Аналіз ринку облігацій в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведений аналіз ринку облігацій (ОВДП) станом на серпень-вересень 2024 р.. В звіті наведені дані щодо пропозиції доступних на ринку державних облігацій (простих та військових ОВДП), інформація по основним емітентам та первинним дилерам, ретроспектива випуску корпоративних облігацій протягом 2023-2024 рр.Найбільшим джерелом фінансування державного бюджету України у перші два місяці 2024 року, стали військові облігації. За інформацією Міністерства фінансів України, ...

Аналіз соціального підприємництва у Хмельницькій області. 2024 рік

Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено аналіз соціальних підприємств в Хмельницькій області. Було проаналізовано тенденції та структуру, визначено закони та правові акти, користувачів та спонсорів.Тенденції соціальних підприємств та ініціатив в Україні необхідно розглядати саме в контексті воєнного періоду. Ключові фактори та тенденції безпосередньо співвідносяться з воєнними діями в країні. Інші тенденції, які розвивалися до повномасштабного вторгнення, відійшли на другий план або модернізувалися, ...

Аналіз ринку онлайн мікрокредитування в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку онлайн мікрокредитування в Україні. Рівень ризиковості сегмента кредитування мікрофінансовими організаціями є значно вищим, ніж аналогічний рівень у банківських установ. Адже цільовою групою клієнтів таких мікрофінансових організацій є звичайні незахищені верстви населення з низьким рівнем доходу. Тому, порівнювати вартість споживчих кредитів банківських установ і мікрофінансових організацій неможливо, адже мікрофінансові організації в таку високу вартість кредитів закладають ...

Аналіз світового ринку торгівельного фінансування. 2022 рік

Дата підготовки: Жовтень 2022 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку торгового фінансування. Ринок торгового фінансування являється відносно молодим напрямком та не досить поширеним в розвинених країнах. Основною цільовою аудиторією даної послуги являється МСБ. На зростання ринку Trade Finance насамперед впливають такі фактори, як зростання потоків світової торгівлі, а також доступність такого фінансування для компаній. Насамперед це стосується малого та середнього бізнесу, оскільки вони найчастіше є ...

Галузеве дослідження міст Західної України. 2022 рік

Дата підготовки: Вересень 2022 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 28
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено галузеве дослідження міст Західної України. Проаналізовано тенденції розвитку міст, досліджено основні соціально-економічні показники. Виокремлено найбільш великі місцеві компанії, проаналізовано їх фінансові показники та виявлено, із якими банками вони співпрацюють. Досліджено спеціалізацію регіонів, особливості ведення бізнесу в них та рівень притоку бізнесу з інших регіонів через війну. Розглянуто представлені в регіоні банківські установи, що співпрацюють здебільшого з юридичними ...

Аналіз ринку онлайн мікрокредитування в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Вересень 2022 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку онлайн мікрокредитування в Україні за 2015-2021 роки. У дослідженні описані основні гравці на ринку та основні тренди. Проаналізовано фактори, які впливають на кількість потенційних позичальників, можна зробити висновок, що даний ринок користується досить високим рівнем популярності. Було проаналізовано найбільших гравців на даному ринку та їх основні послуги, як часто люди шукають даний вид послуги, і хто ...

Аналіз світового ринку криптовалют. 2022 рік

Дата підготовки: Серпень 2022 року
Кількість сторінок: 67, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку криптовалюти та блокчейну. У ході роботи було вивчено технологічні складові цієї технології, її застосування, відношення різних країн, основні тенденції та перспективи для отримання прибутковості.Причиною появи блокчейн та криптовалюти є ідея створення нового платіжного засобу, який буде децентралізовано від третіх осіб (банків) та уряду з високим рівнем анонімності. Криптовалюта та блокчейн з кожним роком набуває все ...

Аналіз ринку блокчейн технологій у світі. 2022 рік

Дата підготовки: Серпень 2022 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку блокчейн технології. У ході аналізу ринку було детально розібрано саму технологію блокчейн: її складові, функції, види та галузі використання, тенденція розвитку, так само цінність цієї технології.Блокчейн – це база даних, яка використовується вузлами комп'ютерної мережі. Як база даних блокчейн зберігає інформацію в електронному вигляді, в цифровому форматі. Система полегшує процес запису транзакцій та відстеження ...

Аналіз ринку інвестиційних фондів. 2017-2022 рр.

Дата підготовки: Липень 2022 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз глобального ринку інвестиційних фондів у 2017-2022 роках.У 2022 році ринок фондів оцінюється майже 80 трлн. $. Mutual Funds займають основну частку – 84,9%. Цей тип фондів має 4 основні інвестиційні цілі: Equity, Fixed Income, Mixed та Money Market. Перша (акції) є найпоширенішою. На сегмент Private Capital припадає близько 12,4% ринку. Фонди, що займаються приватним акціонерним капіталом ...

Аналіз ринку товарного кредитування та кредитування готівкою. 2022 рік

Дата підготовки: Січень 2022 року
Кількість сторінок: 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку товарного кредитування та кредитування готівкою (кеш-кредити).У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції та показники ринку, проаналізовано основних операторів ринку, обсяг та динаміку розвитку ринку, виділено сегменти ринку товарного кредитування, проаналізовано тенденції споживчої поведінки та ключові новини у галузі.Ринок кредитування товарів зростає, оскільки люди дедалі більше довіряють подібним видам кредитування. У цілому нині, ринок товарного ...

Дослідження ринку банків в Україні в 1 пів. 2021 року. 2021 рік

Дата підготовки: Грудень 2021 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку банків в Україні, яке включає огляд секторів економіки України (Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів та мотоциклів; Переробна промисловість; Операції з нерухомим майном; Транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність; Фінансова та страхова діяльність;Постачання електроенергії, газу, пари та кондиціонованого повітря;Охорона здоров'я та надання соціальної допомоги;Сільське, лісове та рибне господарство;Будівництво) та характеристика ринку банків ...

Аналіз тіньового ринку України. 2021 рік

Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 6, Exel
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження тіньового ринку в Україні у 2018-2020 рр. У ході дослідження було проаналізовано тенденції на ринку, проаналізовано тренди, проблеми, фактори впливу на ринок та інші особливості, проведено аналіз попиту та пропозиції на ринку України, виконано аналіз основних операторів ринку. За результатами дослідження сформовано висновки, досліджено інвестиційну привабливість галузі та проаналізовано ризики виходу на досліджуваний ринок.

Огляд розвитку галузей в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 37 (ppth)
Графіків і діаграм: 115
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено огляд розвитку галузей України, з фокусом на банківський сектор. В ході аналізу було зроблено загальний огляд динаміки розвитку вітчизняних галузей, зокрема, динаміки галузевих продажів і чистого прибутку належних підприємств і показані середньорічні темпи приросту (CAGR). Огляд безпосередньо банківського сектора складався з прогнозування секторальної динаміки доходів і витрат до 2023 року; оцінки потенціалу галузі шляхом порівняння ключових ...

Оцінка інформованості українських компаній про комплаєнс-політику та стан корупції в Україні. Грудень 2020-березень 2021 рр.

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 27 ppt
Графіків і діаграм: 26
Мова звіту: українська, російська, англійська

Огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку онлайн-мікрокредитування, аналіз пошукової реклами по заданих типів запитів в Google і розраховані загальні показники ринку в 2015-2020 рр. за обсягом виданих кредитів. У звіті сегментований і структурований ринок споживання (за даними опитувань споживачів, фінансового достатку, структурі витрат, особливостей використання кредитів). В огляді ...

Дослідження перспектив співпраці українських компаній з країнами Африки. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 83, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 24
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження перспектив співпраці України з країнами Африки. У звіті розглянуті макроекономічні показники потенційних країн-партнерів України, структура ВВП по галузях в досліджуваних країнах, найбільші зміни в економіці досліджуваних країн, зовнішньоекономічна діяльність досліджуваних країн, поточний рівень співпраці з Україною, а також великі проекти в досліджуваних країнах, які реалізовуються зараз або будуть реалізовуватися найближчим часом.В даному дослідженні були розглянуті наступні ...

Огляд ринку послуг адміністрування ЗЕД. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку послуг адміністрування ЗЕД.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку послуг адміністрування ЗЕД і розраховані загальні показники ринку в 2020 р за обсягом послуг, що надаються. У звіті сегментований ринок по послугах і по регіонах надання послуг, а також показаний перелік найбільших декларантів ЗЕД 2020 року, їх частки і розподіл по регіонах, видам ...

Дослідження макроекономічних показників України. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження макроекономічних показників України.В рамках дослідження були представлені основні макропоказники України за 2018-2020 рр., прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки. Також у звіті проаналізовані дані по населенню в Україні (на підставі перепису населення в 2020 році), і розподіл наявного населення за статтю і регіонами. Надана оцінка реальних доходів населення в Україні, розподіл ...

Аналіз ринку PFM додатків. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був досліджений ринок PFM додатків, який показав, що, на даний момент програми з обліку фінансів набирають обертів і все більше використовуються користувачами в США. Даний ринок характерний високим рівнем конкуренції і є найрозвиненішим серед інших.Однією з тенденцією є розвиток функціоналу додатків. Наприклад, не тільки корисно з точки зору стеження за витратами і доходами, а й розвивається система «підказок», ...

Аналіз ринку PFM додатків України. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку PFM додатків в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, основні оператори ринку, ціна і ціноутворення на ринку, споживачі і їх переваги (включаючи онлайн), канали збуту продукції.Ринок PFM додатків великий і кожен розробник намагається роздобути більше аудиторії, за допомогою реклами на різних майданчиках в інтернеті. Важливо стежити за потребою потенційної аудиторії: легкий і красивий інтерфейс, ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами