Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фастфуду в Україні у 2019 – 5 міс. 2021 р. У ході аналізу ринку було проаналізовано основні тенденції зміни ринку фастфуду в Україні під впливом COVID-19. Також було проаналізовано споживання на ринку.
Через тривалий період карантинних обмежень різного ступеня жорсткості в різні періоди 2020 року кількість ресторанів фастфуду в Україні значно скоротилася майже на третину. Дослідження 5 місяців 2021 року, коли ще були карантинні обмеження, показало, що кількість точок фастфуду зросла, проте не відновилася до рівня 2019 року.
Саме у зв'язку з пандемією набрав популярності тренд харчування поза ресторанами, а саме їжа на виніс та доставка.
1. Тенденції ринку
2. Споживання
3. Ризики на ринку фастфуду
4. Висновки
1. Динаміка кількості ресторанів фастфуду в Україні у 2019-5 міс. 2021р., станом на кінець періоду, шт
2. Індекс споживчих цін на послуги ресторанів та готелів у 2017-2020 рр., % від попереднього року