Аналіз ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів. 2019 рік

Аналіз ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів. 2019 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 5
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: электронной почтой либо курьером в электронном или в печатном виде
Мова звіту: російська
3400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В Європі заморожений хліб і випічка продається в будь-якому супермаркеті. Загальносвітова тенденція демонструє зростання попиту на ХБІ, які можна готувати в мікрохвильовці, напівфабрикати. Причиною зростання популярності є зручність використання заморожених хлібобулочних напівфабрикатів: свіжоспечені булочки готуються всього за 10-15 хвилин в духовці.
Крім того, свіжий хліб, випечений на місці із заморожених напівфабрикатів, користується великим попитом в сегментах фаст-фуду, HoReCa, які є основними споживачами на ринку. Приготування страв із заморожених напівфабрикатів не вимагає розширення штату - процедура приготування може виконуватися однією людиною. Крім того, при використанні заморожених хлібобулочних напівфабрикатів відсутнє нереалізований товар, так як випікання нових виробів відбувається в міру реалізації попередніх. Як результат, в асортименті завжди присутні свіжоспечені хліб і різні булочки. Також наявність заморожених хлібобулочних напівфабрикатів забезпечує гарантований запас продукції при непередбаченому попит.
На сьогоднішній день на ринку хлібобулочних заморожених напівфабрикатів України розширюється асортиментний ряд. Даний ринок включає в себе такі види продукції як хліб 80-95% готовності, напівфабрикати листкового тіста, напівфабрикати здобного тіста, вироби для СВЧ, кондитерські вироби, пироги та ін.
Розвиток даної галузі відбувається в основному за рахунок великих міст. Найбільшими споживачами даної продукції є сегмент B2B - на сьогоднішній день це пекарні при супермаркетах і торгових центрах, сектор HoReCa, міні-пекарні, автозаправки, сервіси швидкої доставки їжі в офіси, ділові центри і т.д.
Основні тенденції на ринку:
• Збільшення кількості малих пекарень, які швидше пристосовуються до нових умов ринку і в будь-який момент можуть перебудуватися;
• Досить популярними стають міні-пекарні-кафе, в яких можна як придбати випічку, так і замовити на місці з різними напоями;
• Середні та великі підприємства характеризуються високим рівнем механізації і автоматизації виробництва, а також постійним розширенням асортименту продукції;
Період 2016-2018 рр. демонструє помірне зростання економіки країни, після 2 років економічного спаду. Позитивні тенденції були б неможливі без макроекономічної стабілізації. З 2016 року курс національної валюти по відношенню до долара США залишався відносно стабільним, коливаючись у вузькому коридорі, що відбилося на купівельній спроможності населення. Згідно з даними Державної служби статистики України динаміка номінальної середньої заробітної плати населення демонструє постійне зростання, і в середньому він становив 28,5%, що є основним драйвером розвитку ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів.

 

З огляду на падіння національної валюти в 2014 і 2015 роках на 49% і 84% відповідно, зростання заробітних плат в іноземній валюті почався тільки в 2017 році. Тенденція свідчить про подальше зростання даного показника, відповідно доходи і витрати населення також будуть продовжувати рости.

Детальний зміст:

1. Характеристика ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів України.
1.1 Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
1.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку.
2.1 Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
2.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
3. Зовнішньоекономічна діяльність.
3.1 Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
3.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
4. Споживчі переваги.
4.1. Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
4.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку.
5.1. Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
5.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.

Перелік таблиць:

1. Динаміка курсу національної валюти і зростання заробітної плати в Україні
2. Динаміка ємності ринку заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні за 2014-2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка ємності ринку заморожених кондитерських напівфабрикатів в Україні за 2014-2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
4. Динаміка обсягу експорту і імпорту заморожених хлібобулочних напівфабрикатів в Україні за 2014- 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
5. Динаміка обсягу експорту і імпорту заморожених кондитерських напівфабрикатів в Україні за 2014-2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка офіційної середньої заробітної плати в Україні
2. Структура експорту хлібобулочних кондитерських напівфабрикатів в 2016 і 2018 рр., в натуральному вираженні, %
3. Структура імпорту хлібобулочних напівфабрикатів в 2016 і 2018 рр., в натуральному вираженні, %
4. Географічна структура експорту заморожених кондитерських напівфабрикатів в 2016 і 2018 рр., в натуральному вираженні %
5. Географічна структура імпорту кондитерських напівфабрикатів в 2016 і 2018 рр., в натуральному вираженні, %
6. Структура критеріїв вибору хлібобулочних виробів споживачами за підсумками 2018 року, %
7. Структура критеріїв вибору кондитерських виробів споживачами за підсумками 2018 року, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами