Чому та як попит на локшину швидкого приготування злітає у багатьох частинах світу - дані по ринку від Pro-Consulting. THE PAGE
46

Чому та як попит на локшину швидкого приготування злітає у багатьох частинах світу - дані по ринку від Pro-Consulting. THE PAGE

Через масову міграцію та тимчасову окупацію території кількість споживачів продуктів харчування у 2022 році в Україні значно зменшилася. Проте обсяги споживання локшини швидкого приготування незначно скоротилися. Цей товар активно скуповували на початку повномасштабної війни як «стратегічний запас», постійно постачають на фронт і в регіони, що постраждали від війни, як продукт, який швидко і зручно приготувати. Локшина входить до складу гуманітарних наборів. Через відносно низьку ціну її часто купують споживачі з низьким рівнем доходу. Про це йдеться у звіті компанії Pro-Consulting, опублікованому у березні 2023 року. Там же прогнозувалося, що зростання споживання локшини становитиме близько 5% у 2023-2024 роках. Аналогічні процеси відбуваються в інших країнах.

Вас можуть зацікавити готові звіти по ринках від Pro-Consulting: 

Будь-який звіт по ринку буде актуалізований за вашим запитом. Типова структура дослідження ринку – за цим посиланням

За даними дослідницької компанії Mintel, кожен четвертий споживач у США та троє з десяти канадців їдять локшину швидкого приготування. За даними Euromonitor International, ринок локшини швидкого приготування в США зріс на 36% за останні п'ять років і в 2023 році становив 2,7 млрд доларів. США посідають шосте місце у рейтингу попиту Всесвітньої асоціації виробників локшини швидкого приготування, яка вимірює кількість порцій, що споживаються в кожній країні. США відстають від Китаю, Індонезії, Індії, В'єтнаму та Японії, але випереджають Філіппіни та Південну Корею.

Локшина – це великий бізнес, і компанії Toyo Suisan та Nissin змагаються за першість серед американських гурманів. До них приєдналися нові конкуренти, включаючи південнокорейську Nongshim, яка розділила двох японських виробників, що посідають перше та третє місця.

США – великий споживач локшини швидкого приготування. За даними Euromonitor, тут з'їдають понад 5 млрд порцій локшини на рік, тоді як 2000 року було менше 3 млрд.

Бізнес із виробництва локшини швидко пішов у гору в епоху пандемії. Коли карантин стали обов'язковими, а полиці продуктових магазинів спорожніли, доступність і тривалий термін зберігання локшини зробили її ідеальним вибором для багатьох.

Кількість порцій на душу населення в США зросла з 13,4 у 2018 році до 14 у 2019 році, а потім різко зросла до 15,2 у 2023 році, що говорить про те, що американці звикли до локшини швидкого приготування після того, як спробували її. Недавнє дослідження YouGov показало, що 69% американців чули про Maruchan (виробляється Toyo Suisan), а 45% з них чули про локшину швидкого приготування Nissin.

Крім того, частка дорослих американців, які розглянуть можливість покласти пачку або дві Maruchan у свій кошик, зросла з 16,9% у 2019 році до 21,9% у 2024 році – стрибок на 30%.

Популярність продукту призвела до зростання цін споживачам. Середня ціна продажу 100 г локшини в США зросла майже на 50%, з 0,46 до 0,66 долара. Локшина у стаканчиках – дорожчий продукт, його вартість становить близько 1,2 долара за 100 грамів у порівнянні з 0,5 долара за 100 грамів продукту в пакетиках. Ця різниця у вартості має значення: приблизно 75% продажів локшини за обсягом припадає на пакетики, а не стаканчики.

Усвідомлюючи, що американські споживачі стали основним джерелом доходу, великі виробники почали більше орієнтуватися на ринок США. За оцінками Morgan Stanley, близько 29% продажів японської Toyo Suisan припадає на США (на всі країни обох Америк – 46%) і лише 20% – на внутрішній ринок. Nissin Foods меншою мірою залежить від США у плані доходів: 22% її загального доходу надходить із країн Америки – набагато менше, ніж 37%, які вона отримує від локшини на своєму внутрішньому ринку.

Традиційно обидві компанії відправляли свою локшину з підприємств у світі в США. Але зараз вони розвивають виробництво у Штатах. Toyo Suisan, чий бренд Maruchan домінує на більшій частині американського ринку, розширює свій завод у Каліфорнії на 20%. Робота на нових виробничих лініях може розпочатися у першій половині 2026 року.

У грудні минулого року Nissin розпочала будівництво третього заводу в США у Південній Кароліні, що доповнює її заводи в Каліфорнії та Пенсильванії. Новий завод, відкриття якого заплановано на серпень наступного року, буде орієнтовано на виробництво преміальних сортів локшини.

Джерело: THE PAGE

Дата розміщення: 06.11.2024

Інші новини

Зв'язатися з нами