Зростання обсягів реалізації: аналітичний огляд ринку кави України
5011

Зростання обсягів реалізації: аналітичний огляд ринку кави України

У світі постійно збільшуються обсяги споживання кави. За даними International Coffee Organization, показник споживання цього ароматного напою за 4 роки, в період з 2012 по 2016 роки, збільшився на 5,8%. Попит на каву зростає за рахунок широких маркетингових кампаній. Ключовими споживачами кави є країни ЄС (27,4% в 2015-2016 роках), США (16,3%), Бразилія (13,2%). Частка України в світовому споживанні кави за вказаний період склала 0,72%.

У нашій країні культура споживання кави сьогодні знаходиться на стадії розвитку. Ринок характеризується сезонністю - в літній період обсяги споживання скорочуються на 2-4%.

Український ринок кави імпортозалежний, оскільки кавові зерна в нашій країні не вирощуються - відбувається тільки обробка і упаковка зерен. Іншими словами, загальносвітові тенденції кавового сегмента (проблеми з врожайністю і волатильністю цін) характерні і для вітчизняного кавового ринку. Крім того, на нього впливають і локальні фактори - зокрема, коливання курсу валют.

Обсяги роздрібної реалізації кавової продукції в Україні в першому кварталі поточного року в порівнянні з аналогічним періодом 2015-2016 років збільшилися в грошовому вираженні на 19,6%. Загальна реалізація кави в нашій країні склала 1,2 млрд грн в першому кварталі 2017 року. Для порівняння, в першому кварталі 2015 року цей показник становив лише 0,93 млрд грн. Така тенденція пояснюється рядом факторів. Зокрема, стабілізацією доходів населення і економіки країни. Лідерство за обсягами продажів кави, очікувано, утримує столиця. На другому місці - Дніпропетровська область, бронза дісталася Харківському регіону.

Дата розміщення: 22.08.2017
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами