Дата підготовки: | Березень 2021 року |
Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 25 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку побутової хімії в Україні за 2018-2020 рр.
В рамках дослідження були розраховані загальні показники, ємність і тенденції розвитку миючих засобів в Україні. Проведена сегментація і структурування ринку побутової хімії в розрізі досліджуваних товарних груп. Представлені частки ринку основних операторів. У звіті показана динаміка виробництва і реалізації продукції в 2018-2020 рр., зовнішня торгівля на ринку миючих засобів в 2018-2020 рр., ціни і ціноутворення на ринку побутової хімії, а також споживання продукції на ринку. Також дослідження включає аналіз інвестиційної привабливості галузі, аналіз 5 сил Портера, багатокутник конкуренції, SWOT-аналіз та PEST-аналіз ринку в Україні, ризики та бар'єри виходу на ринок.
Ринок побутової хімії в Україні досить розвинений. На ньому представлений широкий асортимент продукції, який постійно поповнюється новими видами продукції, як універсальної, так і вузькоспеціалізованої дії.
Тенденції на ринку свідчать про прагнення споживачів знайти оптимальне співвідношення ціни і якості. На ринку створюються сприятливі умови для розвитку середньо-цінового сегмента, як для іноземних, так і для вітчизняних виробників.
Ще один фактор, який впливає на ринок – це популяризація здорового способу життя, який включає використання максимально натуральних і нешкідливих для організму і навколишнього середовища продуктів. Важливе значення має контроль над кількістю фосфатів та інших шкідливих речовин у побутовій хімії, яке регулюється законодавством України.
У міру поліпшення економічної ситуації, зростає попит на вузькоспеціалізовану продукцію, орієнтовану на конкретні завдання (кондиціонери, ополіскувачі, засоби для чищення конкретного роду поверхонь). До цього споживачі віддавали перевагу універсальним багатофункціональним засобам з метою економії фінансових коштів. У відповідності зі світовими тенденціями, український ринок побутової хімії все більше орієнтується на безпеку та екологічність продукції.
Найбільш ємним на ринку побутової хімії (серед досліджуваних категорій) є сегмент засобів для прання. Серед засобів для прання більш поширеними є сухі пральні порошки.
Споживання на ринку побутової хімії характеризується постійністю і регулярністю, так як структура ринку з досліджуваних категорій не сильно видозмінюється. Засоби для прання та для посуду в сумі складають понад 75% місткості ринку.
Побутову хімію все частіше купують в інтернет-магазинах. Відсоток інтернет покупок буде і надалі зростати. На це впливають як карантинні обмеження та їх наслідки, так і збільшення кількості інтернет-користувачів в Україні.
Абсолютними лідерами ринку є інтернаціональні компанії Proctor & Gamble, Henkel, Unilever і SC Johnson (чистячі засоби під торговими марками «Туалетний каченя», «Містер Мускул»), які імпортують більше 50% всієї продукції, а виробляють (Proctor & Gamble і SC Johnson ) - більше 40%.
Національним лідером у виробництві є ПрАТ «Вінницяпобутхім» (близько 13%).
Найбільш важливим каналом збуту побутової хімії і засобів особистої гігієни залишаються спеціалізовані магазини (Eva, Watsons, Prostor і ін.). Також продукція реалізується через гіпер- і супермаркети, на відкритих ринках. Все більшої популярності набирають продажу через Інтернет.
1. Загальна характеристика ринку побутової хімії
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку миючих засобів в 2018-2020 рр.
1.2. Загальні показники ринку миючих засобів, розрахунок обсягу ринку в 2018-2020 рр. в розрізі досліджуваних товарних груп
1.3. Сегментація і структурування ринку миючих засобів в розрізі досліджуваних товарних груп (по консистенції, призначенню, видам)
2. Динаміка виробництва та реалізації продукції в 2018-2020 р
2.1. Динаміка виробництва миючих засобів у натуральному вираженні в 2018-2020 рр.
2.2. Динаміка реалізації миючих засобів у грошовому вираженні в 2018-2020 рр.
3. Основні оператори ринку миючих засобів
3.1. Основні оператори ринку і їх опис
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів
4. Зовнішня торгівля на ринку миючих засобів в 2018-2020 рр.
4.1. Імпорт продукції в 2018-2020 рр.
4.2. Обсяги та динаміка імпортованої продукції
4.3. Аналіз продуктової лінійки продукції, що імпортується (по брендам)
4.4. Географічна структура імпорту продукції (по країнах)
4.5. Найбільші компанії-імпортери продукції, їх обсяги і частки
4.6. Експорт продукції в 2018-2020 рр.
4.7. Обсяги та динаміка експортованої продукції
4.8. Аналіз продуктової лінійки продукції, що експортується (по брендам)
4.9. Географічна структура експорту продукції (по країнах)
4.10. Найбільші експортери продукції, їх обсяги і частки
5. Ціна і ціноутворення на ринку побутової хімії
5.1. Динаміка цін на миючі та чистячі засоби в 2018-2020 рр.
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Споживання продукції на ринку побутової хімії
6.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
6.2. Сегментація і структурування споживання
7. Канали збуту продукції на ринку України
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2023 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі (в тому числі: аналіз 5 сил Портера і багатокутник конкуренції)
9.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
9.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
1. Розрахунок ємності ринку побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т, %
2. Розрахунок ємності ринку побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн., %
3. Динаміка ємності ринку побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр. в розрізі сегментів, в грошовому вираженні, млн. грн., %
4. Динаміка виробництва побутової хімії в розрізі видів в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т, %
5. Динаміка реалізації побутової хімії в розрізі видів в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, в оптових цінах без урахування ПДВ, млн. грн., %
6. Основні оператори ринку побутової хімії в Україні станом на кінець 2020 року
7. Сегментація основних операторів ринку за видами побутової хімії і брендам
8. Сегментація іноземних операторів українського ринку побутової хімії по країнах
9. Сегментація вітчизняних виробників побутової хімії по регіонах
10. Частки ринку основних операторів ринку побутової хімії в Україні в 2020 р. (імпортери і виробники), в натуральному вираженні, тис. т, %
11. Частки ринку основних операторів ринку побутової хімії в Україні в 2019 г., у грошовому вираженні, млн. грн., %
12. Динаміка імпорту побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр. в розрізі видів, в натуральному вираженні, тис. т, %
13. Топ-10 брендів імпортованої побутової хімії в Україні в 2020 р в розрізі категорій
14. Частки найбільших імпортерів побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. т, %
15. Динаміка експорту побутової хімії в 2018-2020 рр. в розрізі видів, в натуральному вираженні, тис. т, %
16. Топ-10 брендів експортованої побутової хімії з України в 2020 р в розрізі категорій
17. Частки найбільших експортерів побутової хімії з України в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т, %
18. Середні ціни на товари побутової хімії в розбивці на сегменти в 2021 році, з ПДВ, грн.
19. Переваги споживачів щодо торгових марок побутової хімії за підсумком 2020 року
20. Значення найбільш важливих факторів вибору продукції, %:
21. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
22. Оцінка конкурентного середовища на ринку побутової хімії України
23. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку побутової хімії України
24. SWOT - аналіз ринку побутової хімії в Україні
25. PEST - аналіз ринку побутової хімії в Україні
1. Динаміка ємності ринку побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т, %
2. Динаміка ємності ринку побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн., %
3. Сегментація ринку побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр. в розрізі походження, в натуральному вираженні, %
4. Сегментація ринку побутової хімії в Україні в 2018 і 2020 рр. в розрізі видів, в натуральному вираженні, %
5. Динаміка виробництва побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т, %
6. Динаміка реалізації побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн., %
7. Структура виробництва побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, %
8. Динаміка імпорту побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т, %
9. Динаміка імпорту побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн., %
10. Структура імпорту побутової хімії в Україні в 2018-2019 рр., в натуральному вираженні, %
11. Географічна структура імпорту побутової хімії в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, %
12. Динаміка експорту побутової хімії з України в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т, %
13. Динаміка експорту побутової хімії з України в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн., %
14. Структура експорту побутової хімії з України в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, %
15. Географічна структура експорту побутової хімії з України в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, %
16. Середньорічний курс долара США, 2018-2020 рр., грн.
17. Канали розподілу коштів побутової хімії
18. Прогнозна місткість ринку побутової хімії в Україні в 2021-2023 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн., %
19. Багатокутник конкуренції на ринку української побутової хімії