Проведення маркетингового дослідження: цілі і зміст
2328

Проведення маркетингового дослідження: цілі і зміст

Підприємницька діяльність на будь-якому ринку завжди пов'язана з прийняттям рішень, від успішності реалізації яких може залежати подальша доля всього бізнесу. На початковому етапі підготовки таких заходів, як:

  • вихід на ринок нового підприємства;
  • ребрендинг компанії або торгової марки;
  • коригування асортименту продукції;
  • розробка стратегії протидії конкурентам;
  • велика рекламна кампанія;
  • освоєння додаткових напрямків діяльності;
  • пошук вигідних ринкових ніш,

практично завжди виникає дефіцит інформації про поточні економічні умови, в яких доведеться діяти. У такій ситуації найправильнішим рішенням менеджера буде замовити проведення маркетингового дослідження ринку у  консалтингового агентства, якому можна довіряти.

На сайті розміщено понад 1900 готових звітів по ринках - перейдіть в каталог

Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting: типова структура звіту

Аналіз ринку компанією Pro-Consulting здійснюється за технічним завданням клієнта. Для того щоб його скласти, на першому етапі проводиться брифінг виконавця і замовника, на якому:

  • визначається мета дослідження;
  • виділяються сили і засоби;
  • визначаються терміни і вартість.

Технічне завдання розробляється на основі типової структури, що представляє собою перелік всіх основних напрямків, за якими здійснюється проведення маркетингового дослідження.

Дізнайтеся більше про аналіз імпорту як частину дослідження ринку

Типова структура аналізу ринку включає наступні розділи:

1. Загальні характеристики та показники ринку:

  • обсяги виробництва, імпорту, експорту цільового товару;
  • розрахунок місткості ринку;
  • сегментація ринку за певними параметрами;
  • найбільш відчутні чинники впливу;
  • проблеми та тенденції розвитку ринку.

2. Нормативно-правове регулювання ринку:

  • положення чинних актів державного регулювання;
  • умови ліцензування бізнесу;
  • оподаткування і митні збори;
  • проведення держзакупівель і участь в них;
  • озвучені плани уряду щодо змін в системі держрегулювання ринку.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку оптики в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати ваш ринок

3. Споживання на ринку, що досліджується:

  • поточна і потенційна споживча аудиторія;
  • результати телефонних опитувань споживачів і фокус-груп;
  • дистанційне онлайн-споживання;
  • споживання суб'єктів ринку;
  • споживання державних структур.

4. Аналіз конкурентів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):

  • рейтинг прямих і непрямих конкурентів;
  • розподіл часток між суб'єктами;
  • спрямованість і зміст стратегій конкурентної боротьби, що застосовуються;
  • конкурентні бар'єри і ризики для здійснення планів замовника.

5. Дослідження каналів збуту:

  • перелік і особливості використання всіх можливих каналів збуту;
  • ефективність різних форм реклами в каналах збуту;
  • цінові політики рітейлерів;
  • розподіл продукції за каналами збуту в певних економічних умовах.

Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку велосипедів в Україні (2021 рік) в якості прикладу

6. Визначення ринкової позиції замовника:

  • загальний обсяг ринку і динаміка його зміни (дізнайтеся більше про аналіз обсягу ринку);
  • частки замовника і конкурентів в різних зрізах;
  • перевірка системи комунікації клієнта з споживачами із застосуванням методів «таємний дзвінок» або «таємний покупець»;
  • визначення можливостей і шляхів покращення позиції замовника на ринку.

7. Аналіз реклами на ринку:

  • моніторинг рекламних повідомлень на всіх можливих носіях;
  • аналіз пошукових запитів в мережі «Інтернет»;
  • підбір ключів для рекламної кампанії;
  • оцінка ефективності проведених рекламних акцій.

Дізнайтеся більше про аналіз зовнішніх ринків як складову аналізу ринку

8. Аналіз інвестиційної привабливості ринку:

  • підбір зовнішніх ринків для товара клієнта шляхом факторного аналізу;
  • ризики та можливості для нових гравців за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
  • рекомендації щодо доцільності реалізації інвестиційних проектів в поточних економічних умовах.

Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting можливо за всіма або деякими із зазначених вище напрямками. Аналіз ринків здійснюються і оформляються відповідно до стандартів ESOMAR.

У магазині готових проектів Pro-Consulting ви знайдете більше 1900 готових маркетингових досліджень, що охоплюють багато сфер бізнесу України та деяких інших країн.

Замовити проведення маркетингового дослідження за своїм технічним завданням можна, скориставшись нашими контактними даними.

Прочитайте також про аналіз ринкової частки як складову маркетингового дослідження

Дата розміщення: 19.08.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами