Для українських покупців вже стало звичним присутність на прилавках магазинів овочів посеред зими. Про це дбають тепличні господарства, яких все більше з'являється на території нашої країни. Вони вже забезпечують, в залежності від пори року, від 20 до 50% відсотків внутрішнього ринку. Інший обсяг добирається за рахунок імпорту. Наявність попиту на овочі та розвиток технологій їх ефективного вирощування в закритому грунті служать каталізатором розвитку тепличної сфери агробізнесу.
Рисунок. Динаміка виробництва овочів закритого грунту
Також почитайте про бізнес-план вирощування полуниці в теплиці
На наведеній діаграмі видно, що вітчизняні тепличники поки зосереджені в основному на вирощуванні огірків і помідорів. При цьому основні обсяги овочів на ринок дають домашні господарства. Салати і інша зелень навіть не вказується окремо в зведеннях Держстату через незначності обсягів її виробництва.
Тим часом, попит на свіжу зелень є як на вітчизняному, так і на міжнародному ринках. Салати різних видів, рукола, базилік, шпинат міцно увійшли в меню українців. Це відкриває для підприємців можливість зайняти поки ще вільну нішу внутрішньоукраїнського виробництва зелені в теплицях.
Бізнес-план відповідного підприємства розроблений аналітиками компанії Pro-Consulting.
У нас на сайті доступний до покупки готовий бізнес-план комплексу по вирощуванню салату
Проектом передбачено створення тепличного господарства площею один гектар для вирощування салату і зелені методом гідропоніки. На це необхідно буде витратити 3,3 млн євро.
Теплиці передбачається будувати в центральному регіоні України, клімат якого найбільш підходить для отримання високих врожаїв зазначених агрокультур.
Для реалізації продукції планується налагодити договірні відносини з оптовими торговими компаніями, що мають розгалужені канали збуту в Україні та за кордоном. Не залишаться без уваги і торгові мережі великих українських мегаполісів, таких як Київ, Дніпро, Запоріжжя, Одеса та Харків.
Перед тим, як вкладати гроші в цей бізнес, прочитайте про результати аналізу ринку тепличних культур в Україні
Таблиця. Обсяги продажів продукції:
Рентабельність продажів складе 31,1%, що означає утримання понад 31 цента чистого прибутку в кожному євро доходу. Витрати за проектом повністю окупляться з урахуванням дисконтного періоду менш ніж за 7 років (82,5 місяці).
Своєчасне освоєння частини внутрішнього ринку і можливий вихід на експортні поставки дозволить новому підприємству з упевненістю дивитися в майбутнє, мати міцний фундамент для подальшого розвитку і збільшення рентабельності своєї діяльності. Для України це означає заміщення обсягів імпортної зелені на продукцію вітчизняного виробництва, і зміщення державного платіжного балансу в позитивну сторону.
Якщо у вас є ще пару хвилин, почитайте про бізнес-ідеї, що приносять найбільший прибуток
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: