2591
Аналітичне дослідження від Pro-Consulting: що та як ми робимо
Аналітичне дослідження ринків – базовий вид діяльності Pro-Consulting. На результатах аналітичного дослідження будуються всі наступні рекомендації та плани щодо вирішення завдань, що стоять перед клієнтом, наприклад, таких як:
- розширення частки та збільшення стійкості підприємства на ринку;
- коригування складу чи асортименту торгової пропозиції;
- освоєння нових напрямів діяльності;
- пошук ринків збуту чи постачання;
- інвестування у створення та розвиток ринкових суб'єктів;
- мінімізація впливу кризових факторів.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку казино в Україні (2021 рік)
Що містить типове аналітичне дослідження від Pro-Consulting
Pro-Consulting забезпечує замовників лише необхідною для них інформацією, згідно з технічним завданням на проведення робіт.
На підготовчому етапі роботи ми знайомимо клієнта з усіма можливостями компанії з проведення аналітичних досліджень та повною типовою структурою готового звіту.
Комплексне аналітичне дослідження ринку може включати:
1. Розділ із загальними відомостями:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- розрахунок ємності ринку та її зміни протягом періоду, що досліджується;
- структурування сфери бізнесу за основними параметрами;
- оцінка впливу найістотніших факторів;
- виявлені у процесі аналітичного дослідження тенденції розвитку ринку.
Готовий аналіз ринку флоат-скла в Україні (2022 рік) – також перегляньте структуру цього дослідження в якості прикладу
2. Опис системи державного регулювання галузі:
- перелік та положення чинних законів та підзаконних актів;
- умови отримання ліцензій;
- фіскальне навантаження;
- можливості та обмеження зовнішньоекономічної діяльності;
- правила участі у тендерах із держзакупівель;
- відомі плани та проекти уряду.
3. Аналітичне дослідження споживчої сфери:
- опис цільової аудиторії;
- настрої, очікування, мотиви поведінки покупців за результатами фокус-груп та телефонних опитувань;
- особливості споживання на електронних майданчиках;
- споживання в сегментах В2В та В2G.
4. Аналітичне дослідження конкуренції:
- рейтинг та опис найбільших конкурентів;
- асортимент та властивості продукції, що конкурує;
- маркетингові стратегії, що застосовуються конкурентами;
- можливості щодо покращення конкурентоспроможності клієнта.
Дізнайтесь більше про аналіз конкурентів
5. Оцінка ефективності каналів продажу:
- існуючі на ринку методи реалізації продукції;
- особливості комунікації з посередниками та рітейлерами;
- інструменти просування;
- критерії вибору каналів реалізації у поточних та прогнозних умовах ринку.
6. Аналітичне дослідження реклами:
- моніторинг рекламних повідомлень на різних носіях;
- контент-аналіз пошукових запитів цільової аудиторії;
- рекомендації щодо спрямованості та складу рекламних кампаній;
- визначення ефективності рекламних акцій.
Більше 2000 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку
7. Оцінка ринкової позиції замовника дослідження:
- порівняльний аналіз ринкової частки клієнта;
- виявлення слабких місць у системі взаємодії зі споживачами за допомогою методів «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
- пропозиції щодо удосконалення бізнес-процесів;
- концепція стратегії розширення та підвищення стійкості бізнесу.
8. Аналітичне дослідження привабливості ринків:
- факторний аналіз кількох ринків;
- загрози та можливості для інвестування та розвитку бізнесу за результатами SWOT- та PEST-аналізу.
Читати також: Аналіз експорту
Засоби, що використовуються при проведенні аналітичних досліджень
Pro-Consulting має достатній набір ресурсів для забезпечення якості аналітичних досліджень на рівні міжнародних стандартів ESOMAR. Наша кваліфікована та досвідчена команда аналітиків використовує:
- численні джерела вторинної інформації – відкриті та корпоративні;
- можливості власного колл-центру Pro-Consulting для телефонних опитувань;
- фокус-групові дослідження, глибинні інтерв'ю та експертні опитування в режимі онлайн або очно у спеціально обладнаній студії;
- аналіз контенту Інтернету.
Замовити аналітичне дослідження у компанії Pro-Consulting можна за нашими контактними даними.
Дізнатись більше: Аналіз попиту