Дата підготовки: | Липень 2011 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Огляд ринку хлібобулочних виробів України, підготовлений аналітиками Pro-Consulting, включає динаміку виробництва продукції в натуральному вираженні за 2006-2010 рр. Аналіз тенденцій ринку за даними офіційної статистики та інших джерел вказує на зниження обсягів виробництва хліба та хлібобулочних виробів. Однак відзначено, що на ринку присутня значна частка тіньової продукції, виробленої приватними пекарнями та іншими дрібними підприємствами. Показник щорічного споживання продукції в Україні досягає 121 кг на душу населення. Особливість ринку хліба та хлібобулочних виробів в Україні полягає в тому, що виробництво зосереджено на спеціалізованих підприємствах - хлібозаводах і хлібокомбінатах, які виробляють масову продукцію. В огляді наведені оціночні частки найбільших холдингів і об'єднань ринку за підсумками 2010 р Більше 50% всього хліба припадає на вісім підприємств України, лідерами серед яких є «Київхліб», «Хлібпром» та «Укрзернопром». Також особливу увагу звернено на аналіз загальних тенденцій розвитку сегмента заморожених напівфабрикатів. Показана динаміка цін за 2011 рік в розрізі видів хліба: житній, пшеничний та житньо-пшеничний. Прогнози розвитку ринку песимістичні - державне тиск, зростання вартості сировини і конкуренція з боку сегмента напівфабрикатів вказує на високу ймовірність подальшого скорочення обсягу ринку хліба і хлібобулочних виробів.