Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку тепличної зелені та овочів в Україні. У ході дослідження було охарактеризовано ринок тепличної зелені та овочів у цілому, зовнішню торгівлю зеленню та овочами, фактори ціноутворення на ринку та канали збуту продукції.
Вирощування в закритому ґрунті останнім часом стає дедалі популярнішим напрямом розвитку аграрного ринку. Все завдяки своїй економічній вигідності та мінімізації ризику втрати врожаю через неконтрольовані (а саме погодні) умови.
Вирощування в теплицях має великі перспективи в експорті, оскільки попит на овочі та зелень зростає у зв'язку із трендом на здоровий спосіб життя. В Україні ж, незважаючи на зростаючі площі закритого ґрунту, вирощування в теплицях поки не особливо розвинене, частково з тієї причини, що, порівняно з вирощуванням у відкритому ґрунті, початок тепличного бізнесу потребує великих інвестицій.
Проблеми ринку тепличних овочів та зелені
• Собівартість виробництва: вимагає первинних вкладень в обладнання, а надалі сильно залежить від вартості електроенергії.
• Технологія виробництва продукції: застаріле обладнання потребує оновлення, сучасні технології, у свою чергу, дають якісніший продукт і наближають за смаковими якостями продукцію якнайбільше до овочів та зелені з відкритого ґрунту.
• Велика частка тіньового ринку.
• Відсутність достатньої державної підтримки.
• Відсутність сучасних технологій зберігання, пакування та транспортування.
• Обмежена кількість сховищ.
Чинники впливу ринку овочів
• Попит продукції.
• Технологія виробництва.
• Купівельна спроможність населення.
• Розвиток культури правильного харчування.
• Погодні умови як фактор впливу на врожай продуктів-замінників – продукції з відкритого ґрунту.
• Наявність належних умов зберігання та транспортування продукції.
1. Загальна характеристика ринку
2. Зовнішня торгівля зеленню та овочами
3. Чинники ціноутворення на ринку
4. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
5. Висновки
1.1. Динаміка площ закритого ґрунту, що використовуються для рослинництва, а також площ закритого ґрунту під овочі в Україні у 2019-2020 рр., тис. га
1.2. Сегментація ринку тепличних овочів та зелені в Україні в 2021 р., в натуральному вираженні, %
2.1. Динаміка експорту овочів та зелені з України у 2019-6 міс. 2021 рр., у натуральному вираженні, тис. т
2.2. Динаміка імпорту овочів та зелені в Україну у 2019-6 міс. 2021 рр., у натуральному вираженні, тис. т