Аналіз ринку чаю в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2017 – 8 місяців 2022 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники та характеристики, сегментацію та структурування за важливими параметрами, вивчення діяльності найбільших операторів, політики ціноутворення, споживчі тренди, аналіз каналів збуту та способів просування продукції, прогнози та гіпотези подальшого розвитку даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку чаю можна купити на сайті компанії.
Зі структурою готового аналізу ринку чаю в Україні (2022 рік) ви можете ознайомитися за цим посиланням.
Ринок чаю в Україні стійко розвивався протягом періоду, що досліджувався до 2022 року. Грошовий обсяг ринку збільшувався в середньому на 5-10%, що пов'язано не так зі збільшенням пропозиції продукції ринку чаю в Україні, як з її перманентним подорожчанням.
Можливо, вас також зацікавить готовий аналіз ринку кав'ярень Києва (2022 рік).
Моніторинг ринку чаю в Україні показує, що у його структурі у 2021 році переважав чорний чай із часткою 68,1% від загального обсягу. Зелений чай займав 17,2%, фруктовий та трав'яний види – 12,4% ринку.
Сегмент імпортної продукції на ринку чаю в Україні становить 82,5%. Вітчизняне виробництво полягає в основному у розфасовці закупленої в Індії, Шрі-Ланці або інших країнах сировини. Істинно українським може вважатися лише чай із місцевих трав'яних зборів. Найбільш популярні в нашій країні трав'яні чаї роблять із рослин Карпатського регіону. Водночас на ринку чаю в Україні відзначалася тенденція скорочення імпорту вже розфасованого чаю та зростання пропозиції місцевих брендів.
Також вам знадобиться аналітика з готового аналізу ринку споживання продуктів харчування в ХоРеКа (2022 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити будь-який інший ринок.
Споживчий аналіз ринку чаю в Україні свідчить про те, що покупцю нелегко орієнтуватися серед понад 100 торгових марок, що представлені в країні. При виборі продукції споживачі керуються як власним досвідом, так і сторонніми рекомендаціями. Придбати новий продукт ринку чаю в Україні наших співвітчизників найчастіше спонукають або певна незадоволеність смаками вже випробуваних брендів у процесі пошуку «ідеального напою», або вдало складена та проведена рекламна кампанія одного з конкуруючих суб'єктів ринку.
Перед тим, як замовити аналіз ринку обов'язково познайомтеся з типовою структурою дослідження (аналізу) ринку за цим посиланням.
Чималий вплив на ринок чаю в Україні справляла пандемія COVID-19, що вибухнула в 2020 році. Прагнення вберегтися від хвороби спонукало все більше людей звернутися до здорового способу життя та харчування, використовуючи продукцію ринку чаю в Україні. Зокрема, прогнозувалося, що цей споживчий тренд призведе до зростання популярності трав'яних та фруктових чаїв, а також збільшення продажів таких нішевих видів, як чаї матча та гречаний.
З більш ніж 2000 кейсами аналізу ринку від Pro-Consulting ознайомтеся в каталозі готових проектів.
Однак багато прогнозів розвитку ринку чаю в Україні були значною мірою перекреслені у 2022 році. Головною форс-мажорною обставиною стало повномасштабне військове вторгнення Росії. З початком інтенсивних бойових дій 24 лютого 2022 року частина великих операторів ринку чаю в Україні припинили роботу. Так, компанія «Ахмад», яка займала 12,8% ринку, змушена була зупинити свою фабрику на Харківщині. Продукція цього бренду повернулася на прилавки українських магазинів лише у середині літа цього року.
Головними негативними факторами для ринку чаю в Україні, пов'язаними з війною, стали:
Дізнайтесь про державну допомогу бізнесу з релокацією під час воєнних дій в Україні.
Крім війни, на ринок чаю в Україні в 2022 році сильно вплинула економічна та політична криза, що вибухнула в Шрі-Ланці. Ця країна, економіка якої не витримала карантинних обмежень у сфері туризму, зростання цін на енергоносії та інших кризових явищ, була провідним постачальником чайної сировини. На ринку чаю однією з причин кризи стало запровадження місцевим урядом у 2021 році заборони використання неорганічних добрив і хімікатів на чайних плантаціях. Це викликало падіння врожаю та втрати шріланкійських фермерів на суму близько 425 млн. доларів США.
Детальніше про ретроспективний і поточний стан напряму бізнесу, що розглядається, з прогнозами його відновлення та тенденціями подальшого розвитку можна ознайомитися, придбавши готове маркетингове дослідження ринку чаю в Україні в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.