1987
Проведення маркетингових досліджень ринку – постановка та вирішення задачі
Проведення маркетингових досліджень ринку є профільним напрямком діяльності Pro-Consulting. З 2004 року нашим консалтинговим агентством здійснено понад 1940 аналізів різних українських та зарубіжних ринків.
Проведення маркетингових досліджень ринку замовляли у Pro-Consulting понад тисяча клієнтів, серед яких:
- найбільші міжнародні корпорації;
- представники великого, середнього та малого бізнесу;
- фінансові організації;
- іноземні посольства;
- торгово-промислові палати;
- юридичні фірми;
- фізичні особи.
Типова структура маркетингового дослідження – ознайомтеся
Всім вищезгаданим категоріям замовників проведення маркетингових досліджень ринку необхідно з метою отримання інформації для подальшого вирішення завдань, що стоять перед ними, наприклад:
- оцінка інвестиційної привабливості цільової ринкової ніші;
- пошук ринків збуту своїх товарів;
- складання стратегії розвитку підприємства;
- розширення сфери діяльності бізнесу;
- боротьба із конкурентами;
- підготовка рекламних кампаній;
- антикризовий менеджмент.
Аналіз конкурентів – дізнайтесь більше про цю частину дослідження ринку
Зміст типового звіту за результатами проведення маркетингових досліджень ринку
Проведення маркетингових досліджень ринку компанією Pro-Consulting, з одного боку, носить ексклюзивний характер для кожного клієнта, з іншого боку, дослідження виконується за відпрацьованими методиками, що добре зарекомендували себе, і має типові інформаційні розділи:
1. Загальні параметри та характеристики ринку:
- обсяги виробництва, імпорту, експорту;
- структура ринку на значних зрізах;
- тренди виробників та споживачів;
- фактори впливу
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку пожежних сигналізацій України (2021 рік)
2. Система державного регулювання:
- вимоги законів та інших нормативних актів;
- ліцензування діяльності;
- оподаткування внутрішньої та зовнішньої торгівлі;
- необхідність сертифікації;
- правила участі у держзакупівлях;
- озвучені плани реформування галузі.
3. Аналіз конкурентного середовища:
- перелік та характеристики великих операторів;
- сегментація за ринковими частками;
- асортимент та споживчі властивості конкуруючої продукції;
- стратегії конкурентної боротьби;
- рекомендації щодо подолання ризиків та бар'єрів, викликаних конкуренцією.
4. Споживчий аналіз ринку:
- опис ядра цільової аудиторії;
- результати маркетингових опитувань та фокус-груп;
- особливості споживання у специфічних умовах – карантини, локаути, обмеження торгівлі та інші;
- споживання в секторах В2В та В2G.
Також перегляньте структуру готового аналізу ринку закладів фастфуду в Україні (2021 рік)
5. Дослідження каналів реалізації продукції:
- опис наявних каналів збуту;
- особливості комунікації з операторами продажу;
- варіанти цінових політик;
- вибір маркетингових інструментів просування залежно від каналу збуту;
- критерії використання каналів реалізації у різних ринкових умовах.
6. Рекламна сфера ринку:
- моніторинг рекламних повідомлень;
- контент-аналіз масивів запитів потенційних споживачів у Інтернеті;
- пропозиції щодо спрямованості та складу рекламної кампанії;
- контроль досягнення проміжних та кінцевих цілей рекламних акцій.
7. Ринкова позиція замовника проведення маркетингового дослідження ринку:
- розрахунок загального обсягу ринку у динаміці;
- виділення часток клієнта у різних зрізах;
- аудит зовнішніх бізнес-процесів за допомогою «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
- рекомендації щодо стратегії зміцнення становища замовника на ринку.
8. Привабливість ринків для інвестицій та збуту товарів:
- факторний аналіз зовнішніх ринків;
- PEST-аналіз;
- SWOT-аналіз.
Замовити проведення маркетингових досліджень ринку за доступними цінами в Pro-Consulting можна зараз.
Як організувати проведення маркетингових досліджень ринку?
Проведення маркетингових досліджень ринку організувати дуже просто:
- за потребою влаштуємо брифінг за участю представників замовника та призначених виконавців;
- уточнимо цілі, які переслідує проведення маркетингового дослідження ринку;
- допоможемо скласти детальне технічне завдання;
- виділимо необхідні для роботи ресурси;
- визначимо час подання готового звіту.
Проведення маркетингових досліджень ринку оформляється відповідно до міжнародних стандартів, прийнятих європейською дослідницькою організацією ESOMAR.
Також прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі як складову дослідження ринку