Ринок роздрібної торгівлі в будівельних магазинах (DIY ритейлу) в Україні: фактори та тенденції
34

Ринок роздрібної торгівлі в будівельних магазинах (DIY ритейлу) в Україні: фактори та тенденції

Аналіз ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні проведено компанією Pro-Consulting у жовтні 2024 року. Маркетингове дослідження містить відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • ємність даної сфери бізнесу в динаміці за період 2021 - 1 півріччя 2024 року;
  • діяльність основних операторів ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні;
  • виробництво та зовнішні поставки товарів DIY на ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні;
  • прогнозні показники даного ринку в 2024-2026 роках;
  • можливості для фінських компаній при виході на ринок роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні.

Готовий аналіз ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах (DIY рітейлу) в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити аналітика з готового аналізу ринку будівництва та будівельних матеріалів або аналізу ринку фарби в Україні.

Моніторинг ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні дав змогу виокремити низку чинників, що найбільше впливають на дану сферу бізнесу:

  1. Вплив повномасштабної війни на економіку

Одним із ключових чинників, що змінили ринок роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні, стало повномасштабне вторгнення Росії 2022 року. Велика війна істотно порушила економічні процеси в країні. За даними Національного банку України, 2022 року реальний ВВП скоротився на 29,1%, що є найбільшим падінням за всю історію країни. Причинами стали окупація територій, руйнування інфраструктури, блокада чорноморських портів, порушення логістичних шляхів і масова міграція населення. Часті відключення електроенергії ускладнили роботу як офлайн, так і онлайн сегментів ринку.

  1. Економічне відновлення

Незважаючи на триваючу війну, українська економіка почала відновлюватися. За даними Держстату, 2023 року реальний ВВП зріс на 5,3%, що значно перевищило початкові прогнози. У першому кварталі 2024 року зростання реального ВВП становило 6,5% порівняно з аналогічним періодом 2023 року. Основними каталізаторами відродження стали відновлення роботи підприємств, значна фінансова та гуманітарна допомога західних країн, а також адаптивність українського бізнесу. Якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати та проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання та допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.

  1. Зміни в споживчій поведінці

Зміна споживчої поведінки під час війни також вплинула на ринок роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні. Люди стали більше економити і перенаправляти свої витрати на товари першої необхідності. В умовах невизначеності пріоритети покупців змістилися від капітального ремонту до поточного ремонту та відновлення пошкодженого житла. Попит на продукти високого класу знизився, а споживачі стали шукати більш бюджетні варіанти. Також вам може бути корисний готовий аналіз ринку сухих будівельних сумішей або, наприклад, аналіз ринку будівельних матеріалів з деревини в Україні

Під впливом зазначених вище факторів ринок роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні набув таких тенденцій розвитку:

  1. Скорочення і подальше відновлення ємності ринку

У 2022 році обсяг виконаних будівельних робіт скоротився на 65,1% порівняно з 2021 роком. Однак 2023 року будівельна галузь відновилася до 60% від показників 2021 року, що позитивно позначилося на продажах на ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні.

  1. Регіональні відмінності

У споживчих перевагах на ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні стали помітні регіональні відмінності. Західні області країни, які менше постраждали від активних бойових дій, демонструють більш стабільний розвиток будівельної галузі. У регіонах з великою кількістю внутрішньо переміщених осіб спостерігається підвищений попит на матеріали для ремонту та облаштування тимчасового житла.

Таким чином, ринок роздрібної торгівлі в будівельних магазинах в Україні продовжує адаптуватися до нових реалій, демонструючи стійкість та гнучкість перед поточними викликами.

Більше інформації можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах (DIY рітейлу) в Україні, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Дата розміщення: 16.01.2025

Інші новини

Зв'язатися з нами