Дата підготовки: | Лютий 2022 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку сосисок у тесті (напівфабрикати та готові страви) в Україні. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт сосисок з України, а також основні переваги споживачів на даному ринку.
Хліб та хлібобулочні вироби є одним із стратегічних напрямків країни. Частка продукції «Хліб та вироби хлібобулочні, нетривалого зберігання» у 2020 році у розрізі реалізованої продукції за видами харчової промисловості становить у натуральному вираженні 4,5%, або 757,9 тис. тонн та у вартісному 4,2%, або 13,5 млрд. грн.
Через тривалий період карантинних обмежень різного ступеня жорсткості у різні періоди 2020 року кількість ресторанів фастфуду в Україні скоротилася майже на третину. Станом на 2021 рік, коли все ще присутні карантинні обмеження (проте вони суттєво слабші), кількість точок фастфуду зросла, проте вона все ще менша, ніж у 2019 році. Було виявлено, що кіоски з випічкою на виніс кількісно переважають над рештою категорій фастфуду у всіх великих містах України. Також популярність цієї категорії пов’язана зі швидкістю подачі страв та низькими ціни. Варто зазначити також, що послугу «Їжа на виніс» надають усі заклади на ринку, оскільки в період найжорсткіших обмежень подача на місці є неможлива, тому їжа на виніс була і залишається єдиним можливим варіантом роботи.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку сосисок у тесті як напівфабрикат, так і в кулінарії (особливості, фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Оцінка виробництва сосисок у тесті в кулінарії до напівфабрикатів
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку сосисок у тесті у 2018 – 1 пол. 2021 р. (Виробництво + імпорт - експорт)
2. Основні оператори ринку (виробники досліджуваної продукції як напівфабрикат)
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (юридична інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів
3. Зовнішня торгівля (за наявності)
3.1. Експорт сосисок у тесті (напівфабрикати) з України у 2018 – 1 пол. 2021 р. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
3.2. Імпорт сосисок у тесті (напівфабрикати) в Україну у 2018 – 1 пол. 2021 р. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
4. Асортимент продукції, представлений на ринку в розрізі рітейл. Середні ціни на продукцію
5. Споживачі та їх уподобання
5.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
5.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
• напівфабрикати
• сосиска в тісті
5.3. Оцінка продажу продукції у супермаркетах міста Києва
6. Канали збуту продукції
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2022-2024 р.
7.3. Рекомендації щодо виходу на ринок
8.Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2.PEST-аналіз факторів впливу на ринок
1. Бізнес модель Canvas продажу фастфуду Київхліб
2. Оцінка рентабельності підприємств виробництва продукції «Хліб та вироби хлібобулочні, нетривалого зберігання» в 2015-2020 рр.
3. Обсяги виробництва сосисок в тісті виробників ЗНФ, супермаркетів та пекарень в 2021 році
4. Асортименти продукції, представлений на ринку в розрізі рітейл. Середні ціни на продукцію.
5. ТОП-10 ключових запитів кластерів «выпечка» та «випічка» за останні 6 місяців 2021 року за обсягами пошуку та конкурентності запиту
6. Огляд ТОП сайтів SERP за кластерами «выпечка» та «випічка» за останні 6 місяців 2021 року за кількістю органічного трафіку та кількістю ключових слів
7. ТОП органічних ключових слів для цільової сторінки з рецептами випічки ТМ «Рудь» станом на 01.01.2022р. за трафіком та обсягами запитів ключових слів
8. ТОП-10 ключових запитів кластерів «напівфабрикати» та «полуфабрикаты» за останні 6 місяців 2021 року за обсягами пошуку та конкурентності запиту
9. ТОП -5 найпопулярніших оголошень пошукової реклами цільового веб-сайту ТМ «Галя Балувана»
10. Огляд ТОП сайтів SERP за кластерами «полуфабрикаты» та «напівфабрикати» за останні 6 місяців 2021 року» за кількістю органічного трафіку та кількістю ключових слів
11. ТОП ключових запитів кластерів «сосиска в тісті» та «сосиска в тесте» за останні 6 місяців 2021 року за обсягами пошуку та конкурентності запиту
12. Огляд сайтів SERP видачі за кластерами «cосиска в тесте» та «сосиска в тісті» за останні 6 місяців 2021 року за кількістю органічного трафіку та кількістю ключових слів
13. SWOT-аналіз ринкового спрямування
14. PEST-аналіз факторів впливу на ринок сосисок у тісті
1. Динаміка реалізованої продукції «Хліб та вироби хлібобулочні нетривалого зберігання» за 2015-2020 рр. у натуральному та вартісному вираженнях
2. Динаміка зайнятості працівників у виробництві продукції «Хліб та вироби хлібобулочні, нетривалого зберігання» за 2010-1018 рр, тис. осіб.
3. Динаміка виробництва сосисок в тісті в різних ринкових сегментах в натуральному вираженні, тон
4. Динаміка ємності ринку сосисок в тісті в натуральному вираженні, тон
5. Частки ринку виробників сосисок в тісті в натуральному вираженні, тон
6. Частки супермаркетів за продажем сосисок в тісті
7. Структура продажів сосисок в тісті
8. Реалістичний прогноз розвитку ринку сосисок в тісті України в натуральному вираженні, тон
9. Песимістичний прогноз розвитку ринку сосисок в тісті України в натуральному вираженні, тон