Дата підготовки: | Серпень 2018 року |
Кількість сторінок: | 60, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 98 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлено дослідження ринку побутової хімії, підгузків та шампунів в Україні за період з 2015 по 2017 рр. Було проаналізовано динаміку виробництва в грошовому і натуральному вираженні, розрахована ємність ринку за видами досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків та шампунів. Також розглянуто долі ринку основних операторів, та проведена їх сегментація за торговими марками, проаналізовані обсяги і географічна структура імпорту та експорту в досліджених категоріях.
Ринок побутової хімії в Україні значно розвинений. На ньому представлений широкий асортимент, який постійно поповнюється новими видами продукції, як універсальної, так і вузькоспеціалізованої дії. Для українського ринку побутової хімії характерний високий рівень концентрації. У 2017 році провідні три компанії, Procter & Gamble, Henkel і SC Johnson, забезпечили понад 50% продажів в категорії.
Найбільш ємким на ринку побутової хімії є сегмент чистячих та миючих засобів. У 2018-2020 рр. очікується зростання в більшості сегментах засобів побутової хімії. В першу чергу, це стосується засобів для прання, а також чистячих і миючих засобів. Темпи приросту місткості ринку до 2020 року в цих категоріях складе 6,2% і 5,0% відповідно.
Ринок підгузків в Україні також розвивається. Основну роль на ринку відіграють великі іноземні виробники, практично вся продукція імпортується. В Україні поступово зростає народжуваність і частка людей які купують підгузки для дітей (замість використання пелюшок). За роки кризи ринок не просів, так як товари для дітей є продукцією постійного попиту, на якій батьки не схильні економити.
Ринок шампунів характеризується негативною динамікою. За останні роки скоротилося виробництво шампунів у зв'язку з ростом собівартості виробництва і збільшенням цін на імпортну сировину. Також на категорію впливає прихильність українців до більш якісної імпортної продукції.
Основними тенденціями в споживанні є підвищена увага населення до власного здоров'я і способу життя (wellness-тренд), і, відповідно, орієнтація на екологічно безпечні органічні засоби побутової хімії та особистої гігієни.
1. Загальна характеристика ринку побутової хімії, підгузків, шампунів в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2015-2017 рр.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за видами досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів в 2015-2017 рр.
1.3. Сегментація за типом побутової хімії (рідкі та сухі), за типом підгузків (дитячі та дорослі), шампунів (за місткістю тари) на підставі оцінки
2. Державне регулювання досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів
2.1. Імпортні мита на досліджувані види товарів
2.2. Державні стандарти щодо масової частки фосфатів у побутовій хімії, стандарти для шампунів і підгузків
3. Виробництво досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів в 2015-2017 рр. в Україні
3.1. Обсяг виробництва в кількісних показниках в 2015-2017 рр. в Україні на підставі оцінки
3.2. Обсяг виробництва у вартісних показниках в 2015-2017 рр. в Україні на підставі оцінки
4. Основні оператори ринку досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів в Україні
4.1. Основні оператори ринку і їх опис
4.2. Частки ринку основних операторів
4.3. Сегментація основних операторів за ТМ
5. Зовнішня торгівля на ринку досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів в 2015-2017 рр.
5.1. Експорт досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів в 2015-2017 рр. Обсяги в натуральному і грошовому вираженні ТОП-5 експортерів Динаміка середніх цін Географія поставок за країнами
5.2. Імпорт досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів в 2015-2017 рр. Обсяги в натуральному і грошовому вираженні ТОП-5 імпортерів Динаміка середніх цін Географія поставок за країнами
6. Середні роздрібні ціни на продукцію досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів в 2018
7. Споживання продукції на ринку побутової хімії, підгузків, шампунів
7.1. Уподобання споживачів щодо продукції, портрет споживача
7.2. Аналіз пошукових запитів, пов'язаних з тематикою побутової хімії, підгузків, шампунів (на підставі даних Google Analytics)
8. Канали збуту продукції на ринку (мережеві, не мережеві оператори, інші)
9. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
10.2. PEST - аналіз ринкового спрямування
1. Імпортні мита на досліджувані види товарів
2. Основні оператори ринку досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів в Україні
3. Сегментація основних операторів ринку досліджуваних сегментів побутової хімії, підгузків, шампунів за ТМ
4. Динаміка середніх цін досліджуваних сегментів побутової хімії, шампунів і підгузків в 2015-2017 рр., грн. за 1 кг
5. Динаміка імпортних середніх цін досліджуваних сегментів побутової хімії, шампунів і підгузків в 2015-2017 рр., грн за 1 кг
6. Рівень середніх цін на продукцію досліджуваних категорій в розрізі пропозицій інтернет-магазинів
7. Групи підгузків залежності від віку і ваги дитини
8. Середня кількість пошукових запитів, пов'язаних з тематикою побутової хімії, підгузків, шампунів в місяць за липень 2017- липень 2018 р.
9. SWOT - аналіз ринку побутової хімії, підгузків і шампунів в Україні
10. PEST - аналіз ринку побутової хімії, підгузків і шампунів в Україні
1. Динаміка ємності ринку мила в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
2. Динаміка ємності ринку чистячих та миючих засобів в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка ємності ринку засобів для прання в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
4. Динаміка ємності ринку підгузків в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
5. Динаміка ємності ринку шампунів в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
6. Сегментація ємності ринку мила України в 2017 р в натуральному вираженні, %
7. Сегментація ємності ринку миючих засобів України в 2017 р в натуральному вираженні, %
8. Сегментація ємності ринку засобів для прання України в 2017 р в натуральному вираженні, %
9. Сегментація ємності ринку підгузків України в 2017 р в натуральному вираженні, %
10. Сегментація ємності ринку шампунів України в 2017 р в натуральному вираженні, %
11. Динаміка обсягів виробництва рідкого мила в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
12. Динаміка обсягів виробництва твердого мила в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
13. Динаміка обсягів виробництва сухих пральних порошків в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
14. Динаміка обсягів виробництва рідких засобів для прання в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
15. Динаміка обсягів виробництва сухих засобів для чищення в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
16. Динаміка обсягів виробництва рідких миючих засобів в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
17. Динаміка обсягів виробництва підгузків в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
18. Динаміка обсягів виробництва підгузків в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. шт.
19. Динаміка обсягів виробництва шампунів в Україні в 2015-2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
20. Динаміка обсягів виробництва рідкого мила в Україні в 2015-2017 рр. в грошовому вираженні, млн грн
21. Динаміка обсягів виробництва твердого мила в Україні в 2015-2017 рр. в грошовому вираженні, млн грн
22. Динаміка обсягів виробництва сухих пральних порошків в Україні в 2015-2017 рр. в грошовому вираженні, млн грн
23. Динаміка обсягів виробництва рідких засобів для прання в Україні в 2015-2017 рр. в грошовому вираженні, млн грн
24. Динаміка обсягів виробництва сухих засобів для чищення в Україні в 2015-2017 рр. в грошовому вираженні, млн грн
25. Динаміка обсягів виробництва рідких миючих засобів в Україні в 2015-2017 рр. в грошовому вираженні, млн грн
26. Динаміка обсягів виробництва підгузків в Україні в 2015-2017 рр. в грошовому вираженні, млн грн
27. Динаміка обсягів виробництва шампунів в Україні в 2015-2017 рр. в грошовому вираженні, млн грн
28. Частки ринку основних виробників рідкого мила в Україні в 2017 р в натуральному вираженні, %
29. Частки ринку основних виробників твердого мила в Україні в 2017 р в натуральному вираженні, %
30. Частки ринку основних виробників сухих пральних порошків в Україні в 2017 р в натуральному вираженні, %
31. Частки ринку основних виробників рідких засобів для прання в Україні в 2017 р в натуральному вираженні, %
32. Частки ринку основних виробників сухих засобів для чищення в Україні в 2017 р в натуральному вираженні, %
33. Частки ринку основних виробників рідких миючих засобів в Україні в 2017 р в натуральному вираженні, %
34. Частки ринку основних виробників підгузків в Україні в 2017 р в натуральному вираженні, %
35. Частки ринку основних виробників шампунів в Україні в 2017 р. в натуральному вираженні, %
36. Динаміка експорту рідкого мила в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
37. Динаміка експорту мила в брусках в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
38. Динаміка експорту прального порошку в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
39. Динаміка експорту рідких засобів для прання в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
40. Динаміка експорту сухих засобів для чищення в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
41. Динаміка експорту рідких миючих засобів в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
42. Динаміка експорту шампунів в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
43. ТОП 5 експортерів мила рідкого і в брусках в натуральному вираженні в 2017 р., %
44. ТОП 5 експортерів рідких засобів для прання та порошків в натуральному вираженні в 2017 р., %
45. ТОП 5 експортерів рідких миючих засобів і сухих засобів для чищення в натуральному вираженні в 2017 р., %
46. ТОП 5 експортерів шампунів в натуральному вираженні в 2017 р., %
47. Динаміка експорту мила рідкого і в брусках в натуральному вираженні в розрізі країн призначення продукції в 2017 р., %
48. Динаміка експорту прального порошку і рідких миючих засобів в натуральному вираженні в розрізі країн призначення продукції в 2017 р., %
49. Динаміка експорту сухих засобів для чищення і рідких миючих засобів в натуральному вираженні в розрізі країн призначення продукції в 2017 р., %
50. Динаміка експорту шампуню в натуральному вираженні в розрізі країн призначення продукції в 2017 р., %
51. Динаміка імпорту рідкого мила в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
52. Динаміка імпорту мила в брусках в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
53. Динаміка імпорту прального порошку в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
54. Динаміка імпорту рідких засобів для прання в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
55. Динаміка імпорту сухих засобів для чищення в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
56. Динаміка імпорту рідких миючих засобів в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
57. Динаміка імпорту рідких шампунів в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
58. Динаміка імпорту сухих шампунів в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
59. Динаміка імпорту дитячих підгузків в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
60. Динаміка імпорту урологічних підгузків в натуральному і грошовому вираженні в 2015-2017 рр.
61. ТОП 5 імпортерів мила рідкого і в брусках в натуральному вираженні в 2017 р, %
62. ТОП 5 імпортерів рідких засобів для прання та порошків в натуральному вираженні в 2017 р, %
63. ТОП 5 імпортерів рідких миючих і сухих засобів для чищення в натуральному вираженні в 2017 р, %
64. ТОП 5 імпортерів рідких і сухих шампунів в натуральному вираженні в 2017 р, %
65. ТОП 5 імпортерів дитячих та урологічних підгузків в натуральному вираженні в 2017 р, %
66. Динаміка імпорту мила рідкого і в брусках в натуральному вираженні в розрізі країн походження продукції в 2017 р, %
67. Динаміка імпорту прального порошку і рідких миючих засобів в натуральному вираженні в розрізі країн походження продукції в 2017 р., %
68. Динаміка імпорту рідких миючих і сухих засобів для чищення в натуральному вираженні в розрізі країн походження продукції в 2017 р., %
68. Динаміка імпорту рідких і сухих шампунів в натуральному вираженні в розрізі країн походження продукції в 2017 р., %
70. Динаміка імпорту дитячих та урологічних підгузків в натуральному вираженні в розрізі країн походження продукції в 2017 р., %
71. Рейтинг ТМ пральних порошків серед вітчизняних споживачів за 2018 р.
72. Рейтинг ТМ рідкого і твердого мила серед вітчизняних споживачів за 2018 р.
73. Рейтинг ТМ засобів для миття посуду серед вітчизняних споживачів за 2018 р.
74. Рейтинг ТМ засобів для прибирання на кухні та у ванній серед вітчизняних споживачів за 2018 р.
75. Рейтинг ТМ засобів для чистки унітазів серед вітчизняних споживачів за 2018 р.
76. Динаміка рівня народжуваності в Україні за 2010-2017 рр.
77. Рейтинг ТМ підгузків серед вітчизняних споживачів за 2018 р.
78. Рейтинг ТМ шампунів серед вітчизняних споживачів за 2018 р.
79. Частота миття голови українцями,%
80. Пошукові запити за ключовим словом «шампунь» за липень 2017- липень 2018 р., %
81. Пошукові запити за ключовими словами «сухий шампунь» за липень 2017- липень 2018 р., %
82. Пошукові запити за ключовим словом «мило» за липень 2017- липень 2018 р., %
83. Пошукові запити за ключовим словом «підгузки» за липень 2017- липень 2018 р., %
84. Пошукові запити за ключовими словами «господарське мило» за липень 2017- липень 2018 р., %
85. Пошукові запити за ключовими словами «пральний порошок» за липень 2017- липень 2018 р., %
86. Пошукові запити за ключовими словами «гель для прання» за липень 2017- липень 2018 р., %
87. Пошукові запити за ключовими словами «підгузки для дорослих» за липень 2017- липень 2018 р., %
88. Пошукові запити за ключовими словами «миючі засоби» за липень 2017- липень 2018 р., %
89. Пошукові запити за ключовими словами «рідке мило» за липень 2017- липень 2018 р., %
90. Пошукові запити за ключовими словами «засіб для чищення» за липень 2017- липень 2018 р., %
91. Пошукові запити за ключовими словами «мило рідке» за липень 2017- липень 2018 р., %
92. Канали розподілу побутової хімії, підгузків і шампунів
93. Структура каналів збуту українського ринку засобів особистої гігієни
94. Прогнозні показники розвитку ринку мила в Україні в 2018-2020 рр.
95. Прогнозні показники розвитку ринку миючих засобів в Україні в 2018-2020 рр.
96. Прогнозні показники розвитку ринку засобів для прання в Україні в 2018-2020 рр.
97. Прогнозні показники розвитку ринку підгузків в Україні в 2018-2020 рр.
98. Прогнозні показники розвитку ринку шампунів в Україні в 2018-2020 рр.