Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження на тему динаміки та структури імпорту та експорту України та Польщі у 2022 – 1 половині 2024 року, визначено структуру перевезень за видом транспорту та визначено головних гравців ринку міжнародних автомобільних перевезень в обох країнах. В результаті цього дослідження можна зробити наступні висновки.Основними торговими країнами-партнерами з імпорту України у 2023 році були Польща, КНР та ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 73 |
Графіків і діаграм: | 67 |
Таблиць: | 65 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку послуг доставки в Україні в період 2023-2024 років. Проаналізовано загальну ємність ринку (кількість поштових відправлень), стан основних операторів ринку та сегмент міжнародної доставки.Ринок послуг доставки в Україні є доволі розвиненим. Якість послуг українських операторів не поступається компаніям з розвинених країн світу. В 2022-2023 році ринок зазнав суттєвих змін. Війна призвела до часткової перебудови логістичних ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку аналітичних відеосистем в Україні станом на 2024 рік. Ринок аналітичних систем, включаючи аудіо- та відеоаналітику, демонструє стійке зростання завдяки підвищенню попиту на інтелектуальні системи безпеки, зростанню кіберзагроз та необхідності автоматизації аналізу великих обсягів даних. Прогнозується, що до 2025 року обсяги ринку значно збільшаться завдяки впровадженню нових технологій та зростаючому попиту на аналітичні системи в ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку систем аудіоаналітиеи в Україні станом на 2024 рік. Ринок аналітичних систем, включаючи аудіо- та відеоаналітику, демонструє стійке зростання завдяки підвищенню попиту на інтелектуальні системи безпеки, зростанню кіберзагроз та необхідності автоматизації аналізу великих обсягів даних. Прогнозується, що до 2025 року обсяги ринку значно збільшаться завдяки впровадженню нових технологій та зростаючому попиту на аналітичні системи в ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 24 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії було проведено дослідження трансформаторів та дроселів. В ході роботи було проаналізовано: тенденції, виробництво, експорт, імпорт, ціни, продажі. Під роботою було підведено висновки.Трансформатори та дроселі – електричні пристрої для забезпечення роботи електричних систем. Основні тенденції ринку цих пристроїв тісно пов’язані із суміжними ринками та галузями - електропостачання, електроприладів, будівництва та залізничного транспортування.Фактори на ринку трансформаторів та дроселів в УкраїніЗнищення ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку Cross-Border e-commerce. Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку. Надано перелік та опис основних операторів ринку. Ринок транскордонного B2B2C e-commerce активно зростає з 2020 року. Основними факторами розвитку даного сегменту є глобалізація, розвиток цифрових технологій, збільшення довіри споживачів до міжнародних покупок та покращення логістичних ланцюгів. B2B2C модель дозволяє компаніям інтегрувати продажі через платформи для кінцевих споживачів, ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено аналіз ринку електромобілів в Україні в 2021-2023 рр. Під час дослідження було виявлено, що ринок електромобілів суттєво зростає, не зважаючи на зріст цін. Це обумовлено підняттям цін на бензин та дизельного палива, загальною свідомістю про важливість збереження екосистеми і активну участь громадськості у природоохоронних заходах. Виявлено, що окрім основних вимог, таких як безпека, комфорт і ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку 3PL послуг в Україні в 2023 році. В ході аналізу було досліджено основні тенденції даного ринку, проаналізовано основних операторів ринку та досліджено ціноутворення на 3PL послуги у 2023 році.Тенденції на ринку складської нерухомості в Україні:Тренд "останньої милі" полягає в швидкому переміщенні вантажів від транспортного вузла до кінцевого пункту з метою максимально швидкої доставки ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 37 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку підйомної техніки в Україніі. Було досліджено наступні категорії: автомобільні крани-маніпулятори, гакові-навантажувачі, автокрани, пожежні драбини та підіймачі, гідроборти та колінчаті крани-підйомники, інше обладнання виділено в окрему категорію. Аналіз розкриває експорт, імпорт та виробництво категорій та основних гравців, ціни на продукцію, клієнти та прогнозні показники.Загально коефіцієнт придбання нових автомобілів та техніки в Україні у 2022 ...
Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку додатків для батьківського контролю. Проаналізовані переваги, тарифи, можливості найпопулярніших додатків.Ринок додатків батьківського контролю є досить новим і розвивається дуже швидко. Це пов'язано зі зростанням свідомості батьків про необхідність контролювати активність своїх дітей в Інтернеті та на мобільних пристроях. Це, у свою чергу, пов’язано з тим, що зараз діти отримують доступ до мережі Інтернет набагато ...
Дата підготовки: | Березень 2023 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведений аналіз обсягів продукції, що проходить через порт Рені. Проаналізовано технічні дані порту Рені, експорт та імпорт соняшникової олії через порт Рені, побудовано прогноз розвитку порту на 2023-2024 рр.Порт Рені є значним вузлом транспортного сполучення на Дунаї в Одеській області, де взаємодіють морський, річковий, залізничний та автомобільний транспорт. Порт є морським і річковим, завдяки його унікальному географічному ...
Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-consulting проведено дослідження ринку високовольтних кабелів в Україні. Зроблено аналіз тенденцій розвитку ринку, виробництва та зовнішньої торгівлі. Вивчено споживання на ринку.До початку військових дій в Україні ринок кабельної продукції активно розвивався, оскільки був стабільно високий попит на внутрішньому ринку та за кордоном. У 2022 р. виробництво суттєво скоротилося через ризики бойових дій у містах розташування найбільших виробників, а ...
Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Консультантами Pro-consulting було проведено дослідження ринку трансформаторів в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку ринку та дані про виробництво та зовнішню торгівлю на ринку. Розглянуто споживачів та зроблено висновки.Підприємства електротехнічної галузі займають свої позиції на ринку вже тривалий період. Галузь продовжує зростати після невеликого падіння у кількісних та грошових показниках у 2019 – 2020 роках. Серед тендерних закупівель половину споживачів становлять комунальні служби ...
Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку марин у Туреччині. Проаналізовано основні тенденції та фактори впливу на ринок марин. У звіті представлені детальні відомості про марини в регіоні Анаталія із зазначенням середніх цін на стоянку та додаткові послуги.Марина – спеціально обладнана гавань - стоянка для яхт, катерів та інших маломірних суден, де вони можуть зупинятися як на кілька днів, так і на ...
Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку вантажних перевезень 2021-1 пол. 2022 року.Проаналізовано загальні показники ринку у 2021 – 1 пол. 2022 року: загальні тенденції на ринку автомобільних та залізничних перевезень, експорт, імпорт, а також сегментація та структурування вантажних перевезень, розглянуто зміни у роботі головних операторів на ринку після початку війни, побудовано прогнозні тенденції ринку.Інтерес та актуальність дослідження ринку вантажних перевезень обумовлений ...
Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 20 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Дата підготовки: | Червень 2022 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 21 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку холодної логістики в Україні. В дослідженні зазначено, що ринок складської нерухомості загалом розвивається нерівномірно. Останнім часом ринок характеризується мінімальним рівнем вакантних площ через незначне введення нових об'єктів. Ринок холодильних складів також не демонструє стрімкого зростання. Зростання ринку постійно не встигало і не встигає наздоганяти попит, особливо на сучасні склади класу А. Зростання пропозиції холодильних складів, ...
Дата підготовки: | Червень 2022 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження проникнення мережі Інтернет в Україні та рівень користування смартфонами. В ході аналізу також було вивчено операторів ринку, які надають послугу з формування QR-кодів для оплати послуг чи товарів. За даними компанії Gemius, станом на кінець 2019 року в Україні було зареєстровано 24,8 млн користувачів мережі Інтернет, що складає 59% населення України. У 2020 році, ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 4 Exel |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження на попит на інтеграцію системи 1С з різними модулями в Україні. Дане дослідження проаналізувало використання цієї системи у різних індустріях та її відмінностей, як окремих систем. Окрім аналізу рівня попиту на різновиди цієї програми, було проаналізовано середній діапазон цін для встановлення та фактори, які можуть впливати на збільшення вартості установки.
Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 59, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 26 |
Таблиць: | 33 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку легкових автомобілів, а також суміжних товарів та послуг для цього ринку, таких як СТО, АЗС, автомастила, автозапчастини, паркування.У ході дослідження було виділено, що більша частина ринку – продаж б/в автомобілів на внутрішньому ринку, але покупки автомобілів з Європи та США зростають, оскільки це вигідніше для українських споживачів.Крім того, було виділено, що авто в Україні ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.