Дата підготовки: | Березень 2020 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів України 2014-2019 рр. У звіті представлено опис особливостей ринку; динаміка виробництва і ємності ринку; Зовнішньоекономічна діяльність; споживчі переваги; висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку.
Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів характеризується тим, що в Європі заморожений хліб і випічка продається в будь-якому супермаркеті. Загальносвітова тенденція демонструє зростання попиту на ХБІ, які можна готувати в мікрохвильовці. Причиною зростання популярності є зручність використання заморожених хлібобулочних напівфабрикатів: свіжоспечені булочки готуються всього за 10-15 хвилин в духовці.
Крім того, свіжий хліб, випечений на місці із заморожених напівфабрикатів, користується великим попитом в сегментах фаст-фуду, HoReCa, які є основними споживачами на ринку. Приготування страв із заморожених напівфабрикатів не вимагає розширення штату - процедура приготування може виконуватися однією людиною. Крім того, при використанні заморожених хлібобулочних напівфабрикатів відсутній нереалізований товар, так як випікання нових виробів відбувається в міру реалізації попередніх. Як результат, в асортименті завжди присутні свіжоспечені хліб і різні булочки. Також наявність заморожених хлібобулочних напівфабрикатів забезпечує гарантований запас продукції при непередбаченому зростанні попиту.
На сьогоднішній день на ринку хлібобулочних заморожених напівфабрикатів України розширюється асортиментний ряд. Ринок заморожених хлібобулочних напівфабрикатів включає в себе такі види продукції як хліб 80-95% готовності, напівфабрикати листкового тіста, напівфабрикати здобного тіста, вироби для СВЧ, кондитерські вироби, пироги та ін.
Розвиток даної галузі відбувається в основному за рахунок великих міст. Найбільшими споживачами даної продукції є сегмент B2B - на сьогоднішній день це пекарні при супермаркетах і торгових центрах, сектор HoReCa, міні-пекарні, автозаправки, сервіси швидкої доставки їжі в офіси, ділові центри і т.д.
Основні тенденції на ринку:
• Уповільнення темпів зростання доходів населення;
• Зміцнення національної валюти по відношенню до долара в 2019 році, що впливає як на зовнішню торгівлю, так і на місткість ринку;
• Збільшення кількості малих кав'ярень де можна купити свіжу випічку;
• Досить популярними стають міні-пекарні-кафе, в яких можна як придбати випічку, так і замовити на місці з різними напоями;
• Середні та великі підприємства характеризуються високим рівнем механізації і автоматизації виробництва, а також постійним розширенням асортименту продукції;
Період 2016-2019 рр. демонструє помірне зростання економіки країни, після 2 років економічного спаду. Позитивні тенденції були б неможливі без макроекономічної стабілізації. З 2016 року курс національної валюти по відношенню до долара США залишався відносно стабільним, коливаючись у вузькому коридорі, що відбилося на купівельній спроможності населення. Згідно з даними Державної служби статистики України динаміка номінальної середньої заробітної плати населення демонструє постійне зростання, однак темпи зростання сповільнюються.
На українському ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів 2019 рік позначився зміцненням національної валюти, це зменшило прибутковість експортерів даної категорії товару, тому що в порівнянні з 2018 роком вони за однаковий обсяг реалізованої продукції отримають менший дохід в національній валюті. Однак через більш низьку купівельну спроможність українців і насиченості українського ринку, експорт практично всіх категорій товару практично не знизився.
Що стосується кондитерських заморожених напівфабрикатів, то до цієї категорії відносяться заморожені торти. Попит на заморожені торти в Україні набирає популярність в галузях громадського харчування, пов'язаних з наданням послуг на віддалених точках (кейтеринг), готелях, ресторанах, кафе (HoReCa) і роздрібних торгових мережах.
Особливість ринку заморожених тортів полягає в унікальній технології обробки продукту.
1. Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів України.
1.1 Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
1.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку.
2.1 Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
2.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
3. Зовнішньоекономічна діяльність.
3.1 Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
3.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
4. Споживчі переваги.
4.1. Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
4.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку.
5.1. Заморожені хлібобулочні напівфабрикати.
5.2. Заморожені кондитерські напівфабрикати.
1. Динаміка курсу національної валюти і зростання заробітної плати в Україні
2. Динаміка ємності ринку заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні за 2014-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка ємності ринку заморожених кондитерських напівфабрикатів в Україні за 2014-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
4. Динаміка обсягу експорту і імпорту заморожених хлібобулочних напівфабрикатів в Україні за 2014- 2019 роки., в натуральному вираженні, тис. тон
5. Динаміка обсягу експорту і імпорту заморожених кондитерських напівфабрикатів в Україні за 2014-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
1. Динаміка офіційної середньої заробітної плати в Україні
2. Структура експорту хлібобулочних кондитерських напівфабрикатів в 2016 і 2019 роки., в натуральному вираженні, %
3. Структура імпорту хлібобулочних напівфабрикатів в 2016 і 2019 роки., в натуральному вираженні, %
4. Географічна структура експорту заморожених кондитерських напівфабрикатів в 2016 і 2019 роки., в натуральному вираженні, %
5. Географічна структура імпорту кондитерських напівфабрикатів в 2016 і 2019 роки., в натуральному вираженні, %
6. Структура критеріїв вибору хлібобулочних виробів споживачами за підсумками 2018 року, %
7. Структура критеріїв вибору кондитерських виробів споживачами за підсумками 2018 року, %