1973
Аналіз ринку продукції для нових та діючих гравців
Аналіз ринку продукції дозволяє отримати комплексну картину ситуації на цільовому напрямі бізнесу. Замовляють аналіз ринку продукції як суб'єкти, що вже діють на ньому, так і потенційні гравці. З прикладами структур готових аналізів ринків ознайомтесь у каталозі готових проектів Pro-Consulting.
Типовий зміст аналізу ринку продукції
Аналіз ринку продукції є комплексним маркетинговим дослідженням, що охоплює всі значущі аспекти економічної ситуації в сфері бізнесу, що цікавить ініціатора.
Типовий аналіз ринку продукції включає:
1. Загальні відомості та характеристики:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільового товару;
- ємність ринку у динаміці;
- сегментація ринку у різних зрізах;
- тенденції зміни ринкової ситуації під впливом постійних та тимчасових факторів.
2. Система державного регулювання галузі:
- основні положення законів та підзаконних актів;
- податкове навантаження у різних форматах бізнесу;
- необхідність ліцензування та стандартизації;
- відомі плани уряду щодо реформування;
- правила проведення державних закупівель та участі у тендерах.
3. Конкурентний аналіз ринку продукції:
- перелік, опис та рейтинг прямих та непрямих конкурентів – аналіз конкурентів;
- асортимент та властивості продукції конкурентів;
- розподіл часток між основними ринковими суб'єктами;
- стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- ризики для проєкту замовника, пов'язані із конкуренцією;
- в якості прикладу звіту, що містить аналіз конкурентів, перегляньте структуру готового аналізу ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні.
4. Споживчий аналіз ринку продукції:
- сегментація та характеристики цільової аудиторії;
- критерії вибору та моделі поведінки споживачів;
- особливості споживання на електронних майданчиках;
- комерційними підприємствами та бюджетними організаціями.
5. Збутовий аналіз ринку продукції:
- можливі канали збуту;
- особливості взаємодії з оптовими та роздрібними торговцями;
- ефективність рекламних акцій та прийомів просування у різних каналах збуту;
- можливі збутові політики у динамічних економічних умовах.
6. Аспекти ринкової позиції клієнта:
- частки підприємства замовника у різних зрізах;
- індекс лояльності споживачів – NPS;
- ступінь задоволеності покупців пропозицією – CSI;
- аудит роботи зі споживачами за допомогою «таємного дзвінка» та «таємного покупця»;
- можливі стратегії зміцнення ринкової позиції.
7. Інвестиційний аналіз ринку продукції:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- порівняльний факторний аналіз;
- зведена карта бар'єрів, ризиків, можливостей та переваг для бізнес-проекту замовника.
Аналіз ринку продукції має ексклюзивний характер для кожного клієнта компанії Pro-Consulting. На основі типової структури розробляється технічне завдання відповідно до пріоритетів інформаційних потреб ініціатора. Цілі, головні напрями, глибина, терміни та вартість аналізу ринку продукції узгоджуються на першому брифінгу за участю замовника та виконавця.
Детально дізнатися про зміст послуги та замовити аналіз ринку продукції можна, скориставшись нашими контактними даними.
Діючому підприємству аналіз ринку продукції допомагає у тому числі:
- скоригувати торговельну пропозицію відповідно до поточних умов;
- визначити поточну ринкову позицію та шляхи її поліпшення;
- виявити форми та методи діяльності конкурентів та виробити стратегію протидії – читайте про аналіз конкурентів;
- відстежити нові споживчі тренди;
- своєчасно вжити антикризових заходів.
Клієнти на стадії планування бізнесу замовляють аналіз ринку продукції для того, щоб з'ясувати:
- поточний та прогнозний потенціал обраного ринку або ринкової ніші;
- стан конкурентного середовища та ризики, пов'язані з конкуренцією;
- показники цільової аудиторії споживачів;
- умови рентабельності роботи та можливу частку на ринку;
- особливості використання каналів продажу;
- перспективи зовнішньоекономічної діяльності
В онлайн-магазині на сайті Pro-Consulting можна придбати готовий аналіз ринку продукції та ознайомитись із ситуацією на ринку на момент проведення дослідження.