Аналіз ринку оптики в Україні. 2021 рік

Аналіз ринку оптики в Україні. 2021 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 22
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
26550 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку оптики в Україні за 2018-2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було проведено ціновий аналіз українського ринку оптики, вивчено виробництво і імпорт. Також розглянули послуги державних і приватних очних центрів. Побудований прогноз розвитку ринку в наступні 5 років.

Світовий ринок оптичних виробів в 2020 році оцінювався в 147,6 млрд доларів США. У найближчі роки прогнозується зростання світового ринку із середньорічним показником 8,5%.
На українському ринку в даний момент більшу популярність має тіньовий ринок, представлений торговими точками біля метро, в підземних переходах та інших людних місцях, а також невеликими магазинами в соціальній мережі Instagram. Через даний канал збуту реалізують близько 65% всіх доступних на ринку очок (як коригувальних, так і сонцезахисних). Пов'язано це з тим, що в продукції, яка реалізується таким чином, використовуються більш дешеві матеріали, і, до того ж, їм не потрібно платити високу ціну за оренду приміщення, як в умовному ТРЦ. Ці чинники ведуть до того, що вартість такої продукції значно нижче, через що люди з невисокою купівельною спроможністю будуть віддавати перевагу торговим точкам такого формату.
Ще однією важливою тенденцією українського ринку є те, що він імпортозалежним. До 2018 року (включно) обсяги виробництва на українському ринку були незначними, проте в 2019 році був запущений завод компанії «Ленті Про», на якому стали виробляти лінзи для коригувальних очок, за рахунок чого виробництво в Україні в даному сегменті зросла в 7,5 раз. Відзначимо, що даний завод належить «Люксоптика Холдинг» - компанії, яка представлена в Україні найбільшою кількістю фірмових салонів, відомих під брендом «Люксоптика».
Виробництво контактних лінз в Україні незначне, при чому в кількісних показниках воно тримається приблизно на одному невисокому рівні, достатньому для того, щоб за рік забезпечити продукцією близько тисячі споживачів (виходячи з терміну служби тих лінз, які виробляються в Україні).
У сегменті сонцезахисних окулярів виробництво в Україні не налагоджене. Вся продукція, доступна на українському ринку, імпортується.
Попит на окуляри для зору і контактні лінзи залежить від кількості людей, у яких виявляють проблеми із зором. Якщо в дитячому та підлітковому віці невелике погіршення зору можна вилікувати за допомогою певних процедур, то у дорослих дана проблема вирішується тільки носінням окулярів або контактних лінз. У зв'язку із зростанням IT-індустрії і діджіталізаціей, люди стали проводити набагато більше часу перед екранами, що призвело до збільшення числа людей, які страждають від проблем із зором. З кожним роком все більше і більше людей працюють значну частину часу з комп'ютером. Також зростає кількість користувачів смартфонів. За рахунок більшої частоти користування комп'ютерами та смартфонами, у все більшого числа людей виявляють порушення зору, в зв'язку з чим більшість з них потребують використання окулярів або контактних лінз. Також відзначимо, що в 2020 році через карантин багато людей перейшли на віддалений режим роботи і стали проводити за комп'ютером набагато більше часу, ніж проводили до цього.
Сегмент сонцезахисних окулярів під час кризи 2014-2015 рр. знижувався, проте після поступового відновлення економіки галузь також стала зростати. Під час кризи 14-15 років доходи населення знизилися, разом з чим знизився і відсоток людей, які могли купувати собі «іміджеві» сонцезахисні окуляри. Надалі цей показник відновився до докризових часів, проте в 2020 році галузь знову опинилася в занепаді: через карантинних обмежень, пов'язаних з пандемією коронавирусной інфекції COVID-19, доходи населення знизилися, в зв'язку з чим сегмент сонцезахисних окулярів в 2020 році в грошових показниках просів на 17,5%.
А ось на сегмент контактних лінз і окулярів для зору пандемія могла вплинути протилежно: через карантин багато людей залишилися вдома, і стали більше контактувати з екранами телевізорів, комп'ютерів, телефонів і т.д., що могло призвести до погіршення зору. Ті, хто виявили проблеми із зором під час карантину, могли звертатися до фірмових салонів оптики за попереднім записом, за умови, що ті працювали не в торгових центрах, а в окремо розташованих приміщеннях. Ті, у кого проблеми із зором проявилися до карантину, і хто знав необхідні параметри окулярів та лінз, могли робити замовлення в інтернет-магазинах.
Основними проблемами розвитку ринку сонцезахисних окулярів були:
- високий рівень «тіні» на ринку;
- зниження доходів населення.
На ринку очок для зору і контактних лінз основними проблемами були:
- зниження населення країни;
- зниження доходів населення;
- відстрочка проблем із зором до відновлення фінансового становища або перехід в низький ціновий сегмент, пропонований тіньовим ринком.
Серед перспектив розвитку ринку можна виділити зростання попиту на сонцезахисні окуляри через значне ослаблення карантинних обмежень, а також зростання попиту на контактні лінзи і окуляри для зору через значне збільшення часу користування різними гаджетами. Також відзначимо модні тенденції на ринку оптики: в останні роки стали користуватися популярністю «окуляри-нулевки», тобто окуляри для людей без проблем із зором, які носять окуляри в якості прикраси. Ще одна модна тенденція - кольорові контактні лінзи, які також підкреслюють стиль їх споживача.


Всього в Україні 938 офтальмологічних закладів різних форм власності, з них - 15% державні, комунальні некомерційні підприємства (141) і 85% - приватні кабінети і клініки (797).

Детальний зміст:

1. Аналіз загальної інформації по ринку:
1.1 Опис загальної характеристики продукції за типами
1.2 Обсяг ринку в натуральному і грошовому вираженні
1.3 Обсяг ринку за групами товарів: окуляри, лінзи, сонцезахисні окуляри
1.4 Динаміка ємності ринку в натуральному і грошовому вираженні
1.5 Опис тенденцій і перспектив розвитку ринку
1.6 Опис факторів, що впливають на ринок
2. Сегментація і ціновий аналіз українського ринку продукції
2.1 Високий сегмент
2.2 Середній сегмент
2.3 Низький сегмент
2.4 Середній чек покупця в кожному сегменті
3. Аналіз виробництва продукції
3.1 Опис українських виробників окулярів та лінз
3.2 Опис по групах вироблених товарів
3.3 Обсяг ринку (виробництва) по роках
4. Аналіз імпорту продукції:
4.1 Обсяг і динаміка імпорту в натуральному вираженні;
4.2 Обсяг і динаміка імпорту у вартісному вираженні;
4.3 Структура імпорту продукції в розрізі країн
4.4 Динаміка імпортних цін окулярів та лінз
4.4.1 Високий сегмент
4.4.2 Середній сегмент
4.4.3 Низький сегмент
5. Прогноз розвитку ринку окулярів та лінз, 2021-2025 рр .:
На підставі даних Євромоніторинг, ринок Польщі, Чехії, Угорщини, як один з факторів.
6. Основні оператори ринку, оцінка структури продажів по точках продажів в кількісному і грошовому вираженні
7. Оцінка тіньового ринку, загальні відомості по ринку, оцінка тіньового сектора за сегментами, кількість точок продажів основних операторів ринку
8. Аналіз послуг державних очних центрів за 2015-2020 р і прогноз на 2021-2025 г:
8.1 Перелік основних операторів
8.2 Ціни на послуги та перелік послуг
8.3 Кількість послуг на рік надають "очні центри"
8.4 На яку суму на рік (обсяг ринку)
8.5 Опис особливостей
9. Аналіз послуг приватних очних центрів за 2015-2020 р і прогноз на 2021-2025 г:
9.1 Перелік основних операторів
9.2 Ціни на послуги та перелік послуг
9.3 Яка кількість послуг в рік роблять "очні центри"
9.4 Обсяг ринку на підставі середньої ціни комерційних клінік
9.5 Опис особливостей

Перелік таблиць:

1. Обсяг офіційного ринку оптики в Україні в 2018-2020 рр., В кількісному вираженні, млн. Пар
2. Обсяг офіційного ринку оптики в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн. і млн. дол. США з ПДВ і націнкою
3. Обсяг ринку оптики за групами товарів в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Грн.,%
4. Обсяг ринку оптики за групами товарів в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США,%
5. Середній чек покупця за сегментами продукції у високому ціновому сегменті, за станом на 28.05.2021 р
6. Середній чек покупця за сегментами продукції в середньому ціновому сегменті, за станом на 28.05.2021 р
7. Середній чек покупця за сегментами продукції в низькому ціновому сегменті, за станом на 28.05.2021 р
8. Основні українські виробники окулярів та лінз в Україні
9. Динаміка виробництва оптики за групами товарів в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Пар
10. Динаміка виробництва оптики за групами товарів в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, з ПДВ, млн. Грн.
11. Основні дистриб'ютори ринку оптики
12. Частки продажів на ринку оптики
13. Основні державні очні центри в Україні
14. Частки ринку основних державних очних центрів в Україні
15. Ємність ринку офтальмологічних послуг в сегменті державних клінік в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному вираженні, млн. Шт.
16. Ємність ринку офтальмологічних послуг в сегменті державних клінік в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн., З ПДВ
17. Основні приватні очні центри в Україні
18. Частки ринку основних приватних очних центрів в Україні
19. Ціни на послуги в приватних очних центрах України, грн., З ПДВ
20. Ємність ринку офтальмологічних послуг в сегменті приватних клінік в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному вираженні, млн. Штук
21. Ємність ринку офтальмологічних послуг в сегменті приватних клінік в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн., З ПДВ
22. Фактична ємність ринку офтальмологічних послуг в розмірі форм власності (державні і приватні клініки) в 2018-2020 рр. і прогноз на 2021-2025 рр., в натуральному і грошовому вираженнях, млн. послуг., млрд. грн., з ПДВ

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг ринку оптики за групами товарів в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні,%
2. Структура сегмента контактних лінз по терміну носіння
3. Динаміка ємності ринку в Україні за 2018-2020 рр., В кількісному вираженні, млн. Пар
4. Динаміка ємності ринку в Україні за 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн. з ПДВ
5. Динаміка ємності ринку в Україні за 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США. з ПДВ
6. Структура ринку оптики в Україні в 2020 р за ціновими сегментами, в грошовому вираженні, млрд. Грн.,%
7. Структура сегментів ринку оптики в Україні в 2020 р за ціновими сегментами, в грошовому вираженні, млн. Грн.,%
8. Частки виробників оптики в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному і грошовому вираженні, тис. Пар, млн. Грн., З ПДВ,%
9. Структура виробництва оптики за групами товарів в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному і грошовому вираженні, тис. Пар, млн. Грн., З ПДВ,%
10. Динаміка виробництва оптики в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Пар
11. Динаміка виробництва оптики в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Грн., З ПДВ
12. Динаміка виробництва оптики в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США, з ПДВ
13. Динаміка імпорту оптики в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному вираженні, млн. Пар
14. Динаміка імпорту оптики в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн., З ПДВ
15. Динаміка імпорту оптики в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Дол. США, з ПДВ
16. Географічна структура імпорту оптики в Україні в 2018-2020 рр., В грошовому вираженні,%, без ПДВ
17. Динаміка імпортних цін імпортної оптики в Україні в 2018-2020 рр. в розрізі груп товарів у високому ціновому сегменті, грн. / пара, без ПДВ
18. Сегментація за типом товару у високому ціновому сегменті в Україні за 2018-2020 рр., В кількісному і грошовому вираженні, тис. Шт. і млн. грн. без націнки і ПДВ
19. Динаміка імпортних цін імпортної оптики в Україні в 2018-2020 рр. в розрізі груп товарів в середньому ціновому сегменті, грн. / пара, без ПДВ
20. Сегментація за типом товару в середньому ціновому сегменті в Україні за 2018-2020 рр., В кількісному і грошовому вираженні, тис. Шт. і млн. грн. без націнки і ПДВ
21. Динаміка імпортних цін імпортної оптики в Україні в 2018-2020 рр. в розрізі груп товарів в низькому ціновому сегменті, грн. / пара, без ПДВ
22. Сегментація за типом товару в низькому ціновому сегменті в Україні за 2018-2020 рр., В кількісному і грошовому вираженні, тис. Шт. і млн. грн. без націнки і ПДВ
23. Прогнозна місткість ринку оптики в Україні в 2021-2025 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн. і млн. дол. США, з ПДВ
24. Прогнозна місткість ринку оптики в Україні в 2021-2025 рр., В натуральному вираженні, млн. Пар
25. Прогнозна місткість ринку оптики в Польщі в 2021-2025 рр., В грошовому вираженні, млрд. Злотих і млн. Дол. США, з ПДВ
26. Динаміка ємності ринку оптики в 2018-2020 рр. з урахуванням тіньового сектора, в грошовому вираженні, млн. грн.
27. Структура офтальмологічних центрів в Україні за формою власності на кінець 2020 року,%
28. Структура послуг в державних офтальмологічних клініках, в натуральному вираженні,%
29. Прогнозна місткість ринку офтальмологічних послуг в сегменті державних клінік в Україні в 2021-2025 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн., З ПДВ
30. Структура послуг в приватних офтальмологічних клініках, в грошовому і натуральному виразах,%
31. Прогнозна місткість ринку офтальмологічних послуг в сегменті приватних клінік в Україні в 2021-2025 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн., З ПДВ

 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами