Аналіз ринку оптики в Україні проведено компанією Pro-Consulting у лютому 2024 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:
Готовий аналіз ринку оптики в Україні можна придбати на сайті компанії. Також у нас є більш ранній готовий аналіз ринку оптики в Україні - ознайомтеся і з його структурою. Будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.
Якщо ж ви плануєте аналізувати ваш ринок за індивідуальним технічним завданням, попередньо ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку.
Моніторинг ринку оптики в Україні в рамках цього дослідження проводили за такими товарними групами:
Ємність ринку оптики в Україні 2021 року почала відновлюватися після падіння за підсумками 2020-го, що було спричинене карантинними обмеженнями, запровадженими на національному та міжнародному рівнях для боротьби з пандемією коронавірусу.
Початок широкомасштабної агресії Росії в лютому 2022 року завдав нового удару по ринку оптики в Україні. Його обсяг за підсумками року скоротився на 20% у натуральному вираженні. Водночас грошова ємність ринку оптики в Україні зменшилася не так значно через переважання імпортних товарів, які подорожчали в міру ослаблення гривні.
Також вам може бути цікавий готовий аналіз ринку одягу та взуття в Україні.
Відновлення даноїї сфери бізнесу у 2023 році також відбувалося здебільшого за рахунок зовнішніх поставок. Відбулися зміни в структурі ринку оптики в Україні, пов'язані з потребами сектору оборони країни. У 2022 році майже вдвічі збільшився сегмент сонцезахисних окулярів, а у 2023-му зросли частки інших захисних видів окулярів: тактичні, антивідблискові, лижні, для плавання, для 3D-пристроїв.
Аналіз ринку оптики в Україні дав змогу виділити такі тенденції його поточного розвитку:
Ціновий аналіз ринку оптики в Україні проводився в таких сегментах:
Товари ринку оптики в Україні, що належать до різних цінових сегментів, відрізняються:
Найвищий середній чек покупки на ринку оптики в Україні формується в сегменті сонцезахисних окулярів, але частота таких покупок водночас найнижча. Контактні лінзи генерують найнижчий середній чек, але їх купують значно частіше і, як правило, разом із супутніми товарами: розчином для догляду, додатковим контейнером.
Про інші аспекти цієї сфери бізнесу можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку оптики в Україні, який можете знайти у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.