Дата підготовки: | Серпень 2021 року |
Кількість сторінок: | 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 28 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку хлібобулочних виробів в Україні, що включає таку продукцію як безглютенові хлібці, крутони, тортильї, пиріжки з начинкою, снеки, сухарики, панірувальні сухарі, тостовий хліб. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку ХБВ в Україні, проаналізовані виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання великої кількості продуктів, визначені основні оператори ринку, проведено оцінку обсягу експорту \ імпорту. Також був проведений аналіз динаміки популярності виробів дослідженого ринку. За результатами досліджень було побудовано прогноз до 2025 року, сформовано рекомендації щодо розвитку ринку, визначено основні фактори, що впливають на ринок і основні ризики з імовірністю їх появи і можливими наслідками.
Основну частку обсягу ринку становить внутрішнє виробництво. Так як дуже складно відстежувати виробництво ХБВ і реалізацію, то тінь займає велику частку ринку. Залежно від сегмента частка тіньового сектора може бути від 5 до 60%.
У загальних рисах виробництво стабільно зростає з року в рік, але через малі обсяги в деяких сегментах, можуть бути коливання в зв'язку з виходом або входом нових операторів.
Аналогічна ситуація і в зовнішній торгівлі. Її обсяги стабільно ростуть, але в деяких сегментах спостерігаються значні коливання. Серед імпортерів стабільно займаються торгівлею з року в рік тільки торгові мережі. В експорті найбільш стабільними є виробники, які самі займаються експортом своєї продукції.
Були визначені основні фактори, що впливають на формування ціни. До внутрішніх факторів належать собівартість виробництва продукції, адміністративні та інші невиробничі витрати підприємств, закладений інвесторами рівень рентабельності виробництва. До зовнішніх належать ціна продукції на внутрішньому і зовнішніх ринках, попит на продукцію, канали збуту продукції, націнка роздрібних торговців.
Були проаналізовані споживчі переваги по кожному із сегментів, активність покупців в інтернеті при пошуку продукції або брендів-виробників, визначені основні групи споживачів, які переважно користуються дослідженими продуктами, а також проаналізовані відгуки покупців. В цілому активність користувачів в області пошуку досліджених товарів і брендів постійно зростає. Споживачі задоволені товарами, які вдається купити в магазинах.
Були проаналізовані канали збуту продукції, їх переваги та недоліки, а також оцінена структура продажів по каналах.
Для аналізу брендингу реклами було переглянуто багато рекламних матеріалів від різних брендів. Виявилося, що в більшості сегментів виробники не рекламують продукцію. Наймасштабніші рекламні кампанії проходять в сегменті сухариків і снеків.
Був описаний асортимент продуктів, що представлені на ринку в даний момент. У багатьох сегментах присутня величезна кількість додаткових інгредієнтів, що робить ринок дуже різноманітним, практично кожен виробник має унікальну пропозицію на ринку.
1.Загальна характеристика ринків - в цілому по сегменту з виділенням деталей по кожному напрямку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринків (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринків, розрахунок ємності ринків в 2018-1 пол. 2 021 рр. (Оцінка на підставі даних виробників)
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринків і побудова аналітичних моделей)
1.4. Сегментація і структурування ринків (за видами, походженням, добавкам)
2.Проізводство продукції в 2018-1 пол. 2021 рр.
2.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
2.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
2.3. частки виробників
3. Основні оператори ринків (виробники та імпортери)
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт досліджуваних ХБВ з України в 2018-1 пол. 2021 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт досліджуваних ХБВ в Україну в 2018-1 пол. 2021 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Середні поточні ціни на продукцію
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура (аналіз пропозиції конкурентів)
6. Споживачі і їх переваги
6.1. Опис споживчих сегментів (портрет споживача)
6.2. Аналіз тематичних пошукових запитів і видачі конкурентів
6.3. Структурування та сегментація споживання
6.4. Ступінь задоволеності споживачів (контент-аналіз відгуків)
7. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
8. Аналіз брендингу та реклами конкурентів в сегментах
9. Асортимент продукції, представлений на ринку (опис упаковок і широти асортименту)
10. Висновки. прогнозні показники
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринків
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринків. Прогнозні показники розвитку ринків в 2021-2025
10.3. Рекомендації з розвитку на ринку
10.4. Доцільність роботи в кожному сегменті
10.5. Оптимальний формат роботи в сегментах
10.6. Позиціонування та просування продуктів на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT-аналіз компанії на ринку
11.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Розрахунок ємності ринку ХБВ за 2018 - 1 півріччя 2021 натуральному вираженні, тис т
2. Розрахунок ємності ринку ХБВ за 2018 - 1 півріччя 2021 грошовому вираженні, млн грн
3. Розрахунок ємності ринку з урахуванням тіньової частини ринку в 2018 - 1 пол 2021гг
4. Динаміка виробництва ХБВ в Україні за 2018 - 1 півріччя 2021, т
5. Динаміка виробництва ХБВ в Україні за 2018 - 1 півріччя 2021, млн грн
6. Частки виробників ХБВ в Україні
7. Основні оператори ринку
8. Структура експорту ХБВ за сегментами за 2018 - 6 міс. 2021 натуральному вираженні, т
9. Структура експорту ХБВ за сегментами за 2018 - 6 міс. 2021 грошовому вираженні, млн грн
10. Структура експорту ХБВ по країнам за 2018 - 6 міс. 2021 натуральному вираженні, т
11. Структура експорту ХБВ по країнам за 2018 - 6 міс. 2021 грошовому вираженні, тис грн
12. Структура експорту ХБВ по експортерах за 2018 - 6 міс. 2021 натуральному вираженні, т
13. Структура експорту ХБВ по експортерах за 2018 - 6 міс. 2021 грошовому вираженні, тис грн
14. Структура імпорту ХБВ за сегментами за 2018 - 6 міс. 2021 натуральному вираженні, т
15. Структура імпорту ХБВ за сегментами за 2018 - 6 міс. 2021 грошовому вираженні, млн грн
16. Структура імпорту ХБВ по країнам за 2018 - 6 міс. 2021 натуральному вираженні, т
17. Структура імпорту ХБВ по країнам за 2018 - 6 міс. 2021 грошовому вираженні, тис грн
18. Структура імпорту ХБВ по імпортерам за 2018 - 6 міс. 2021 натуральному вираженні, т
19. Структура імпорту ХБВ по імпортерам за 2018 - 6 міс. 2021 грошовому вираженні, тис грн
20. Середні потокові ціни на продукцію в розрізі сегментів
21. Динаміка пошукових запитів за основними брендам на ринку ХБВ за 2018 - 1 півріччя 2 021 рр
22. Структура каналів збуту досліджуваної продукції
23. Асортимент досліджуваної продукції на ринку
24. Прогноз розвитку сегментів ринку ХБВ на 2021-2025гг
25. SWOT-аналіз компанії Рома
26. PESTLE - аналізу ринку ХБВ в Україні
27. Сегментація ринкових ризиків
28. Карта ризиків на ринку України
1. Ємність ринку ХБВ за 2018 - 1 півріччя 2021 натуральному вираженні, тис т
2. Ємність ринку ХБВ за 2018 - 1 півріччя 2021 грошовому вираженні, млн грн
3. Динаміка ємності ринку ХБВ в Україні з урахуванням тіньового сектора за 2018- 1 пол 2021 рр в грошовому вираженні, млн грн
4. Динаміка експорту ХБВ за 2018 - 6 міс. 2021 натуральному вираженні, тис т
5. Динаміка експорту ХБВ за 2018 - 6 міс. 2021 грошовому вираженні, млн грн
6. Динаміка імпорту ХБВ за 2018 - 6 міс. 2021 натуральному вираженні, тис т
7. Динаміка імпорту ХБВ за 2018 - 6 міс. 2021 грошовому вираженні, млн грн
8. Структура собівартості товарів
9. Динаміка кількості пошукових запитів за сегментами в Україні в 2018 - 1 пол 2021 рр
10. Структура продажів досліджуваної продукції по каналах збуту