Анотація до аналізу ринку:
Аналізуючи український ринок заморожених хлібних напівфабрикатів, фахівці компанії Pro-Consulting висвітлюють його основні характеристики, перераховують провідних операторів і прогнозують тенденції розвитку. Викладаючи ситуацію на ринку, вони підкреслюють відставання цього сегмента ринку ХБІ в нашій країні від аналогічних ринків європейських країн. Розвиток ринку гальмують виявлені проблеми галузі, найбільш серйозними серед яких є організаційно-технологічні. Проте сьогоднішня ситуація розглядається фахівцями як така, що має великий потенціал. Середньорічний темп приросту за досліджуваний період (2009–2013 рр., останній рік – оцінка) склав близько 80% (78,4%). Слід підкреслити, що таке високе зростання мало місце на тлі скорочення ринку ХБІ в цілому, що також підтверджує перспективність сегмента заморозки. Аналіз показників зовнішньоекономічної діяльності свідчить, що вітчизняна продукція наразі не дуже популярна за кордоном – на зовнішні ринки надходить 1–2% вироблених в Україні хлібних напівфабрикатів. Показники імпорту перевершують експорт, вони зростають, однак також невеликі. Більшу частину заморозки складають булочки, основи для піци та інші аналогічні продукти, частка замороженого хліба дорівнює 31,1%, а тіста – 4,0%. Ринок не є високолокалізованим, основна частина продукції виробляється трьома великими компаніями, водночас на ринку діють і відносно невеликі підприємства. При цьому майже всі розглянуті оператори реалізують заморозку в певних сегментах. Проаналізовано цінові тенденції. У 2009–2011 рр. ціни змінювалися несуттєво, в 2013 р. тісто навіть подешевшало, а інші хлібобулочні вироби істотно подорожчали. На середньострокову перспективу (2014–2016 рр.) Очікується швидке нарощування ємності аналізованого ринку. Прогнозується майже трикратне збільшення цього показника щодо 2013 р. Як основні тенденції розвитку слід вказати підвищення якості продукції (у рамках орієнтування на натуральність заморожених хлібних напівфабрикатів, максимальне виведення з їх складу консервантів, стабілізаторів та інших так званих Е-добавок), а також розвиток як основного каналу збуту реалізації у роздрібних мережах свіжої випічки під власною торговою маркою.
Детальний зміст:
1. Загальні тенденції розвитку напряму
2. Обсяг ринку
3. Внутрішнє виробництво
4. Зовнішньоекономічна діяльність
5. Структура ринку
6. Оператори ринку
7. Цінові тенденції
8. Прогнозні показники розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка обсягу виробництва заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Динаміка обсягу експорту та імпорту заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні за 2009 – 6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємності ринку заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні за 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Структура ринку заморожених хлібних напівфабрикатів у розрізі сегментів в Україні станом на 2013 р. у натуральному вираженні, %
3. Динаміка цін виробництва заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні за 2009–2013 рр., грн / кг
4. Прогнозні показники ємності ринку заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні на 2014–2016 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн