На ринку одноразового посуду спостерігалися значні зміни в період з 2016 року по 1 кв. 2017 року. Особливої популярності набули Ripple склянки - паперові двошарові склянки з додатковим зовнішнім шаром з гофрованого картону. Цей шар виконує термозахисну функцію. У використанні вони дуже зручні, але не підходять для вендінгових автоматів з автоматичною подачею склянок. Крім того, спостерігається збільшення попиту на харчову папір, одноразові коробки і цукерки серед «домашніх» пекарень і кондитерських.
Також змінилася структура використовуваного сировини. Наприклад, Франція до 2020 року зобов'язана вивести з обороту одноразову продукцію з пластику - перейти на одноразовий посуд з біо матеріалів, що розкладаються. У Берліні багато кав'ярні вже продають каву на винос в чашках. В Україні теж спостерігається зростання попиту на екологічну упаковку. Українські оператори ринку одноразового посуду так само пропонують одноразовий посуд з біо матеріалів, що розкладаються.
З огляду на даний тренд, можна спрогнозувати, що незабаром виробники одноразової продукції перейдуть на нові стандарти випуску продукції. На даний момент цей процес сповільнюється в силу ряду факторів - цінової конкуренції із сторони звичайних пластикових виробів, відсутність механізмів державного заохочення даного напрямку.
Третьою істотною зміною на досліджуваному ринку стало те, що попит на одноразовий посуд практично перестав залежати від сезонності, що пов'язано з поширенням мобільних і вуличних кав'ярень.
Існує, як мінімум, 8 груп активних споживачів одноразового посуду в тому числі і в нашій країні. Перш за все, це бари, кафе, точки фаст-фуду і т.д. В Україні в 2016-2017 роках спостерігається активне збільшення кількості нових закладів громадського харчування та розширення вже існуючих мереж. Варто відзначити стрімкий розвиток стріт-фуду. Так, в столиці все більше набирають популярність гастрономічні фестивалі, що підсилює попит на одноразовий посуд.
Також попит на одноразовий посуд формують компанії, які здійснюють доставку їжі (обсяг ринку готової їжі в Україні склав $ 230 млн. В 2016 році), що пов'язано зі швидким розвитком e-commerce). Розвиток кейтерингових компаній, фабрик-кухонь, які виробляють салати і випічку (готова їжа для торгових мереж), а також попит з боку населення, котре купує посуд для пікніків і свят і сегмент вендинга (в Україні ця сфера заповнена тільки на 15-20% і представлена 10 тис. вендінгових автоматів) впливають на зростання ринку одноразового посуду.
Одноразовий посуд також активно використовується авіакомпаніями і на автозаправних станціях, які в останні роки розвивають продуктовий ритейл. В Україні налічується близько 7000 заправок. Перші кафе з'явилися в 2015 році на автозаправках WOG. Сьогодні цей напрям розвивають всі відомі бренди.
У плані регіональних обсягів використання одноразового посуду, лідером є м. Київ, де налічується велика кількість точок харчування. Структура каналів збуту змінилася за рахунок зменшення частки роздрібних магазинів. На це вплинуло збільшення кількості масових заходів з фуд-корти і розвиток сфери стріт-фуду.