Аналіз ринку і конкурентів: створимо інформаційний фундамент вашого бізнесу
1983

Аналіз ринку і конкурентів: створимо інформаційний фундамент вашого бізнесу

Для того щоб замовити аналіз ринку і конкурентів в Pro-Consulting, досить скористатися нашими контактними даними. Подальша реалізація послуги здійснюється за відпрацьованими роками методиками.

Відповідно до цілей і завданнь, поставлених замовником, складається технічне завдання на маркетингове дослідження, в якому можуть бути вказані всі або деякі з наступних типових напрямків збору і обробки даних:

1. Загальний аналіз ринку і конкурентів:

  • основні ринкові показники;
  • сегментація ринку;
  • перелік найбільших операторів;
  • найбільш впливові фактори та тренди.

2. Особливості державного регулювання галузі:

  • положення чинних законів і підзаконних актів;
  • умови ліцензування;
  • податкове навантаження і митні збори;
  • правила участі в тендерах з держзакупівель.

3. Конкурентний аналіз ринку:

  • топ прямих і непрямих конкурентів;
  • сегментація конкурентів за ринковими частками;
  • маркетингові стратегії конкурентної боротьби;
  • конкурентні ризики і можливості по їх мінімізації.

На сайті розміщено понад 1880 готових аналізів ринків - перейдіть в каталог

4. Споживчий аналіз ринку і конкурентів:

  • основні характеристики споживчої аудиторії;
  • ставлення споживачів до брендів замовника і конкурентів;
  • споживчі запити і ступінь задоволеності існуючими пропозиціями;
  • особливості споживання онлайн;
  • споживання і конкуренція в корпоративному секторі.

5. Аналіз роздрібної торгівлі та інших каналів збуту:

  • асортимент конкуруючих товарів в магазинах різних форматів;
  • маркетингові інструменти просування продукції в торгових точках;
  • цінова політика рітейлерів;
  • альтернативні канали збуту: інтернет-майданчики, HoReCa та інші;
  • ефективність каналів збуту в різних ринкових умовах.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку підлогових покриттів в Україні (2021 рік)

6. Аналіз рекламних акцій:

  • моніторинг реклами конкурентів на різних носіях;
  • дослідження масивів споживчих запитів;
  • підготовка рекламної кампанії клієнта;
  • оцінка ступеню досягнення цілей рекламних акцій.

7. Аналіз позицій клієнта і конкурентів на ринку:

  • місткість ринку і її динаміка;
  • порівняння часток замовника і конкурентів;
  • аудит зовнішніх служб клієнта за допомогою «таємного дзвінка» і «таємного покупця»;
  • пропозиції щодо концепції конкурентної боротьби для поліпшення ринкової позиції.

8. Інвестиційний аналіз ринку:

  • характеристики конкурентного середовища;
  • SWOT і PEST-аналіз;
  • висновки про ризики та можливості для створення і розвитку на ринку нових суб'єктів.

Таккож ознайомтеся більш детально з можливостями маркетингових досліджень

Замовники обирають нашу компанію для виконання аналізу ринку і конкурентів, виходячи з:

  • нашого успішного досвіду роботи на ринку консалтингових послуг - більш 1880 виконаних досліджень для понад тисячу замовників;
  • якості проведення аналізу, відповідно до вимог ESOMAR;
  • технічних можливостей для залучення кабінетних і польових методів дослідження ринку - доступ до джерел вторинної інформації, свій колл-центр, студія для фокус-груп та інтерв'ю.

Періодичний аналіз ринку і конкурентів буде актуалізувати інформаційно-аналітичний базис, на якому будується повсякденна діяльність фірми, але набагато важливішу роль маркетингові дослідження відіграють при підготовці таких дій, як:

  • освоєння додаткової сфери бізнесу;
  • коригування товарної пропозиції;
  • ребрендінг торгової марки;
  • пошук нових ринків для товару або контрагентів для створення каналів зовнішніх поставок;
  • реалізація інвестиційних проектів.

Чим важливіше прийняте рішення для подальшої долі бізнесу, тим більш ретельна підготовка потрібна для його прийняття. Першим кроком є ​​якісний аналіз ринку і конкурентів.

Також прочитайте більше про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку

Дата розміщення: 13.07.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами