Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку cross-border B2B2C e-commerce у серпні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:
Готовий аналіз ринку cross-border B2B2C e-commerce можна придбати на сайті компанії. Також пропонуємо вам ознайомитися зі структурою готового аналізу маркетплейсів дитячих товарів або аналізу ринку електронної комерції в Україні.
Якщо ви плануєте проводити аналіз ринку за власним техзавданням, збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку вже зараз.
Моніторинг ринку транскордонної електронної торгівлі показує, що ринок cross-border B2B2C e-commerce активно зростає з 2020 року, і його розвиток зумовлений кількома ключовими факторами. Глобалізація, розвиток цифрових технологій, збільшення довіри споживачів до міжнародних покупок і поліпшення логістичних ланцюгів сприяють цьому зростанню.
Повідомляємо, що понад 2600 готових аналізів ринків України та світу доступно в каталозі готових проєктів Pro-Consulting - перехід до каталогу.
Головними перевагами для продавців на ринку транскордонної електронної торгівлі є:
Особливу цінність ринок транскордонної електронної торгівлі становить для малого та середнього бізнесу в епоху домінування транснаціональних корпорацій. Завдяки торговим онлайн-платформам, підприємці отримують можливості виходу на міжнародні ринки без необхідності великих інвестицій у фізичну присутність у кожній країні. Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку агрегаторів платежів та аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні - за аналогічними або адаптованими структурами можна проаналізувати будь-який ринок України або світу.
Технологічний прогрес є основним фактором, що впливає на майбутнє ринку cross-border B2B2C e-commerce. Повсюдне впровадження штучного інтелекту, який вивчає персоналізований досвід покупок і надає релевантні пропозиції продуктів, значно вплине на ринок. Технології доповненої реальності також відіграють позитивну роль, даючи змогу споживачам дистанційно бачити товари, що купуються, та їхні характеристики.
Азіатсько-Тихоокеанський регіон наразі демонструє найвищі показники розвитку ринку транскордонної електронної торгівлі. Населення цих країн активно використовує інтернет-магазини. Ця тенденція підтримується поширенням цифрових платежів, економічним розвитком регіонів, збільшенням доступу до мережевих сервісів і загальною популярністю електронної торгівлі.
Якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати і проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
У Європі основними ринками cross-border B2B2C e-commerce є Німеччина, Франція та Велика Британія. Це пов'язано з великою чисельністю платоспроможного населення. Китай став головним постачальником товарів до Європи, за ним ідуть США. Європейські країни переважно торгують між собою, особливо країни-сусіди, що сприяє динамічному розвитку ринку транскордонної електронної торгівлі в Європі. Додатковими факторами зростання ринку cross-border B2B2C e-commerce в Європі є ослаблення міждержавних експортно-імпортних тарифів і мит.
Результати маркетингового дослідження ринку транскордонної електронної торгівлі свідчать про те, що дана сфера бізнесу продовжує активно розвиватися, надаючи нові можливості для компаній усіх розмірів. Вплив технологічного прогресу, збільшення довіри споживачів і поліпшення логістичних ланцюжків і надалі стимулюватимуть зростання цього напряму. Особливо важливим є значення міжнародних електронних платформ для малого та середнього бізнесу. Вони дають змогу виходити на нові ринки без великих інвестицій. Європейський та Азіатсько-Тихоокеанський регіони залишаються лідерами в розвитку ринку cross-border B2B2C e-commerce, продовжуючи демонструвати високі показники зростання та інновацій.
Матеріали маркетингового дослідження ринку транскордонної електронної торгівлі можна придбати в магазині готових проєктів на сайті Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: B2B дослідження