Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2021 рік

Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2021 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 18
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
24500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кондитерських виробів в Україні. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку кондитерського ринку, а також проаналізовані виробництво, експорт і імпорт кондитерської продукції в Україні. Охарактеризовано основних операторів ринку, структуру продажу через канали буту, вподобання споживачів.
Український ринок кондитерських виробів сформувався достатньо давно. Цей сегмент характеризується високим рівнем конкуренції за рахунок великої кількості кондитерських компаній, завдяки чому на ринку присутній доволі широкий асортимент продукції, який постійно оновлюється та відповідає вимогам споживачів.
Після загострення політичної ситуації в Україні в 2013-2015 роках, частина важливих для галузі підприємств закрилася, багатьом підприємствам довелося переорієнтовуватися на інші зовнішні ринки, і в той же час, через зниження реальних доходів населення, знизилась його купівельна спроможність, і, як наслідок, впав попит на продукцію, що призвело до зменшення об’ємів виробництва. У той же час, тенденції споживання нових продуктів підштовхують виробників до розширення свого асортименту.
Основні фактори, які впливають на ринок кондитерських виробів:
- Зростання цін на основну сировину для виробництва кондитерських виробів;
- Дотримання виробниками більш високих вимог до виробництва продукції;
- Розвиток виробництва перспективних напрямків (органічного шоколаду, діабетичної продукції і т.д.);
- Зниження кількості населення в Україні;
- Розширення асортименту продукції;
- Зростання експортної орієнтованості в галузі;
- Наявність на ринку значної частки тіньових виробників;
- Уважність виробника до власної продукції та репутації
За даними досліджень, в середньому кожен українець споживає близько 15 кг кондитерських виробів на рік. Більше половини з цього обсягу займають борошняні кондитерські вироби і третину – шоколадні.


Найбільша кількість підприємств кондитерської галузі знаходиться у Києві. Після столиці, за кількістю підприємств лідирують густонаселені регіони з обласним центрами, які є найбільшими містами України: Дніпропетровська, Львівська, Харківська, Київська та Одеська області.
Майже вся сировина, що використовується при виробництві кондитерських виробів, надходить виробникам від інших підприємств. Винятком може бути тільки борошно, яке можуть виготовляти приватні домогосподарства, які вирощують пшеницю на своїх земельних ділянках.
Тіньовий сектор української економіки оцінюється в 31%. Проте, на думку експертів, частка ММСП кондитерської промисловості, що працюють в тіні, може бути у межах 50-60%, оскільки багато людей займаються виготовленням кондитерських виробів на дому, а легалізація бізнесу зробить таку діяльність безприбутковою.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика досліджуваних ринків
a. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок, проблеми та передумови розвитку) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
b. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2016-2020 рр. (виробництво + імпорт – експорт) – оцінка кабінетним способом
c. Сегментація і структурування ринків – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
i. За способами переробки (наприклад, цукрові, шоколадні, борошняні)
ii. За розмірами компаній (виділення частки ММСП)
iii. За регіонами
iv. За джерелами сировини (господарства населення / підприємства)
v. Оцінка тіньового сегмента на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринку, або через побудову аналітичних моделей) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
d. Аналіз тенденцій ринку продукції агро-ММСП з точки зору експертів, учасників ринку та тенденції, виявлені в ході опитування – за результатами опитувань, кількісних та якісних інтерв’ю, фокус-групового дослідження
e. Аналіз поточного рівня розуміння агро-ММСП поняття маркетингової стратегії
2. Державне регулювання галузі. Загальний огляд законодавчих актів з безпечності продуктів харчування, що діють на території України з наданням переліку джерел (без юридичних рекомендацій, ключова інформація для формування стратегії)
3. Основні оператори ринку (аналіз сегменту ММСП: ким представлені взагалі та чи є цікаві для огляду господарства)
a. Аналіз представленості операторів на ринку (найбільші великі гравці, представленість сегменту ММСП) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
b. Перелік операторів сегменту ММСП досліджуваних ринків, чий досвід буде використовуватись при підготовці стратегії та їхній опис 20
c. Виділення операторів, названих в ході опитувань та фокус-групових дискусій
d. Структурування операторів (за товарними сегментами, спеціалізацією, каналами збуту, регіонально)
e. Канали комунікації основних операторів
4. Зовнішня торгівля фермерською продукцією (за наявністю, загальний огляд) – кабінетним способом
5. Ціна і ціноутворення на ринку – кабінетним способом з продзвоном ключових операторів
a. Середні поточні ціни на продукцію за сегментами
i. Мас-маркет (супермаркети)
ii. Фермерські продукти формату торгівлі на ярмарках та ринках
iii. «Крафтові» фермерські продукти
b. Опис факторів, що впливають на формування ціни
6. Споживачі і їх вподобання (Аналіз результатів опитування та фокус-групових інтерв’ю)
a. Портрет споживача продукції агро-ММСП (в сегменті В2В та В2С)
b. Вплив пандемії COVID-19 на купівельні переваги вибору
c. Насиченість окремих товарних сегментів
d. Канали купівлі продукції агро-ММСП та моделей закупівлі на В2В ринку
e. Основні чинники, що сприяють вибору продукції агро-ММСП (місце, частота, пакування, брендінг)
f. Можливі стоп-фактори
g. Готовність купувати продукцію за цінами, вище ніж в супермаркетах
h. Ступінь задоволеності споживачів продукцію агро-ММСП
i. Аналіз пошукових запитів, пов’язаних з фермерською продукцією
7. Вплив асоціацій, об’єднань, учасників ланцюгів збуту та експертів на розвиток ринку (результат глибинних інтерв’ю та фокус-групових дискусій) – побажання до учасників, бачення розвитку сегменту
8. Канали збуту продукції – кабінетним способом, за результатами опитувань, кількісних та якісних інтерв’ю, фокус-групового дослідження (відповідно до п.8 Технічного завдання)
a. Опис і оцінка структури продажів по каналах (ринки, супермаркети, еколавки, онлайн)
b. Вимоги та побажання учасників каналів збуту до ММСП (результат глибинних інтерв’ю)
c. Аналіз розташування фермерських магазинів в містах України (загальний аналіз принципів розміщення, прив’язки до інших магазинів
9. Аналіз просування продукції агро-ММСП
- Аналіз існуючих каналів в цілому
- Аналіз каналів, що використовуються в сегменті гравцями (онлайн-канали)
• -- Сторінки в соціальних мережах
• -- YouTube
• -- Інтернет-магазини (пром.юа, розетка, Флагма)
- Аналіз офлайн-каналів, існуючих та перспективних
• -- Форуми
• -- Конференції
• -- Ярмарки
• -- Галузеві асоціації
• -- Рейтингові заходи (за наявністю)
10. Асортимент продукції, представлений на ринку (товарна група – продукт переробки – відомі представники) – кабінетним способом
11. Висновки. Прогнози розвитку галузі– кабінетним способом
a. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
b. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку (базовий, оптимістичний та песимістичний сценарій з визначенням факторів впливу)
12. Інвестиційна привабливість напрямків (за галузями) – кабінетним способом
a. SWOT-аналіз ринкового спрямування
b. PEST-аналіз факторів впливу на ринок (з оцінкою рівня впливу фактору)

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку кондитерських виробів, тис. тонн
2. Структура ринку кондитерських виробів в Україні, в натуральному вираженні, %
3. Основні оператори ринку кондитерських виробів у кожному сегменті
4. Оператори сегменту ММСП, чий досвід буде використовуватись при підготовці стратегії
5. Оператори сегменту ММСП, які були названі у ході опитувань споживачів
6. Структурування операторів ринку кондитерських виробів
7. Географія імпорту кондитерських виробів
8. Географія експорту кондитерських виробів
9. Поточні ціни на кондитерські вироби у супермаркетах
10. Поточні ціни на фермерські кондитерські вироби
11. Поточні ціни на «крафтові» кондитерські вироби
12. Канали збуту кондитерських виробів
13. Середня оцінка каналів збуту кондитерських виробів виробництва ММСП
14. Наявність сторінок у соц. мережах у основних операторів ринку
15. Представленість обраних операторів ринку на торгових інтернет-майданчиках
16. Асортимент кондитерських виробів
17. SWOT-аналіз ринкового спрямування
18. PEST-аналіз факторів впливу на ринок

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку кондитерських виробів України в 2020 р. за типом
2. Сегментація ринку кондитерських виробів за типом
3. Сегментація ринку кондитерських виробів в Україні, в натуральному вираженні, %
4. Структура походження пшениці за джерелами сировини
5. Динаміка імпорту кондитерських виробів в Україну у 2016-2020 рр., тис. тонн
6. Динаміка експорту кондитерських виробів в Україну у 2016-2020 рр., тис. тонн
7. Сегментація споживачів кондитерських виробів
8. Розподілення ролей покупців кондитерських виробів
9. Вплив пандемії на купівельні переваги споживачів
10. Порівняння обсягів виробництва та споживання кондитерських виробів в Україні
11. Канали купівлі продукції агро-ММСП
12. Сегментація респондентів за місцем проживання
13. Найпоширеніші асоціації з фермерською продукцією
14. Можливі стоп-фактори перед споживанням фермерської продукції
15. Можливі стоп-фактори перед споживанням фермерської продукції
16. Динаміка обсягів пошукових запитів по темі «кондитерські вироби»
17. Структура продажів кондитерських виробів по каналах
18. Прогнозні показники розвитку ринку

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами