Замість чаю: чому кияни люблять каву – аналітики компанії Pro-Consulting. Вечірній Київ
2216

Замість чаю: чому кияни люблять каву – аналітики компанії Pro-Consulting. Вечірній Київ

За останні чотири роки частка вітчизняної кави на ринку зросла майже удвічі — з 21,5 до 40%.

Згідно з даними компанії Pro-Consulting, столичний ринок доволі перенасичений цією продукцією.

У нашому місті (як, до речі, і в багатьох регіонах України) каву можна придбати практично на кожному кроці.

Загострення конкуренції позитивно відбивається на якості продукції.

Головний фактор, який стимулював розвиток ринку кави у Києві та інших містах — збільшення обсягу її споживання.

Вирощувати каву у столичному мегаполісі неможливо. Тому виробниками вважаються фірми, які займаються обжарюванням, помелом і розфасовкою кавових зерен.

Основу ринку зернового обсмаженого і меленого в Україні становить імпортна продукція.

Останнім часом спостерігається стійка тенденція: постійне збільшення на ринку частки продукції вітчизняного виробництва, починаючи з 2014 року. Торік річний експорт-2018 склав 63,4 тис. тонн, а в грошовому еквіваленті — $171 млн.

Про це ми писали у статті: Український шоколад завоював понад 50 країн світу.

За прогнозами експертів, світове виробництво і споживання кави буде збільшуватися. Вже в цьому році воно має досягти рекордних 10 млн тонн. Високі врожаї дозволять втриматися від підвищення цін, незважаючи на збільшення попиту на продукцію.

Україна повністю залежить від імпортної продукції. Тому ці тенденції будуть актуальні і для вітчизняних виробників.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 21.03.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами