1983
Аналіз ринку і конкурентів: створимо інформаційний фундамент вашого бізнесу
Для того щоб замовити аналіз ринку і конкурентів в Pro-Consulting, досить скористатися нашими контактними даними. Подальша реалізація послуги здійснюється за відпрацьованими роками методиками.
Відповідно до цілей і завданнь, поставлених замовником, складається технічне завдання на маркетингове дослідження, в якому можуть бути вказані всі або деякі з наступних типових напрямків збору і обробки даних:
1. Загальний аналіз ринку і конкурентів:
- основні ринкові показники;
- сегментація ринку;
- перелік найбільших операторів;
- найбільш впливові фактори та тренди.
2. Особливості державного регулювання галузі:
- положення чинних законів і підзаконних актів;
- умови ліцензування;
- податкове навантаження і митні збори;
- правила участі в тендерах з держзакупівель.
3. Конкурентний аналіз ринку:
- топ прямих і непрямих конкурентів;
- сегментація конкурентів за ринковими частками;
- маркетингові стратегії конкурентної боротьби;
- конкурентні ризики і можливості по їх мінімізації.
На сайті розміщено понад 1880 готових аналізів ринків - перейдіть в каталог
4. Споживчий аналіз ринку і конкурентів:
- основні характеристики споживчої аудиторії;
- ставлення споживачів до брендів замовника і конкурентів;
- споживчі запити і ступінь задоволеності існуючими пропозиціями;
- особливості споживання онлайн;
- споживання і конкуренція в корпоративному секторі.
5. Аналіз роздрібної торгівлі та інших каналів збуту:
- асортимент конкуруючих товарів в магазинах різних форматів;
- маркетингові інструменти просування продукції в торгових точках;
- цінова політика рітейлерів;
- альтернативні канали збуту: інтернет-майданчики, HoReCa та інші;
- ефективність каналів збуту в різних ринкових умовах.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку підлогових покриттів в Україні (2021 рік)
6. Аналіз рекламних акцій:
- моніторинг реклами конкурентів на різних носіях;
- дослідження масивів споживчих запитів;
- підготовка рекламної кампанії клієнта;
- оцінка ступеню досягнення цілей рекламних акцій.
7. Аналіз позицій клієнта і конкурентів на ринку:
- місткість ринку і її динаміка;
- порівняння часток замовника і конкурентів;
- аудит зовнішніх служб клієнта за допомогою «таємного дзвінка» і «таємного покупця»;
- пропозиції щодо концепції конкурентної боротьби для поліпшення ринкової позиції.
8. Інвестиційний аналіз ринку:
- характеристики конкурентного середовища;
- SWOT і PEST-аналіз;
- висновки про ризики та можливості для створення і розвитку на ринку нових суб'єктів.
Таккож ознайомтеся більш детально з можливостями маркетингових досліджень
Замовники обирають нашу компанію для виконання аналізу ринку і конкурентів, виходячи з:
- нашого успішного досвіду роботи на ринку консалтингових послуг - більш 1880 виконаних досліджень для понад тисячу замовників;
- якості проведення аналізу, відповідно до вимог ESOMAR;
- технічних можливостей для залучення кабінетних і польових методів дослідження ринку - доступ до джерел вторинної інформації, свій колл-центр, студія для фокус-груп та інтерв'ю.
Періодичний аналіз ринку і конкурентів буде актуалізувати інформаційно-аналітичний базис, на якому будується повсякденна діяльність фірми, але набагато важливішу роль маркетингові дослідження відіграють при підготовці таких дій, як:
- освоєння додаткової сфери бізнесу;
- коригування товарної пропозиції;
- ребрендінг торгової марки;
- пошук нових ринків для товару або контрагентів для створення каналів зовнішніх поставок;
- реалізація інвестиційних проектів.
Чим важливіше прийняте рішення для подальшої долі бізнесу, тим більш ретельна підготовка потрібна для його прийняття. Першим кроком є якісний аналіз ринку і конкурентів.
Також прочитайте більше про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку