Аналіз ринку порцелянового посуду в Україні. 2023 рік

Аналіз ринку порцелянового посуду в Україні. 2023 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2023 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 37
Таблиць: 15
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
39200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку порцелянового посуду в Україні за 2019-2022 роки. Для дослідження весь порцеляновий посуд був розподілений на наступні види:
• Посуд для пиття: чашки, бокали, стакани, заварники, графіни, чаван для матчі.
• Посуд для сервірування: тарілки, сервізи, підноси, менажниці, підставки.
• Посуд для приготування їжі: каструлі, точилки для ножів, форми для запікання та випікання.
• Посуд для зберігання: хлібниці, судочки, спецівниці, маслянки, цукерниці, банки.
Сьогодні існує значне різноманіття посуду, представленого на ринку. Він представлений у багатьох різновидах, створений з різних матеріалів, має різний колір і дизайн, а також належить до певного цінового сегменту. Порцеляновий посуд займає 24,6% ринку.


Фактори впливу на ринок порцелянового посуду:
• Економічні фактори: Рівень доходу споживачів, зміни в економіці впливають на попит на порцеляновий посуд. В економічних кризових періодах споживачі часто схильні зменшувати свої витрати на предмети не першої необхідності.
• Демографічні фактори: Попит на порцеляновий посуд змінюється в залежності від демографічних чинників, таких як зростання населення, зміна вікової структури або зміна в структурі сімей. Наприклад, зростання кількості молодих сімей може призвести до збільшення попиту на порцеляновий посуд.
• Зміни в стилях життя та модних тенденціях: Зміни в стилі життя споживачів та модних тенденціях впливають на попит на порцеляновий посуд. Тому виробникам посуду важливо стежити за трендами на ринку та бути гнучкими до змін стосовно форми та дизайну продукції.
• Культурні фактори: Культурні звичаї та традиції, пов'язані з харчуванням та подачею страв, впливають на попит на певний тип посуду. Наприклад, в деяких культурах порцеляновий посуд вважається символом розкоші та використовується під час особливих подій або свят.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Основні тенденції розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2022 рр. (виробництво + імпорт – експорт, обсяги продажів)
1.3. Сегментація і структурування ринку (частка порцеляни з загального ринку, частка за ціновими сегментами, за кольорами (де можливо визначити), оцінка тіньового сегменту (крафт))
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери, дистрибутори та мережеві магазини)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх характеристика
- загальна інформація, види діяльності і спеціалізація;
- товарні групи, торговельні марки і асортимент;
- ціни
- представленість в каналах збуту і споживання
2.2. Частки ринку основних операторів за групами
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції на ринку (історичні обсяги і перспективи)
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт порцелянового посуду з України в 2019-2022 рр. (обсяги)
4.2. Імпорт порцелянового посуду в Україну в 2019-2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку) – за кольорами, розмірами, стильовими особливостями
6. Ціна і ціноутворення на ринку. Середні поточні ціни на продукцію за асортиментними групами
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку (за результатами опитування і кабінетним способом)
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача в В2В та В2С
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Структурування та сегментація споживання (В2В/В2С, за ціновими сегментами)
8.4. Потреба в товарі (на основі опитування)
8.5. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах) – на основі опитування
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2027 рр.
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку (доцільність розвитку, сегменти та канали збуту для виходу)
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT- аналіз компанії Замовника на ринку
11.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринку порцелянового посуду в Україні у 2019-2022 р., у натуральному виразі, тис. тонн
2. Факторний аналіз динаміки ринкової частки
3. Асортиментна карта порцелянових тарілок за формою та діаметром
4. Асортиментна карта порцелянових чашок за об’ємом та формою
5. Асортиментна карта порцелянових сервізів за типом та кількістю персон
6. Асортиментна карта порцелянового посуду за кольором
7. Середні поточні ціни на порцеляновий посуд в Україні, грн
8. Аналіз присутності операторів ринку порцелянового посуду в онлайн-каналах комунікації
9. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
10. Аналіз конкурентів через пошукові запити
11. Виділення факторів впливу та їх питомої ваги на прогнозну модель розвитку ринку порцелянового посуду в Україні у 2023 – 2027 роках
12. SWOT-аналіз компанії
13. Матриця PEST LE-аналізу факторів впливу на ринок порцелянового посуду в Україні
14. Сегментація ринкових ризиків
15. Карта ризиків ринку порцелянового посуду в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація посуду, представленого на ринку, за матеріалом, %
2. Сегментація порцелянового посуду за ціновими сегментами, %
3. Сегментація порцелянового посуду за кольорами, %
4. Частки ринку основних операторів за групами у 2022 р. в натуральному вираженні, тонн, %
5. Динаміка виробництва порцелянового посуду в Україну у 2019-2022 р., у натуральному виразі, тонн
6. Динаміка експорту порцелянового посуду з України у 2019-2022 р., у натуральному виразі, тонн
7. Динаміка експорту порцелянового посуду з України у 2019-2022 р., у вартісному виразі, млн. грн.
8. Динаміка імпорту порцелянового посуду в Україну у 2019-2022 р., у натуральному виразі, тис. тонн
9. Динаміка імпорту порцелянового посуду в Україну у 2019-2022 р., у вартісному виразі, млн. грн.
10. Структура імпорту порцелянового посуду в Україну у 2019-2022 р., у натуральному виразі, тис. тонн, %
11. Частки імпортерів порцелянового посуду в Україну у 2019-2022 р., у натуральному виразі, тис. тонн, %
12. Географія імпорту порцелянового посуду в Україну у 2019-2022 р., у натуральному виразі, тис. тонн, %
13. Канали, з яких респонденти сегменту В2С дізнаються про посуд, %
14. Респонденти сегмента В2С, які протягом 2 останніх років купували посуд чи декоративні вироби з порцеляни, %
15. Переваги респондентів щодо кольору порцелянового посуду, %
16. Критерії вибору порцелянового посуду споживачів сегмента В2С
17. Міста, в яких проживають респонденти сегменту В2С, %
18. Сфера роботи респондентів сегменту В2С, %
19. Рівень доходу у респондентів, %
20. Наявність автомобіля у респондентів, %
21. Слідкування респондентів за блогерами та лідерами думок, крім військової тематики, %
22. Слідкування респондентів за окремими блогами, що присвячені кулінарії та декору для дому, %
23. Респонденти сегмента В2В, які використовують у закладі посуд чи декоративні вироби з порцеляни, %
24. Міста, в яких розташовані заклади респондентів сегменту В2В, %
25. Типи закладів, в яких працюють респонденти сегменту В2В, %
26. Кількість посадочних місць у закладах, в яких працюють респонденти сегменту В2В, %
27. Критерії вибору порцелянового посуду споживачів сегмента В2В
28. Вироби, які купували респонденти сегменту В2С, %
29. Марка посуду, яку купували респонденти сегменту В2С, %
30. Марка посуду в закладі респондентів сегменту В2В, %
31. Наявність сервізів у респондентів, %
32. Частка порцелянового посуду у респондентів, %
33. Частота оновлення посуду, %
34. Структура продажів порцелянового посуду за каналами, %
35. Магазини, в яких купували посуд респонденти сегмента В2С, %
36. Сегментація ринку порцелянового посуду в Україні за походженням у 2022 р, тонн, %
37. Прогноз динаміки ємності ринку порцелянового посуду в Україні у 2023-2027 р., у натуральному виразі, тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами