Ринок готелів Одеської області: на шляху від хатинок до палаців
3821

Ринок готелів Одеської області: на шляху від хатинок до палаців

Ринок готелів Одеської області досліджений компанією Pro-Consulting з метою визначення його поточних обсягу, структури та основних тенденцій розвитку в середньостроковій перспективі. Готовий аналіз ринку готелів Одеської області можна придбати у відповідному розділі сайту компанії.

Після втрати Україною контролю над Кримом, Одеська область стала основним морським курортним регіоном країни. У літній період сюди спрямовуються величезні потоки українських і зарубіжних туристів для того, щоб оздоровитися і набратися сил на весь наступний рік. Якщо в 2016 році, за даними фіскальної служби, Одеську область відвідали 4,7 млн ​​відпочивальників, то в 2017 році кількість туристів збільшилася на один мільйон і досягла 5,7 млн, а в 2018-му туристичний потік зріс ще на 10% - до 6,3 млн осіб. Причому, сміливо можна говорити про набагато більшу реальну кількість туристів, оскільки багато хто з них зупинялися в приватному секторі і не увійшли в офіційну статистику.

Читати про ринок елітних готелів Одеси

У регіон Одеси їдуть в основному люди з порівняно невеликим бюджетом на відпочинок, що не могло не відбитися на структурі готельного фонду. За результатами аналізу ринку готелів Одеської області визначено, що більше половини його обсягу складають номери цінового сегменту стандарт і економ. Згідно з даними сервісів бронювання типу booking, 40% готелів в Одеській області не мають зірок для визначення їх категорії.

Купити готове дослідження: ринок готелів Одеської області. 2019 рік

Разом з тим, аналіз ринку готелів Одеської області показує, що останнім часом спостерігається збільшення кількості більш заможних туристів, а разом з цим зростають і їх вимоги до якості розміщення. Особливо помітно це по найбільш популярному в регіоні курорту - Затоці. Тут на зміну дерев'яним будиночкам приходять капітальні корпусу з усіма зручностями, власники яких надають послуги для дорослих і дітей з хорошим співвідношенням ціна-якість.

Читати про ринок громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, АЗС)

За підсумками маркетингового дослідження можна прогнозувати продовження впливу на ринок готелів Одеської області тренду підвищення якісних характеристик. Цьому буде сприяти збільшення наявних доходів українських громадян і зростання популярності вітчизняних курортів серед іноземців.

Замовити дослідження іншого ринку

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 05.02.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами