Аналітика ринку товарів на замовлення клієнтів Pro-Consulting
1317

Аналітика ринку товарів на замовлення клієнтів Pro-Consulting

Для усунення дефіциту інформації про поточний стан та перспективи розвитку цільової сфери економічної активності клієнти Pro-Consulting мають можливість замовити маркетингове дослідження, у рамках якого проводиться аналітика ринку товарів. З кейсами по аналізу ринків ознайомтеся у каталозі готових проектів.

Структурно аналітика ринку товарів здійснюється за напрямами, зазначеними у технічному завданні замовника. Кожен інформаційний блок готового звіту визначає один із аспектів ринкової ситуації. Типова аналітика ринку товарів включає розділи:

1. Загальні відомості про ринок:

  • опис ринку та особливості його функціонування;
  • обсяги виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
  • розрахунок ємності ринку, побудова динаміки та екстраполяції;
  • сегментація ринку за заданими параметрами;
  • перелік найсильніших факторів впливу;
  • тенденції подальшого розвитку ринку;
  • у якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте, наприклад, структуру аналізу ринку свинини в Україні або аналізу ринку одягу медичного та промислового призначення в Україні.

2. Нормативні правила роботи на ринку:

  • основні засади законодавства;
  • варіанти організації та оформлення бізнесу;
  • податкове навантаження у різних форматах діяльності;
  • необхідність та умови отримання ліцензій, відповідність стандартам;
  • процедури проведення держзакупівель та участі у тендерах;
  • озвучені плани влади щодо реформування системи державного регулювання галузі;
  • якщо ви не впевнені, яка саме аналітика по ринку вам необхідна, зв'яжіться з нашими консультантами – контакти – вони допоможуть скласти технічне завдання на підготовку ринкового звіту.

3. Споживча аналітика ринку товарів:

  • профіль цільової аудиторії ринкового суб'єкта;
  • купівельна спроможність, настрої, тенденції поведінки споживачів;
  • ступінь задоволеності покупців наявною на ринку пропозицією;
  • рівень та умови лояльності споживачів до брендів (CSI-опитування, NPS-опитування);
  • побажання покупців щодо коригування асортименту та властивостей товарів;
  • споживання продукції ринку у корпоративному та державному секторах.

4. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів;
  • розподіл ринкових часток між суб'єктами, що конкурують;
  • переваги та недоліки товарів конкурентів;
  • спрямованість та зміст стратегій конкурентної боротьби, практика та результати їх реалізації;
  • конкурентні ризики та бар'єри для бізнесу замовника.

5. Виробнича аналітика ринку товарів:

  • показники роботи найбільших виробників цільової продукції;
  • місцева ресурсна база для організації виробництва;
  • кон'юнктура пов'язаних ринків;
  • досяжний рівень рентабельності виробництва за збереження конкурентоспроможності;
  • доступність передових технологій, обладнання, наявність кваліфікованих кадрів та можливостей їх підготовки.

6. Аналіз зовнішньоекономічного контуру ринку:

7. Збутова аналітика ринку товарів:

  • список і показники існуючих методів реалізації;
  • ринкові політики та практики операторів каналів збуту;
  • ефективність методів та прийомів просування залежно від каналу продажів;
  • вибір структури збуту за умов функціонування ринку на форс-мажорних умовах.

8. Вивчення рекламної сфери ринку:

  • моніторинг реклами;
  • аналіз масиву пошукових запитів потенційних покупців; виділення рекламних ключів в Інтернеті;
  • рекомендації щодо складу рекламної кампанії;
  • аудит результативності використаних методів просування брендів та товарів.

9. Інвестиційна аналітика ринку товарів:

  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • таблиця з бар'єрами для реалізації цілей замовника.

Виконана аналітика ринку товарів розміщується у магазині готових проектів Pro-Consulting. Будь-який звіт за результатами аналізу ринку можна придбати для ознайомлення із ситуацією на момент проведення дослідження, якістю роботи аналітиків, оцінки точності зроблених прогнозів. На ваш запит будь-яке дослідження може бути актуалізоване.

Замовити аналітику ринку товарів за власним технічним завданням можна, зв'язавшись з нами по телефону або електронною поштою.

Дата розміщення: 04.03.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами