Ринок м'яса та субпродуктів в Україні: покупці обирають подешевше
2901

Ринок м'яса та субпродуктів в Україні: покупці обирають подешевше

Аналіз ринку м'яса та субпродуктів в Україні проводився компанією Pro-Consulting за період 2018 – 1 півріччя 2021 року. Маркетингове дослідження ринку охоплює яловичину, телятину, м'ясо птиці та субпродукти у різному фасуванні. У звіті за результатами вивчення ринку м'яса та субпродуктів в Україні містяться загальні дані про економічну сферу; показники виробництва, експорту та імпорту продукції; конкурентний, споживчий, ціновий аналіз; тенденції та прогнози розвитку ринку; оцінку його інвестиційної привабливості. Готовий аналіз ринку м'яса та субпродуктів в Україні можна придбати у магазині на сайті компанії.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку м'яса та субпродуктів в Україні за 2018 – 1 пол. 2021 р. – цей або будь-який інший звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

Моніторинг ринку м'яса та субпродуктів в Україні показує, що низький рівень купівельної спроможності населення нашої країни значно впливає на структуру даної сфери бізнесу. Найбільшу частку ринку м'яса та субпродуктів в Україні займають порівняно дешева курятина та курячі субпродукти.

Вам знадобиться стаття про ринок курячого м'яса у Болгарії – прочитайте.

В умовах економічної кризи частина споживачів йде з ринку м'яса та субпродуктів в Україні, збільшуючи в раціоні частки овочів та недорогої риби. Такий споживчий тренд спостерігався, зокрема, 2019 року, коли обсяг ринку риби збільшився на 4%, замінивши частину ємності ринку м'яса та субпродуктів в Україні. У 2020 році процес переходу українських споживачів на дешевші продукти харчування продовжився через зниження доходів через карантинні обмеження, введені для боротьби з поширенням вірусу COVID-19.

Читати також: Ринок ковбасних виробів в Україні.

Тенденція зниження обсягу дорогих сегментів ринку м'яса та субпродуктів в Україні добре проглядається на діаграмі динаміки виробництва яловичини у період, який досліджувався. Востаннє зростання у цьому сегменті зафіксовано у 2018 році. У 2019 та 2020-му спад склав 8,5% та 21,1% відповідно. У першому півріччі 2021 року випуск яловичини на ринку м'яса та субпродуктів в Україні зменшився ще на 18,6% порівняно з першою половиною ковідного 2020 року.

Провідні виробники намагаються компенсувати зменшення ємності ринку м'яса та субпродуктів в Україні за рахунок збільшення обсягів, розширення асортименту та географії експорту. Наприклад, лідер сегменту курятини на ринку м'яса та субпродуктів в Україні Миронівський хлібопродукт активно нарощував постачання своєї продукції до країн Близького Сходу та Північної Африки. Для повної реалізації можливостей здійснення зовнішньоторговельних операцій із мусульманськими країнами компанія отримала сертифікат Халяль, що вказує на те, що курятина МХП відповідає релігійним канонам ісламу.

Вас може зацікавити матеріал про ринок продукції з буйволів в Україні.

Проведений аналіз ринку м'яса і субпродуктів в Україні свідчить про те, що на економічну сферу, що розглядається, все більший вплив надає глобальний екологічний порядок денний. Про це свідчить наявність на ринку м'яса та субпродуктів в Україні трендів:

  • відмови від пластикової упаковки;

Пластик, що забруднює довкілля, все більше замінюється на біорозкладні матеріали. Сам по собі ринок екологічної упаковки має величезний потенціал. За прогнозами експертів, його світовий обсяг до 2027 року зросте до 413 млрд доларів США. Дізнайтесь більше про ринок упаковки для харчових продуктів в Україні (2021 рік).

  • маркування товарів за вуглецевою складовою для підвищення локальної конкурентоспроможності та завоювання довіри споживачів.

За результатами маркетингового дослідження ринку м'яса та субпродуктів в Україні за період 2018 – 1 півріччя 2021 року прогнозувалося його відновлення після повного зняття антиковідних обмежень. Одним із драйверів зростання цього напряму бізнесу мало стати розвиток в Україні сфери громадського харчування. Зрозуміло, що в даний час цей прогноз значною мірою втратив актуальність у зв'язку з початком повномасштабних бойових дій у лютому 2022 року.

Водночас, низка факторів впливу та тенденцій зміни ринку м'яса та субпродуктів в Україні продовжують діяти і сьогодні. Детально ознайомитись з ними можна, придбавши готовий аналіз ринку м'яса та субпродуктів в Україні в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Актуалізувати дані щодо ринку м'яса та субпродуктів в Україні можна шляхом замовлення нового маркетингового дослідження. Використовуйте для цього наші контактні дані.

Можливо, вам знадобиться дізнатися більше про ринок рослинних протеїнів України (2020 рік) – цей звіт також буде актуалізовано за вашим запитом.

Джерело: Pro-Consulting

Дата розміщення: 07.11.2022
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами