1314
Як маркетингові дослідження замовити у компанії Pro-Consulting
В умовах обстановки, що швидко змінюється, в економіці ринковим суб'єктам для ефективного управління бізнес-проектами просто необхідні маркетингові дослідження. Замовити їх можна дуже оперативно, звернувшись до компанії Pro-Consulting за телефоном чи електронною поштою.
Відразу після отримання попередньої заявки ми організуємо спільний брифінг, на якому погодимо:
- єдине розуміння поставлених цілей та завдань;
- пріоритетні напрямки аналізу;
- сили та засоби, що залучаються;
- тимчасові рамки проведення дослідження;
- вартість роботи.
Якщо ви вирішите маркетингові дослідження замовити саме у нас, то отримаєте комплексну картину поточної ринкової ситуації та прогноз стану ринку на коротко-або середньострокову перспективу.
У технічному завданні на маркетингові дослідження можна замовити саме той набір відомостей, який вам необхідний – без надмірності чи недостатності. Попередньо рекомендуємо переглянути типову структуру дослідження ринку.
Зазвичай комплексні маркетингові дослідження, які найчастіше замовляють, включають розділи:
1. Загальна інформація про ринок:
- опис ситуації, що склалася на момент аналізу;
- розрахунок ємності ринку на основі даних про виробництво, експорт та імпорт товарів;
- сегментація ринку за видами продукції, виробниками, дистриб'юторами, географією поставок та іншими ознаками;
- найбільш суттєві постійні та тимчасові фактори впливу на сферу бізнесу, що розглядається;
- сформовані на ринку тренди розвитку ситуації;
- у якості прикладу структуру звіту ознайомтеся зі структурою аналізу ринку приватних медичних центрів в Україні.
2. Система державного регулювання галузі:
- вимоги законодавства щодо діяльності ринкових суб'єктів;
- податкове та інше навантаження при різних варіантах організації підприємства;
- необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
- правила проведення закупівель товарів та послуг бюджетними організаціями, участь потенційних постачальників;
- законопроекти та інші озвучені офіційними особами наміри реформування правил гри.
3. Конкурентний аналіз ринку:
- перелік основних операторів;
- порівняння ринкових часток та позицій суб'єктів, що конкурують;
- асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони товарів конкурентів;
- стратегії конкурентної боротьби, практика реалізації;
- шляхи мінімізації конкурентних ризиків для бізнесу замовника дослідження;
- у каталозі готових проектів доступно понад 2400 готових звітів за різними ринковими напрямками – перегляньте каталог.
4. Компанія Pro-Consulting надає можливість замовити споживчі маркетингові дослідження в поглибленому варіанті, отримавши в результаті:
- детальний опис цільової аудиторії;
- критерії вибору товарів покупцями;
- моделі поведінки споживачів на різних торгових майданчиках;
- ставлення покупців до представлених на ринку брендів та товарів;
- побажання споживачів щодо вдосконалення торгової пропозиції;
- результати аналізу запитів потенційних покупців щодо цільових товарів;
- особливості споживання продукції ринку бізнес- та державними структурами.
5. Оцінка інвестиційного потенціалу ринку практично завжди входить до маркетингових досліджень:
- замовити можна SWOT- та PEST-аналізи;
- таблиця ризиків та бар'єрів;
- факторний аналіз кількох ринків чи ніш визначення найбільш вигідних;
- рекомендації щодо реалізації та розвитку бізнес-проектів.
Ми привели тільки найпоширеніші розділи технічних завдань на маркетингові дослідження, які можна замовити в Pro-Consulting. Інші напрями аналізу опрацьовуються відповідно до потреб ініціатора дослідження. Наприклад, якщо маркетингові дослідження замовити вирішує виробник, він просить приділити увагу таким питанням, як:
- показники сировинної бази;
- кон'юнктури пов'язаних ресурсних та збутових ринків;
- доступність технологій, обладнання, наявність підготовлених кадрів;
- умови забезпечення конкурентоспроможності та досяжний рівень рентабельності виробництва.
Зі своїх власних інтересів маркетингові дослідження замовити намагаються і імпортери, і дистриб'ютори, і рітейлери. Дізнатися всю інформацію про послугу Pro-Consulting «маркетингові дослідження», замовити ексклюзивний аналіз ринку можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.