Дата підготовки: | Липень 2023 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку порцелянового посуду в Україні за період 2019–2022 рр. Дослідження охоплює аналіз динаміки ринку, ключових тенденцій, виробництва, зовнішньої торгівлі, споживчого попиту та факторів, що впливають на галузь.
Ринок порцелянового посуду України залишається важливою частиною побутового сегмента, незважаючи на економічні труднощі, конкурентний тиск з боку інших матеріалів і вплив воєнних дій. Основними факторами, що впливають на розвиток ринку, є скорочення внутрішнього виробництва, залежність від імпорту, зміна споживчих вподобань та сезонні коливання попиту.
Протягом аналізованого періоду ринок зазнав значних змін. Економічна криза, пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна у 2022 році спричинили зниження обсягів імпорту та скорочення попиту. Водночас на ринку спостерігалися адаптація споживачів до нових умов, зміщення акценту на імпорт середнього цінового сегмента та популяризація порцелянових виробів білих кольорів і стандартних форм.
Окрім того, ключовим викликом для ринку залишається конкуренція з іншими матеріалами, такими як скло, фаянс, кераміка та метал, які активно впливають на зміну споживчих вподобань. На фоні цього зростає попит на екологічні, довговічні та практичні вироби, що змушує операторів ринку вдосконалювати дизайн, форму та функціональні характеристики своєї продукції.
Загалом, український ринок порцелянового посуду демонструє значну залежність від імпортної продукції з таких країн, як Китай, Туреччина та Польща, що становить основу пропозиції. Однак, адаптація операторів ринку та активізація споживачів у післявоєнний період можуть відкрити нові перспективи для розвитку галузі в майбутньому.
1. Тенденції над ринком
2. Виробництво над ринком
3. Зовнішня торгівля
4. Споживання над ринком
5. Висновки
1. Динаміка ємності ринку порцелянового посуду в Україні у 2019-2022 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
1.Динаміка ємності ринку порцелянового посуду в Україні у 2019-2022 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
2.Динаміка виробництва порцелянового посуду в Україні в 2019-2022 р., в натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка експорту порцелянового посуду з України у 2019-2022 рр., у натуральному вираженні, тонн
4.Динаміка імпорту порцелянового посуду до України у 2019-2022 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
5. Уподобання споживачів за кольором порцелянового посуду, %