1228
Аналіз ринку замовити можна прямо зараз
Якщо вам потрібний аналіз ринку, замовити його можна в компанії Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою. Найбільш популярним у наших клієнтів є комплексний аналіз ринку. Замовити таку послугу прагнуть як діючі підприємства, так і менеджери нових інвестиційних проектів та бізнес-ідей.
Справа в тому, що комплексний аналіз ринку замовити найпростіше. Він проводиться в основному в типовому варіанті і дозволяє скласти цілісну картину обстановки у сфері бізнесу.
Більшість технічних завдань складаються таким чином, щоб аналіз ринку замовити за такими напрямами досліджень:
1. Загальний аналіз ринку – замовити його можна й окремо:
- опис основних особливостей ринкової ситуації;
- показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
- динаміка ємності ринку;
- структура ринку;
- найсильніші чинники впливу на галузь;
- тенденції подальшого розвитку ринку;
- у якості прикладу структури звіту ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку овочів в Україні.
2. Система державного управління економічною сферою:
- вимоги законів та підзаконних актів;
- варіанти організації бізнесу, їх переваги та недоліки;
- податкове навантаження на різні формати діяльності;
- ліцензування та стандартизація;
- правила проведення державних закупівель та участі у тендерах;
- законопроекти та озвучені плани реформування системи регулювання галузі;
- мабуть, ми вже досліджували ваш ринок – знайдіть готовий звіт у каталозі готових проектів.
3. Дослідження діяльності конкурентів:
- рейтинг найбільших операторів;
- розподіл ринкових часток виробників та імпортерів;
- аналіз асортименту товарів прямих та непрямих конкурентів;
- маркетингові стратегії та прийоми конкурентної боротьби, що застосовуються ринковими суб'єктами;
- ризики для розвитку бізнесу клієнта, що виходять від конкурентів;
- дізнайтесь більше про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку.
4. Споживчий аналіз ринку – замовити його можна у поглибленому варіанті з використанням польових методів досліджень:
- сегментація споживчої аудиторії; узагальнений портрет представників кожного сегменту;
- мотивація та моделі поведінки споживачів за результатами фокус-групових інтерв'ю;
- ставлення покупців до представлених на ринку товарів та брендів за підсумками телефонних опитувань;
- аналіз запитів потенційних споживачів у Інтернеті;
- споживання цільових товарів бізнес-структурами та державним сектором.
5. Збутовий аналіз ринку, замовити який корисно для визначення найбільш доцільної стратегії реалізації продукции:
- перелік та характеристики існуючих на ринку каналів збуту;
- особливості комунікації з дистриб'юторами та операторами торгових майданчиків;
- цінові політики рітейлерів;
- ефективність використання різних методів реклами та просування товарів;
- робота каналів збуту у форс-мажорних обставинах;
- можливо, вам буде корисна допомога щодо розміщення вашої продукції на полицях у роздрібних мережах.
6. Оцінка інвестиційного потенціалу та порівняльної вигідності ринку:
- факторний аналіз кількох ринків та окремих ринкових ніш;
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- картка ризиків, бар'єрів та можливостей для реалізації бізнес-проектів та розвитку підприємств.
Щоб доповнити інвестиційний аналіз ринку, можна замовити дослідження виробничого чи зовнішньоторговельного напрямів економічної активності.
Так, виробничий аналіз ринку може включати:
- показники випуску продукції;
- розподіл вироблених товарів за видами, географією та іншими ознаками;
- наявність сировини, доступність енергетичних та інших ресурсів;
- технологічний рівень працюючих підприємств;
- наявність можливості придбання сучасного обладнання, відповідного кадрового забезпечення;
- досяжний рівень рентабельності та конкурентоспроможності нового виробництва.
Детально ознайомитись із змістом послуги аналіз ринку, замовити власне маркетингове дослідження чи купити вже готове можна, скориставшись цими контактними даними.