В діапазоні низьких і середніх цін знаходиться 97% усіх пропонованих на ринку України напівфабрикатів, і лише 3% відносяться до преміум-сегменту, повідомляє Pro-Consulting.
Відповідно до проведеного компанією дослідження, вареники і пельмені становлять 70% від загальної пропозиції, напівфабрикати з м’яса і риби — 20%, різновиди млинців, чебуреків та піци — 10%.
50% опитаних українців споживає напівфабрикати два-три рази в тиждень, 25% — один раз в тиждень і 15% — два-три рази на місяць.
При тому, що 70% українців досі не включають напівфабрикати в список товарів першої необхідності, їх випуск стійко зростав навіть в розпал кризи. З тенденції випадає лише 2016 рік, коли на реалізації позначилося подорожчання інгредієнтів. Однак і тоді пропозиція продукту було значно вищою, ніж в 2014-м. А вже в наступному році динамічне зростання відновилося.
Показники реалізації напівфабрикатів значно залежать від рівня інфляції та купівельної спроможності, а тому багато виробників для збереження рентабельності часто йдуть на рецептурні хитрощі. У цій ситуації бренди, які дбають про свою репутацію, намагаються виділити свою продукцію з загального ряду. Так з’являються пельмені, додатково збагачені вітамінами і мінералами, або пельмені з рекомендацією МОЗ.
Найбільшою популярністю в Україні, згідно з дослідженням, користуються напівфабрикати торгових марок «Три ведмеді», «Геркулес», «Ятрань».
Також зазначається, що при виборі напівфабрикатів покупці все більше звертають увагу на пакування і бренд. Тому частка напівфабрикатів, що реалізуються на вагу, скорочується.
Pro-Consulting прогнозує, що ринок напівфабрикатів і далі буде успішно розвиватися, збільшаться не тільки обсяги, але і асортимент. Зокрема, очікується інтенсивне заповнення ніші готових сніданків і обідів.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: