Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні: зростання імпорту на 115% у 2023 році
170

Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні: зростання імпорту на 115% у 2023 році

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні проведено компанією Pro-Consulting у квітні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • загальні показники сфери бізнесу, що розглядається, з розрахунком ємності ринку в 2022-2023 роках;
  • сегментацію ринку заморожених напівфабрикатів в Україні за видами, походженням і географією поставок продукції;
  • діяльність та конкуренцію основних операторів даного ринку;
  • обсяги та структуру виробництва і зовнішніх поставок товарів на ринок заморожених напівфабрикатів в Україні;
  • середні ціни, фактори і політику ціноутворення на цільову продукцію;
  • споживання товарів ринку заморожених напівфабрикатів в Україні;
  • інвестиційну привабливість галузі з урахуванням виявлених ризиків і бар'єрів для бізнесу;
  • гіпотези і прогнозні параметри розвитку ринку заморожених напівфабрикатів в Україні.

Готовий аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити оновлення готового аналізу ринку м'ясних напівфабрикатів або аналізу ринку заморожених хлібобулочних виробів в Україні.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним техзавданням, збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку вже зараз.

Моніторинг ринку заморожених напівфабрикатів в Україні показує, що розглянута сфера бізнесу в нашій країні, як і в більшості країн світу, активно розвивається. Під час пандемії COVID-19 і тривалого перебування вдома харчові звички споживачів значно змінилися. Людям знадобилися нові рішення для швидкого, зручного та смачного харчування, і заморожені напівфабрикати стали одним із таких продуктів, чий ринок почав динамічно зростати.

Динаміка ринку заморожених напівфабрикатів в Україні

За даними Державної митної служби, обсяг імпорту на ринок заморожених напівфабрикатів в Україні збільшився у 2023 році на 115% порівняно з попереднім періодом. Така динаміка свідчить про високий попит на ці продукти серед українських споживачів.

Уподобання споживачів

За результатами проведеного опитування було встановлено, що споживачі продукції ринку заморожених напівфабрикатів в Україні віддають перевагу певним торговим маркам. Ці дані допомагають виробникам краще розуміти потреби ринку та адаптуватися до вимог клієнтів.

Канали реалізації та франчайзинг

Основним каналом збуту заморожених напівфабрикатів у сегменті B2B є прямі поставки від виробника до споживача (75-80% продукції). Серед головних споживачів - заклади громадського харчування (кафе, мережеві заправні станції, супермаркети) і спеціалізовані магазини продуктів харчування. Близько 65-70% продукції реалізується через офлайн-продажі. Можливо вам також стане в нагоді аналітика з готового аналізу ринку закладів громадського харчування в Україні (HoReCa).

Додатковими каналами реалізації продукції ринку заморожених напівфабрикатів в Україні є міні-виробництва при вишах, школах і дитячих садках. У сегменті заморожених напівфабрикатів активно використовується франчайзинг, що дає змогу виробникам мати постійний канал збуту та розширювати бізнес.

Аудиторія споживачів ринку заморожених напівфабрикатів в Україні

Споживачі заморожених напівфабрикатів представляють різні групи населення:

  • Активні люди зі змінним розкладом: зайняті професіонали, студенти та інші категорії з обмеженим часом на приготування їжі.
  • Молоді сім'ї: шукають зручні та швидкі варіанти приготування страв.
  • Особи, які не вміють готувати: віддають перевагу легким у приготуванні стравам із заморожених напівфабрикатів.
  • Люди, які шукають здорові альтернативи: обирають напівфабрикати зі свіжими інгредієнтами та низьким вмістом консервантів.
  • Споживачі, які цінують зручність та економію часу: обирають напівфабрикати як швидку альтернативу домашньому приготуванню їжі.

Якщо ви шукайте дані по своєму ринку в інтернеті, але не можете їх систематизувати і проаналізувати, поспілкуйтеся з нами - ми поставимо правильні запитання і запропонуємо вам структуру дослідження вашого ринку - контакти.

Відновлення галузі

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні свідчить про його відновлення після падіння внаслідок початку повномасштабної війни. Українські виробники нарощують обсяги виробництва та експорту продукції, проте до досягнення довоєнних показників ще далеко. Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні суттєво залежить від загального обсягу споживання, а його товари потребують особливих умов зберігання та приготування.

З огляду на рівень міграції населення і кількість потенційних споживачів, прогнозувати значне зростання ринку можна тільки в разі припинення війни і повернення населення в Україну. Проте обсяги імпорту 2023 року порівняно з 2022 роком зросли на 115% у натуральному та на 172% у грошовому вираженнях.

Про інвестиційний потенціал цього напряму бізнесу можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку заморожених напівфабрикатів в Україні, доступного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок тортильї в Україні

Дата розміщення: 04.11.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами