В цей непростий час компанія Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження на користь своїх замовників з максимальним використанням усіх доступних можливостей збору та обробки інформації.
З типовою структурою маркетингового дослідження ринку можна ознайомитись тут.
Типове маркетингове дослідження зазвичай містить дані з:
Крім того, маркетингові дослідження від Pro-Consulting доповнюються відомостями із власних та партнерських баз даних, результатами моніторингу та аналізу контенту мережі Інтернет, телефонних опитувань споживачів, фокус-груп, експертних інтерв'ю.
Комплексний підхід, що застосовується, дозволяє нашим аналітикам робити маркетингове дослідження якомога більш повним, актуальним і достовірним.
Маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting можна купити у готовому вигляді в онлайн-магазині або замовити за власним технічним завданням, скориставшись контактними даними.