1771
Огляди ринків від Pro-Consulting: зміст і застосування
Огляди ринків - це одні з найбільш затребуваних у вітчизняних і зарубіжних підприємців видів послуг, що надаються Pro-Consulting. У магазині готових проектів розміщено вже більше 1900 маркетингових досліджень, які в сукупності охоплюють практично всі сфери бізнесу України і багато ринків зарубіжних країн.
Типовий зміст оглядів ринків
Огляди ринків від Pro-Consulting мають модульну структуру, що в максимальній конфігурації забезпечує опис всіх аспектів економічного середовища напрямку бізнесу, що цікавить замовника. Технічне завдання конкретного клієнта може містити всі інформаційні блоки типової структури дослідження або деякі з них.
Базово огляди ринку зазвичай включають наступні розділи:
1. Загальні відомості про ринок:
- параметри виробництва, зовнішньої торгівлі;
- розрахунок ємності ринку;
- напрямок і динаміка розвитку;
- сегментація за видами продукції, операторам, географії та ін.;
- фактори впливу на умови ведення бізнесу;
- тренди, на які необхідно звертати увагу.
2. Рамки і правила державного регулювання галузі:
- положення нормативно-правових актів;
- оподаткування і митні збори;
- умови отримання ліцензій;
- плани урядових структур щодо зміни умов гри;
- можливості участі в бюджетних тендерах.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку оптики в Україні (2021 рік)
3. Конкурентний огляд ринку:
- топ прямих і непрямих конкурентів;
- ринкові частки найбільших суб'єктів (прочитайте про аналіз частки ринку);
- переваги і недоліки товарів конкурентів;
- спрямованість і зміст маркетингових стратегій конкурентної боротьби;
- конкурентні бар'єри і ризики для розвитку підприємства замовника, можливі шляхи їх подолання.
4. Опис споживчої сфери:
- характерні риси поточної і потенційної споживчої аудиторії;
- результати опитувань споживачів по телефону, а також в форматах фокус-груп та глибинних інтерв'ю;
- особливості дистанційного споживання;
- споживання в корпоративному секторі;
- споживання в державній бюджетній сфері.
5. Дослідження ринкової позиції замовника:
- порівняння ринкових часток клієнта і конкурентів в різних зрізах (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
- перевірка ефективності роботи відділів продажів і підтримки за допомогою методів «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
- рекомендації щодо коригування торговельної пропозиції і маркетингової стратегії просування.
6. Аналіз каналів продажів:
- перелік можливих каналів реалізації продукції і розподіл обсягів продажів за ними;
- цінова і маркетингова політика операторів каналів продажів;
- вибір основних і альтернативних каналів збуту в залежності від ринкових умов.
Почитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку
7. Відомості про рекламні акції:
- моніторинг реклами в медіасфері;
- систематизація пошукових запитів споживачів і пошук рекламних ключів;
- складання концепції рекламної кампанії замовника;
- визначення ступеню досягнення цілей рекламних акцій.
8. Оцінка інвестиційної привабливості ринку:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- ризики та можливості для виведення на ринок нових гравців.
Для чого використовуються огляди ринків?
Регулярні огляди ринків дозволяють їх замовникам постійно мати актуальну інформацію про умови, в яких працює підприємство. Особливо це важливо в періоди підготовки ключових для подальшої долі бізнесу рішень, таких як:
- поширення сфери діяльності на нові ринки;
- зміна складу або асортименту продукції, що реалізується;
- ребрендинг фірми;
- проведення масштабних рекламних кампаній;
- пошук зовнішніх ринків і контрагентів на них;
- застосування антикризових заходів.
Огляди ринків від Pro-Consulting мають максимально можливу актуальність, повноту і достовірність інформації, а також містять прогнозні показники на 3-5 років. У цьому змогли переконатися вже більше тисячі клієнтів, серед яких і міжнародні корпорації, і представники вітчизняного великого, середнього і малого бізнесу, та інші організації, а також приватні особи.
Готові огляди ринків можна прямо зараз придбати в нашому онлайн-магазині.
Щоб замовити маркетингове дослідження за власним технічним завданням, скористайтеся контактними даними.
Також вам знадобиться матеріал про аналіз виробництва і реалізації продукції