З виходом з ринку чаю відомих російських брендів звільнилася майже половина його обсягу. Хто займе цю частину?
Ринок чаю в Україні зазнав великих змін через повномасштабне вторгнення. З нього пішли російські бренди. За звільнене місце змагаються нові гравці.
Які тренди спостерігаються на ринку та хто націлився на його завоювання? Про це у матеріалі LIGA.net.
Вас можуть зацікавити готові звіти по ринках від Pro-Consulting:
Будь-який звіт по ринку буде актуалізований за вашим запитом. Типова структура дослідження ринку – за цим посиланням.
Російські бренди не здаються
Згідно з даними консалтингової компанії Pro-Consulting у 2021 році на українському ринку чаю було представлено понад 100 торгових марок.
Провідні позиції займали російські компанії: «Орімі Україна», яка є власником брендів Greenfield, ТЕSS, «Принцеса Нурі», «Принцеса Канді», «Принцеса Ява», «Принцеса Гіта», та ТОВ «Компанія май Україна», яка випускає чай «Майский», «Лісма» та Curtis.
Сумарно цим компаніям належало понад 40% українського ринку чаю.
Повномасштабне вторгнення змінило розклад сил. Російські компанії у 2022 році пішли з ринку. Хоча, як свідчить подальше розгортання подій, пішли вони не зовсім.
Джерело: LIGA.net