високо оцінюються не тільки українськими, а й зарубіжними клієнтами, серед яких такі гіганти, як Coca-Cola, Nestle, Hyundai, Shell, Bosch, Exxon, L'Oreal, Johnson & Johnson та інші.

Наші аналітика і прогнози ринку базуються на використанні стандартів маркетингових досліджень ESOMAR, тому зрозумілі замовникам з будь-якої країни світу. Аналітика та прогнози ринку від Pro-Consulting вперше в Україні удостоїлися премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року - 2011».

Аналітика та прогнози ринку можуть бути замовлені прямо зараз за контактними даними.

Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте про аналіз ємності ринку як складову дослідження ринку

Дата розміщення: 17.12.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами