Дата підготовки: | Грудень 2022 року |
Кількість сторінок: | 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 38 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку рідкої побутової хімії в Україні в 2017 – 9 місяців 2022 р. В звіті описані такі продукти рідкої побутової хімії, як засоби для миття і чищення, для прання та миття посуду. В окремих пунктах додатково розглядається органічна побутова хімія, дезинфектори, догляд за взуттям, косметика та догляд за тілом.
Ринок побутової хімії зазнав значних змін після початку повномасштабної війни на території України. Це пов’язано з припиненням роботи одного з основних українських виробників побутової хімії, труднощах в логістиці, виходу з ринку російських брендів та зменшенням платоспроможності населення.
Вихід російських брендів з ринку побутової хімії стимулював структурні зміни на ринку. Це дало можливість швидкого розвитку українським виробникам, а також полегшені умови для входу на ринок для нових дистриб’юторів.
На ринку рідкої побутової хімії домінують світові бренди Procter & Gamble, Henkel та Unilever за всіма категоріями товарів. Серед вітчизняних виробників у противагу ринковим тенденціям нарощує позиції ТОВ "СУНП ""2К", засноване у 2019 році.
Прогнозними тенденціями на ринку рідкої побутової хімії є відновлення довоєнного тренду споживачів на купівлю екологічно безпечних товарів і підтримка вітчизняних виробників для покращення економічної ситуації в країні.
Загалом, ринок побутової хімії в Україні досить розвинений. На ньому представлений широкий асортимент товарів, який постійно поповнюється новими видами продукції як універсальної, так і вузькоспеціалізованої дії.
1.Загальна характеристика ринку
1.1.Аналіз тенденцій розвитку ринку (опис категорії, фактори впливу, проблеми розвитку) – в цілому по ринку, по групах та категоріях
1.2.Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2017-9 міс. 2022 рр. – по категоріях
1.3.Оцінка тіньового сегмента на ринку (магазини «товарів з Європи»; контрафакт)
1.4.Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням)
2.Виробництво продукції в 2017 – 9 міс. 2022 рр.
2.1.Динаміка виробництва в кількісних та вартісних показниках
2.3.Частки українських виробників
3.Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1.Перелік основних операторів ринку
3.2.Аналіз часток відомих світових брендів в сегментах та їхні лідируючі товари
3.3.Частки ринку основних операторів
3.4.Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів за групами (порівняння 2021 з 2020 та 2022 з 2021)
4.Зовнішня торгівля
4.1.Експорт рідкої побутової хімії та косметики з України в 2017-9 міс. 2022 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2.Імпорт рідкої побутової хімії та косметики в Україну в 2017-9 міс. 2022 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5.Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1.Аналіз насиченості товарних сегментів (кількість пропозицій конкурентів за цільовим призначенням товару, тарою та сегментом)
5.2.Середні поточні ціни за категоріями та підкатегоріями
5.3.Опис факторів, що впливають на формування ціни, виявлення закономірностей
6.Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
7.Аналіз споживання на ринку
7.1.Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача в В2В та В2С
7.2.Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
7.3.Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель – загалом по групах
7.4.Ступінь задоволеності споживачів
8.Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
9.Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1.Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2.Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2022-2027 рр.
9.3.Рекомендації по розвитку на ринку
•Доцільність виходу
•Перспективність окремих сегментів
•Цінова політика
10.Інвестиційна привабливість галузі
10.2.PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок (ринок в цілому)
10.3.Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Ємність ринку побутової хімії за основними групами, 2017 – 9м2022,
в натуральному вираженні, тис. т
2. Оцінка тіньового сегменту на ринку побутової хімії в Україні за регіонами з урахуванням поширеності магазинів «товарів з Європи» та доступу до контрафакту
3. Виробництво побутової хімії, косметики для догляду за тілом в Україні, у натуральному вираженні, тис. т
4. Виробництво побутової хімії, косметики для догляду за тілом в Україні, у вартісному вираженні, млн грн
5. Частки українських виробників побутової хімії, косметики та догляду за тілом за групами, 2020 – 9м2022 рр., в натуральному вираженні, тис., %
6. Частки основних операторів ринку побутової хімії, в натуральному вираженні, тис. т,%
7. Факторний аналіз динаміки ринкової частки, 2020 до 2021
8. Факторний аналіз динаміки ринкової частки, 2021 до 2022
9. Обсяги експорту рідких засобів для миття та чищення за категоріями, 2017 – 9м2022 р., у натуральному вираженні, тис. т
10. Обсяги експорту рідких засобів для прання за категоріями, 2017 – 9м2022 р., у натуральному вираженні, тис. т
11. Обсяги експорту рідких засобів для миття посуду за категоріями, 2017 – 9м2022 р., у натуральному вираженні, тис. т
12. Обсяги експорту рідких засобів для догляду за тілом за категоріями, 2017 – 9м2022 р., у натуральному вираженні, тис. т
13. Обсяги імпорту побутової хімії в Україну в розрізі категорій,
в натуральному вираженні, тис. т
14. Частки імпортерів побутової хімії (засоби для прання) за категоріями 2017-9м2022 рр., у натуральному вираженні, тис. т
15. Частки імпортерів побутової хімії (засоби для чищення та миття, у т.ч. посуду) за категоріями 2017-9м2022 рр., у натуральному вираженні, тис. т
16. Частки імпортерів побутової хімії (косметика та догляд за тілом) за категоріями 2017-9м2022 рр., у натуральному вираженні, тис. т
17. Види найбільш розповсюджених тар та кришок для побутової продукції
18. Засоби для миття посуду
19. Цінова карта побутової хімії в Україні
20. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку рідкої побутової хімії
21. Використання каналів реклами на ринку рідкої побутової хімії серед основних операторів
22. Порівняльна таблиця застосування ТБ-реклами (відео-реклами) операторами ринку рідкої побутової хімії по брендам (ТОП-5 компаній)
23. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами операторами ринку побутової хімії по брендам (ТОП-5 компаній)
24. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
25. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
26. Основні метрики сайтів операторів ринку побутової хімії в Україні
27. Кількість підписників та коефіцієнт залученості (ER) на Інстаграм-сторінках основних операторів ринку побутової хімії
28. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
29. Аналіз використання стимулювання збуту операторами ринку рідкої побутової хімії по брендам (ТОП-5 компаній)
30. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу основними операторами ринку рідкої побутової хімії
31. Аналіз брендингу основних операторів ринку рідкої побутової хімії
32. Перелік та опис галузевих виставок та їх учасників
33. Оцінка брендів побутової хімії споживачами на онлайн платформах в 2022 році
34. Структура каналів збуту побутової хімії
35. Цінові сегменти на ринку побутової хімії в Україні, грн
36. Матриця PESTEL-аналізу факторів впливу
37. Сегментація ринкових ризиків
38. Карта ризиків для ринку побутової хімії в Україні
1. Структура ринку рідкої побутової хімії за походженням продукції, 2017, 2021 і 2022 рр.,%
2. Структура ринку рідкої побутової хімії за виокремленими категоріями товарів, 2022 рр,%
3. Частка дитячої лінії на ринку побутової хімії (засоби для прання), 2017, 2022, в натуральному вираженні, %
4. Структура екологічної лінії в розрізі категорій, в натуральному вираженні, 2021 рік.
5. Частки відомих світових брендів в сегментах, в натуральному вираженні, 2022 р.,%
6. Географія експорту рідкої побутової хімії з України, 2017, 2020, 2022 рр., в натуральному вираженні, тис. т
7. Структура імпорту побутової хімії, в натуральному вираженні,
2017, 2021 та 2022 рр.
8. Засоби для миття і чищення
9. Засоби для прання
10. Використання каналів реклами до та після 24 лютого 2022 року, % компаній
11. Динаміка пошукових запитів щодо побутової хімії (засоби для прання, засоби для прибирання, засоби для миття посуду)
12. Структура тендерних закупівель побутової хімії за групами, в грошовому вираженні, 2022 р., %
13. Прогнозна ємність ринку побутової хімії в Україні, 2022-2027 рр., в натуральному вираженні, тис. т
14. Альтернативні точки входу на ринок побутової хімії