Дослідження щодо порівняння соціально-економічного стану вибраних громад Вінницької області. 2025 рік

Дослідження щодо порівняння соціально-економічного стану вибраних громад Вінницької області. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 19
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження щодо соціально-економічного стану вибраних громад Вінницької області у 2023- 2024 рр. В звіті описані такі громади, як Городківська, Джулинська, Краснопільська, Шаргородська, Глуховецька.
До складу кожної громади входять 5–6 населених пунктів, населення яких перевищує 1 тисячу осіб. У цих населених пунктах зазвичай функціонує одне або декілька середніх чи великих підприємств, які є драйверами економічного розвитку регіону. Інша частина громади складається із сіл і селищ, де населення становить менше ніж 1 тисячу осіб. У таких населених пунктах більшість мешканців займаються сільським господарством, продукцію якого згодом реалізують як фізичні особи-підприємці (ФОПи) або приватно.
Соціальна інфраструктура в громадах України значною мірою залежить від кількості населених пунктів, що входять до складу громади, а також чисельності їх населення. До елементів соціальної інфраструктури зазвичай відносять навчальні заклади (школи, дитячі садки), медичні установи (амбулаторії, лікарні), культурні об’єкти (будинки культури, бібліотеки), спортивні об'єкти (стадіони, спортзали) та об’єкти соціального захисту (центри надання адміністративних послуг, притулки, інтернати). Наявність та якість цих об’єктів суттєво впливають на рівень життя мешканців громади та їх доступ до базових послуг.
Крім того, недосконале законодавство та брак досвіду співпраці між громадами погіршують ситуацію, обмежуючи можливості для розвитку інфраструктури та забезпечення належного транспортного сполучення.
Високий рівень зношеності дорожнього покриття, як загальнодержавного рівня, так і місцевого значення. За різними даними, рівень зношеності автомобільний доріг в досліджуваних громадах становить 50%, а в певних місцях понад 95%. Ці фактори негативно впливають на якість життя мешканців, обмежуючи їхній доступ до освітніх, медичних та інших соціальних послуг.


Майже половина бюджетних надходжень цих громад формується за рахунок державної підтримки. Для підвищення фінансової спроможності та зменшення залежності від державних дотацій, громадам варто зосередитися на розвитку власної економічної бази. Це може включати стимулювання підприємницької діяльності, залучення інвестицій, ефективне використання місцевих ресурсів та впровадження інноваційних підходів до управління.
Висновок даного дослідження полягає в тому, що присутність міжнародних або великих національних компаній у громадах має більш позитивний економічний ефект для місцевих бюджетів і населення, ніж діяльність місцевих підприємств (МСБ). Вони забезпечують вищий рівень заробітної плати, прозоріші фінансові практики та більший внесок у вигляді податкових надходжень, що сприяє покращенню економічного становища громад.

Детальний зміст:

1. Аналіз основних показників громад
1.1. Демографія
1.2. Соціальна інфраструктура
1.3. Бюджет
1.4. Зайнятість
2. Оцінка рівня концентрації земель у громадах
3. Методологія співставлення показників концентрації земель з показниками бюджету громад та соціально-економічним станом
4. Висновки щодо впливу концентрації земель та характеру земельних відносин у громадах

Перелік таблиць:

1. Загальний паспорт досліджувальних територіальних громад
2. Кількість населення у досліджених громадах станом на 2021 рр.
3. Розподіл прогнозованих видатків з бюджету досліджених громад на основну соціальну інфраструктуру у 2023 році
4. Кількість та розподіл соціальної інфраструктури у досліджених громадах
5. Динаміка прогнозованих надходжень до бюджету досліджених громад з 2021- 2024 рр., в грошовому виражені, грн
6. Розподіл прогнозованих надходжень до бюджету досліджених громад у 2023 році, в грошовому виражені, грн
7. Найбільші компанії, зареєстровані у Городківській територіальній громаді
8. Найбільші компанії, зареєстровані у Джулинській територіальній громаді
9. Найбільші компанії, зареєстровані у Краснопільській територіальній громаді
10. Найбільші компанії, зареєстровані у Шаргородській територіальній громаді
11. Найбільші компанії, зареєстровані у Глуховецькій територіальній громаді
12. Кількість компанії у громаді станом на 2023 рік
13. Розподіл земель за цільовим призначенням у досліджених громадах, га
14. Розподіл земель за 10 найбільшими орендарями у Шаргородській територіальній громаді
15. Розподіл земель за 10 найбільшими орендарями у Городківській територіальній громаді
16. Розподіл земель за 10 найбільшими орендарями у Глуховецькій територіальній громаді
17. Розподіл земель за 10 найбільшими орендарями у Джулинській територіальній громаді
18. Розподіл земель за 10 найбільшими орендарями у Краснопільській територіальній громаді
19. Доля земель за найбільшими 4 та 10 орендарями у досліджених громадах

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами