Аналітична записка щодо ринку ігрових приставок в Україні. 2025 рік.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела маркетингове дослідження на основі відкритих даних Державної митної служби України щодо ринку ігрових приставок у часовому проміжку 2021 – 1 половина 2024 року. Були вивчені особливості імпорту, дистрибуції, асортимент, ціни, канали просування, споживацькі уподобання. Розроблений прогноз на 2025-2028 рр. Під час дослідження було вивчено вплив російсько-української війни на конфігурацію ринку.

Аналіз ринку торфу в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 30
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку похідних торфу в Україні. У рамках поточного дослідження проаналізовано тенденції ринку торфу та показники зовнішньоекономічної діяльності національних виробників.Тенденції на ринку торфу України до 2019 року здебільшого були позитивними, проте з 2020 року відбулися коливання щодо обсягів виробництва паливного торфу як у натуральному, так і у грошовому вираженні. Також, на ринку присутні товари-субститути, що впливають на ...

Аналіз ринку соняшникової олії в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 35
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку соняшникової олії в Україні у 2019-2024 рр. В звіті описана соняшникова олія за кодом УКТЗЕД: 1512.Соняшникова олія — це рослинна олія, яку отримують шляхом пресування або екстрагування з насіння олійних сортів соняшнику. Олія має широке застосування в харчовій, фармацевтичній, косметичній промисловості, сільському господарстві та технічних цілях. Ринок соняшникової олії є важливою складовою агропромислового сектору, ...

Аналіз ринку соків в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 39
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку соків України. В рамках поточного дослідження проаналізовано тенденції даного ринку, зокрема в розрізі ринку соків прямого віджиму.Згідно з повідомленням журналу «Садівництво», у 2022-2023 роках Україна експортувала рекордний обсяг яблучного концентрату, що було пов’язано з виходом світової економіки з кризи, що виникла після пандемії. Також дане явище пояснюється рекордно низьким врожаєм яблук в США та Китаї. ...

Аналіз ринку медичних та спеціалізованих рукавичок в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку спеціалізованих та медичних рукавичок. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.З початку 2022 року в Україні відбувся ряд подій які негативно вплинули на економіку країни в цілому. Власне виробництво більшості категорій товарів суттєво скоротилося, що в результаті мало відображення на зниженні експорту відповідно. Ринок медичних та спеціалізованих (для домашньої ...

Аналіз ринку мінеральних добрив в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку мінеральних добрив в Україні за 2021-2024 роки з прогнозами на 2025-2028 роки. Дослідження охоплює ключові тенденції, динаміку виробництва, зовнішньої торгівлі, споживання та інвестиційну привабливість. Розглядаються фактори, які впливають на структуру ринку, зокрема макроекономічні аспекти, такі як коливання цін на газ, валютний курс і міжнародна конкуренція.Основні виробники орієнтовані на випуск азотних і фосфорних добрив, в той ...

Аналітична записка по ринку комбікормів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку комбікормів в Україні за період з 2019 по 2023 рік з метою виявлення різноманітних факторів, які впливають на його стан та перспективи.В рамках аналізу було проведено дослідження внутрішнього виробництва та зовнішньої торгівлі, виявлено основні фактори впливу на ринок.

Маркетингове дослідження для визначення рівня лояльність та впізнаваності брендів бутильованої питної води в Закарпатській обл. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітики Pro-Consulting дослідили ринок питної бутильованої води в Закарпатській області. У звіті досліджено: критерії вибору питної води.Основними каналами реалізації та просування питної води є безпосередньо точки продажу. Найпоширенішим місцем для придбання бутильованої води є супермаркет. Водночас високою популярністю користуються магазини біля дому.Найчастіше респонденти отримують інформацію через соцмережі (найчастіше – Facebook).Телебачення, месенджери, інші соціальні мережі мають приблизно однакову частку серед зазначених ...

Аналіз ринку добровільного медичного страхування в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку добровільного медичного страхування (ДМС) в Україні за 2023–2024 рр. Дослідження охоплює аналіз поточних тенденцій ринку, ключових операторів, цінової політики, категорій споживачів та факторів, що впливають на розвиток галузі.Ринок ДМС України залишається важливим елементом системи охорони здоров’я, хоча стикається з низкою викликів, зокрема недостатньою законодавчою регуляцією, низьким рівнем довіри споживачів та впливом воєнних дій. Основними ...

Аналітична записка по ринку маркетплейсів дитячих товарів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку маркетплейсів дитячих товарів в Україні за 2021-2023 роки з прогнозами на 2023-2025 роки. Дослідження  показало стан та тенденції розвитку ринку маркетплейсів дитячих товарів в Україні за період 2021-2023 років. Розглянуто ключові фактори, що впливали на його динаміку, зокрема зростання популярності онлайн-покупок, вплив пандемії COVID-19, економічні зміни та воєнні умови. Окрему увагу приділено трансформації споживчої поведінки, ...

Аналітична записка по ринку лавандової олії в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку лавандової олії в Україні, 2019 – 9 місяців 2024 рр. Україна розвиває сектор ефірних олій як частину екологічно чистого виробництва та стає конкурентоспроможним експортером.Вирощування лаванди в Україні стає все більш популярним, завдяки сприятливим кліматичним умовам та зростаючому попиту на цю рослину. Лаванда віддає перевагу відкритим сонячним ділянкам із нейтральною або слаболужною реакцією ґрунту, зокрема ...

Аналіз ринку нетканих матеріалів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 76, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 46
Таблиць: 50
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку нетканих матеріалів в Україні в період 2021-2024 років. Наведено основні показники ринку, основних операторів ринку, обсяги міжнародної торгівлі та структуру споживання на внутрішньому ринку за ключовими галузями.Неткані матеріали - це тканини, які виробляються механічними, термічними або хімічними процесами, але без ткання та без необхідності перетворювати волокна на пряжу, оскільки волокнисті полотна з’єднані між собою ...

Аналіз ринку соусів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 30
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітики Pro-Consulting дослідили ринок соусів в Україні, охопивши період 2021 – 2024 року. Ринок соусів в Україні представлений широким асортиментом вітчизняної та імпортної продукції, проте частка імпорту не перевищує 3-7 % за категоріям в розрізі років дослідження. Імпорт представлений здебільшого специфічними соусами, що не виготовляються в Україні (песто, соєвий та інші), заправками для салвтів на основі фруктових оцетів та оливкової ...

Аналіз промислового виробництва в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження промислового виробництва України. Було проаналізовано тенденції та показники вибраних секторів, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринків. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання для кожного з секторів. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринки.Україна є привабливим ринком для іноземних інвесторів завдяки низьким виробничим витратам, доступності сировини, логістичній зручності ...

Аналіз сільськогосподарського ринку України. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження сільськогосподарського ринку України за період 2021-1 пол. 2024 рр. та особливостей входження на ринок для німецьких приватних компаній. У звіті описано поточний стан ринку з точки зору споживання послуг, обсяги ринку, фактори впливу та їхній прояв, прогнозні показники ринку.Станом на кінець ІІІ кварталу 2024 року аграрний ринок України демонструє стійкість, незважаючи на серйозні виклики через ...

Аналіз ринку обладнання для СЕС (акумулятори, інвертори, стабілізатори) в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 29
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку обладнання для СЕС – інверторів, акумуляторів, стабілізаторів. В ході роботи було проаналізовано тренди розвитку ринку, імпорт, експорт та виробництво, асортимент, ціни, брендинг, споживання. Під роботою були підведені висновки, розроблені прогнозні тенденції та рекомендації, SWOT, PESTLE аналізи.Акумулятор для сонячних електростанцій — це пристрій для накопичення електричної енергії, що виробляється сонячними панелями, який дозволяє зберігати ...

Аналіз постачання натуральних соків до закладів освіти в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз постачання натуральних соків до навчальних закладів в Україні. В рамках поточного дослідження проаналізовано тенденції ринку здорового харчування та відповідні соціально-демографічні показники.Соки, головним чином натуральні, можуть відігравати важливу роль у збалансованому харчуванні. Наприклад, вибагливі споживачі, які не люблять їсти овочі та фрукти (якими часто є діти), можуть отримати більшість потрібних вітамінів та мінералів саме із соків.Щодо тенденцій ...

Аналіз ринку картоплі фрі та картопляних флексів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку картоплі фрі та картопляних флексів в Україні, 2024 рік. Картопля фрі в Україні у промислових масштабах не виробляється. На ринку картоплі фрі спостерігається монополія компанії, що є постачальником мережі МакДональдс, серед інших гравців концентрація низька, а конкуренція – висока. Виробництво флексів здійснювалось, проте і воно протягом 2023 року зупинилось, при виробництві картопляного пюре ...

Аналіз ринку м’яса качок в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Дослідження щодо порівняння соціально-економічного стану вибраних громад Вінницької області. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження щодо соціально-економічного стану вибраних громад Вінницької області у 2023- 2024 рр. В звіті описані такі громади, як Городківська, Джулинська, Краснопільська, Шаргородська, Глуховецька.До складу кожної громади входять 5–6 населених пунктів, населення яких перевищує 1 тисячу осіб. У цих населених пунктах зазвичай функціонує одне або декілька середніх чи великих підприємств, які є драйверами економічного розвитку регіону. Інша ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами