Огляд ринку: аналітика і прогнози від Pro-Consulting
5947

Огляд ринку: аналітика і прогнози від Pro-Consulting

Огляд ринку: завдання дослідження

Компанія Pro-Consulting рекомендує власникам і менеджерам суб'єктів бізнесу періодично проводити огляд ринку, на якому працює їхнє підприємство. Огляд ринку дозволяє отримати актуальні відомості про поточні економічні умови, прогнози розвитку ринку, а також створити інформаційний базис для прийняття рішень, таких як:

  • інвестування в створення нового ринкового гравця;
  • освоєння додаткового напрямку діяльності;
  • коригування асортиментного ряду продукції;
  • ребрендинг компанії;
  • реагування на негативні фактори економічної кризи, та ін.

Дізнайтеся більше про аналіз експорту як частину огляду ринку

Огляд ринку: вибір підрядника

Огляд ринку можна провести силами маркетингового відділу підприємства, але краще замовити його команді, що має для цього необхідні сили і засоби, знання і досвід. Замовляючи послугу «огляд ринку» в Pro-Consulting, ви отримуєте аналітичне дослідження, підготовлене за міжнародними стандартами ESOMAR, яке буде зрозуміло користувачеві будь-якої країни світу.

Іншими перевагами Pro-Consulting при виборі виконавця огляду ринку є:

  • п'ятнадцятирічний досвід реалізації проектів в сфері маркетингових досліджень і стратегічного консалтингу;
  • портфоліо, яке налічує близько 2000 досліджень, серед яких переважає саме огляд ринку;
  • наявність технічних можливостей для проведення кабінетних і польових досліджень - доступу до баз даних по різних ринках, власного колл-центру, студії для фокус-груп та експертних інтерв'ю.

Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків - ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

Огляд ринку: питання, які висвітлюють

Існує типова структура огляду ринку. Вона служить для того, щоб замовник орієнтувався в переліку питань, які можуть бути висвітлені в рамках даного маркетингового дослідження. Типовий огляд ринку включає наступні розділи:

  1. Загальний огляд ринку:
    • Загальний опис ринку;
    • числове і графічне представлення основних показників ринку;
    • структура ринку;
    • головні чинники впливу і тенденції розвитку.
  2. Особливості державного регулювання:
    • огляд законодавчо-нормативної бази ринку;
    • оподаткування;
    • умови участі в тендерах з держзакупівель;
  3. Огляд ринку за показниками виробництва і реалізації конкуруючої продукції:
    • кількісне і грошове вирження;
    • динаміка обсягів виробництва та реалізації.
  4. Огляд ринку з точки зору діяльності найбільших операторів:
  5. Огляд ринку в розрізі продажів:
    • сегментування продажів по:
      • продавцям;
      • видами товарів.
    • продажі в секторі В2В.
  6. Зовнішньоекономічний огляд ринку:
    • експорт і імпорт, сегментовані по:
      • географії;
      • обсягам;
      • цінам;
      • видам продукції.
  1. Ціновий огляд ринку:
    • динаміка зміни цін;
    • умови збереження рентабельності;
    • можливості цінових маневрів;
    • фактори ціноутворення;
    • цінові політики операторів.
  2. Споживчий огляд ринку:
    • опис цільової аудиторії;
    • споживчі очікування і мотивації;
    • споживання онлайн;
    • споживання в публічній сфері.

Почитайте більш розгорнутий матеріал про аналіз попиту

  1. Аналіз ефективності каналів збуту продукції:
    • перелік можливих каналів збуту;
    • умови використання конкретного каналу;
    • рекомендації по вибору каналу збуту.
  2. Огляд ринку за асортиментом представленої продукції:
    • товарний ряд прямих конкурентів;
    • асортимент непрямих конкурентів.
  3. Огляд ринку з точки зору інвестиційної привабливості:
    • результати SWOT і PEST аналізів;
    • ризики і можливості на ринку.
  4. Резюме:
    • висновки;
    • прогнози на перспективу;
    • рекомендації аналітика по досягненню сформульованих замовником цілей.

Підсумковий звіт з результатами огляду ринку базово містить результати аналізу інформації за минулий трьох-п'ятирічний період з прогнозом на коротко- або середньострокову перспективу. За бажанням замовника огляд ринку може бути виконаний за скороченою схемою. Це дозволить отримати швидкий огляд ринку для прийняття невідкладних рішень в період кризи.

Замовити огляд ринку в Pro-Consulting можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.

Якщо у вас є ще пара хвилин, рекомендуємо прочитати матеріал про аналіз виробництва і реалізації продукції як складової огляду ринку

Дата розміщення: 22.10.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами