1307
Замовити дослідження ринку можна прямо зараз
Для того щоб замовити дослідження ринку по напряму бізнесу, що вас цікавить, достатньо звернутися в компанію Pro-Consulting електронною поштою або телефоном.
На брифінгу ми погодимо усі нюанси роботи:
- загальне розуміння цілей та завдань дослідження;
- склад та глибину інформаційно-аналітичного опрацювання аспектів ринкової ситуації;
- задіяння кабінетних та польових методів маркетингового дослідження, необхідні для цього сили та засоби;
- графік проведення робіт та дату готовності готового звіту;
- вартість аналізу ринку.
З вартістю вже готових ринкових досліджень ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.
У компанії Pro-Consulting можна замовити дослідження ринку як у комплексному, так і у скороченому вигляді, виходячи з інформаційних потреб клієнта.
Зазвичай ринкові суб'єкти та інвестори приймають рішення замовити дослідження ринку за напрямками:
1. Загальний аналіз ринку:
- розрахунок ємності ринку у часовій динаміці за обсягами виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, операторами, географією поставок та іншими параметрами;
- найбільш впливові фактори та викликані ними тенденції зміни ринкової ситуації;
- у якості прикладу подивіться структуру готового аналізу ринку газобетону в Польщі, Словаччині, Румунії та Угорщині.
2. Умови роботи на ринку, визначені державою:
- положення законів, постанов уряду, підзаконних актів виконавчих та контролюючих органів;
- варіанти податкового навантаження у різних форматах організації бізнесу;
- умови ліцензування; необхідність стандартизації діяльності;
- правила проведення та участі у державних закупівлях;
- озвучені наміри реформування сфери економіки, що досліджується.
3. Виробники зацікавлені замовити дослідження ринку з таких питань:
- структуризація наявного обсягу виробництва цільових товарів;
- технологічний рівень виробників;
- наявність місцевої сировинної та ресурсної бази;
- умови рентабельності та конкурентоспроможності випуску товарів;
- доступність передових технологій та обладнання;
- скористайтесь фільтром у каталозі готових проектів, щоб знайти вже готовий звіт по вашому ринку.
4. Зовнішньоекономічні суб'єкти зазвичай вирішують замовити дослідження ринку, доповнене даними про:
- обсяги експорту або імпорту продукції в натуральному та грошовому вираженнях;
- географічну структуру поставок;
- наявні бар'єри для організації міжнародної торгівлі на певних напрямках;
- поточну та прогнозну кон'юнктури зовнішніх ринків;
- результати факторного аналізу вигідності каналів експорту чи імпорту.
5. Для клієнтоорієнтованого підприємства важливо замовити дослідження ринку, що містить:
- портрет споживчої аудиторії;
- стан цільової аудиторії у поточних та прогнозних економічних умовах;
- ступінь задоволеності споживачів пропозицією замовника та конкурентів;
- думки покупців про шляхи покращення пропозиції;
- особливості споживання цільової продукції приватними та державними структурами;
- також для прикладу ознайомтеся з аналізом ринку шкіл танців Києва – за аналогічною структурою можна дослідити ринки інших міст, країн.
6. Сильним стимулом у тому, щоб замовити дослідження ринку необхідність протидії конкурентам. Практично кожен звіт містить:
- перелік та характеризуючі дані прямих та непрямих конкурентів;
- порівняння ринкових часток конкурентів та клієнта у значних зрізах;
- аналіз сильних та слабких сторін брендів та товарів, що конкурують;
- стратегії, що застосовуються конкуруючими суб'єктами та прийоми конкурентної боротьби;
- ризики досягнення цілей ініціатора дослідження, викликані конкуренцією;
- дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.
7. Перед прийняттям рішення про виділення коштів на створення чи розвиток підприємства доцільно замовити дослідження ринку, що містить:
- порівняльний аналіз інвестиційного потенціалу ринкових ніш;
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- зведена таблиця ризиків та бар'єрів для організації та розвитку бізнес-проектів.
Рішення замовити дослідження ринку в компанії Pro-Consulting, яка є членом міжнародної дослідницької організації ESOMAR, коштує набагато менше, ніж потенційна вигода від прийняття ключового бізнес-рішення за наявності якісного інформаційно-аналітичного забезпечення.
Зв'яжіться з вашим консультантом – контакти.