Аналіз ринку cross-border В2В2С e-commerce. 2024 рік

Аналіз ринку cross-border В2В2С e-commerce. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 6
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
65400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

 

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку Cross-Border e-commerce. Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку. Надано перелік та опис основних операторів ринку.
Ринок транскордонного B2B2C e-commerce активно зростає з 2020 року. Основними факторами розвитку даного сегменту є глобалізація, розвиток цифрових технологій, збільшення довіри споживачів до міжнародних покупок та покращення логістичних ланцюгів. B2B2C модель дозволяє компаніям інтегрувати продажі через платформи для кінцевих споживачів, пропонуючи більший вибір товарів і послуг на міжнародному рівні.
Головними перевагами для продавців на cross-border є: 1. доступ до нових закордонних ринків; 2. посилення впізнаваності власного бренду на міжнародній арені та набуття репутації; 3. збільшення можливостей для продажу (більший доступ до нових споживчих ринків).
Особливо цінними міжнародні електронні платформи є для малого та середнього бізнесу в епоху панування транснаціональних корпорацій. Завдяки B2B2C платформам МСБ отримують нові можливості виходу на міжнародні ринки без необхідності великих інвестицій у фізичну присутність на ринку кожної з країн.
Основними факторами впливу на ринок в майбутньому є технологічний прогрес, що найбільше відображатиметься в поширенні штучного інтелекту, який вивчатиме персоналізований досвід покупок та надаватиме кращі пропозиції продуктів. Також вплив матиме поширення доповненої реальності, що може дозволити людям бачити продукти в реальному житті онлайн.
Азійсько-Тихоокеанський регіон наразі демонструє найвищі показники розвитку електронної комерції, в тому числі cross-border. Населення цих країн активно використовує онлайн-магазини, а додатковими факторами розвитку виступають поширення цифрових платежів, економічний розвиток регіонів, збільшення доступу до інтернету та загальна популяризація електронної торгівлі.
Основними ринками e-commerce в Європі є Німеччина, Франція та Великобританія, що пов’язано з найбільшою чисельністю населення та платоспроможністю. Китай є основним постачальником на ринок Європи. На другому місці США. Країни Європи на ринку cross-border В2В2С e-commerce переважно торгують між собою, особливо країни-сусіди. На європейському ринку дуже розвинена модель В2С. Додатковими факторами зростання ринку Європи є послаблення міждержавних експортно-імпортних тарифів та мит.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку (вступний пункт з описом ринку послуг, описом методології дослідження та класифікаторів)
Опис ринку
Методологія дослідження
1.2 Основні тенденції розвитку ринку
1.3 Структура ринку cross-border В2В2С e-commerce
1.4 Загальні показники ринку за напрямками (з країнами Європи)
2. Основні оператори ринку
2.1 Перелік основних операторів ринку і їх характеристика
2.2 Частки ринку основних операторів ринку
3. Аналіз споживання на ринку
3.1 Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
Вподобання споживачів щодо товару
Портрет споживача
3.2 Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
4. Висновки. Прогнозні показники ринку
4.1 Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
4.2 Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2030 роках
5. Додатки

Перелік таблиць:

1. Структура ринку cross-border В2В2С e e-commerce за країною-імпортером і країною експортером
2. Ринок e-commerce в основних країнах світу
3. Ємність ринку cross-border В2В2С e-commerce
(за обсягами імпорту замовлень (посилок)) в 2023 році в грошовому вираженні
4. Ємність ринку cross-border В2В2С e-commerce
(за обсягами імпорту замовлень (посилок)) в 2023 році в натуральному вираженні
5. Основні оператори ринку В2В2С e-commerce в світі станом на 2024 рік
6. Пошукові запити за основними компаніями в 2023-2024 роках

Перелік графіків і діаграм:

1. Основні країни-імпортери на ринку Cross-Border e-commerce в 2024 році,
в грошовому вираженні, %
2. Основні країни-експортери на ринку Cross-Border В2В2С e-commerce в 2024 році, в грошовому вираженні, %
3. Ємність світового ринку cross-border В2В2С e-commerce в 2021-2024 роках, в грошовому вираженні, млрд доларів
4. Ємність ринку (за обсягами імпорту замовлень) в досліджуваних країнах (18 країн) в 2021-2024 роках, в натуральному вираженні, млрд посилок
5. Найбільші оператори на світовому ринку cross-border В2В2С e-commerce в 2023 році, в грошовому вираженні, %
6. Структура ринку e-commerce в світі за основними категоріями товарів в 2024 році, в доларовому вираженні, %
7. Структура ринку cross-border В2В2С e-commerce в світі за основними категоріями товарів в 2024 році, в доларовому вираженні, %
8. Частка основних компаній в світі за кількістю пошукових запитів в 2024 році, %
9. Частка основних компаній в Європі (10 досліджуваних країн) за кількістю пошукових запитів, %
10. Кількість пошукових запитів в Європі за найбільшими компаніями в 2023-2024 роках, млн запитів в рік
11. Прогнозові обсяги світового ринку cross-border B2B2C e-commerce в 2023-2030 роках, млрд доларів США

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами