Дослідження ринку міжкімнатних дверей в Україні. 2022 рік

Дослідження ринку міжкімнатних дверей в Україні. 2022 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2022 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 27
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
25100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку міжкімнатних дверей, в ході якого виявили основні тенденції розвитку ринку. У звіті представлена динаміка виробництва і зовнішньої торгівлі міжкімнатних дверей, а також динаміка реалізації продукції, географічна структура експорту і імпорту, структура міжкімнатних дверей в Україні, сегменти споживачів та їх переваги.
Український ринок міжкімнатних дверей – це ринок, який розвивається і уже сформував основних гравців з великою мережею представництв. Ринок внутрішніх дверей в Україні має широкий асортимент: від класичних «розпашних» дверей до нестандартних розмірів та дизайнерських рішень. Основна частина продукції на ринку виготовлена з дерева (дуб, сосна), MDF; грунтована або ламінована. Згідно з показниками 2019-2021 рр. спостерігається стабільний розвиток ринку, тенденції до інновацій та збільшення бажання споживачів до унікальних інтер'єрів.

 

Особлива увага приділяється сегменту прихованих дверей та маркетинговому просуванню продукту основними гравцями.
Дослідження також містить інформацію про ринок у перші місяці війни. Здійснені висновки по ринковій ситуації.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку міжкімнатних дверей в 2019 – 2021 р. (особливості, фактори впливу на ринок, проблеми розвитку): розсувні системи по типу «пенал»; розпашні «класичні» та приховані
1.2. Загальні показники ринків, розрахунок ємності ринку у 2019-2021 роках. у натуральних та грошових показниках – оціночно
1.3. Сегментація та структурування ринків (розрахунок частки імпортної та вітчизняної продукції, частки компаній, які займаються монтажем та є виробниками дверей)
2. Основні оператори ринку
2.1. Основні оператори ринку міжкімнатних дверей та монтажу даних виробів в Україні
2.3. Частки ринку основних операторів (виробники з виробництва, послуг - КВЕД)
2.4. Ступінь конкуренції та ризики
3. Динаміка виробництва міжкімнатних дверей в Україні в 2019-2021 рр.
3.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні
3.2. Динаміка виробництва продукції в грошовому вираженні
4. Зовнішня торгівля на ринку міжкімнатних дверей України
4.1. Експорт продукції в 2019 -2021 рр. (Обсяги, середні ціни, географія поставок по країнах, основні експортери і їх частки)
4.2. Імпорт в 2019 -2021 рр. (Обсяги, середні ціни, географія поставок по країнах, основні імпортери і їх частки)
5. Ціна та ціноутворення на ринках
5.1. Середні оптові (за запитами в компанії) і роздрібні ціни на готові вироби. Середні ціни на монтаж дверей, опис умов, при яких монтаж відбувається безкоштовні
5.2. Фактори, що впливають на ціноутворення, їхня структура
6. Споживання продукту на ринку
6.1. Характеристика споживчих переваг
6.2. Сегментація та структурування споживання (в розрізі для власних потреб та для компаній) - за наявності інформації з відкритих джерел за кількістю запитів через Інтернет по ТМ на підставі даних Google analytics.
6.3 Тренди на ринку міжкімнатних дверей
7. Брендинг та реклама
7.1. Аналіз позиціонування основних конкурентів на ринку
7.2. Аналіз просування продукції на ринку.
- інформованість, функціональність сайту та його розвиток
- соціальні мережі ( facebook, instagram, youtube, інше)
- реклама, публікації в ЗМІ, додаткові послуги, акції
8. Канали збуту продукції на ринку - опис і оцінка структури продажів за існуючими каналам (онлайн та офлайн-платформи)\
9. . Висновки та рекомендації
9.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку міжкімнатних дверей в України в 2022- 2024 рр.
10. Інвестиційна привабливість досліджуваного ринку
10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок

 

Перелік таблиць:

1. Кількість квартир, введених в експлуатацію в 2018-2021 рр., в Україні, шт.
2. Загальна площа нежитлових будівель, прийнятих в експлуатацію в 2018-2021 рр., в Україні, м2
3. Динаміка ємності ринку міжкімнатних дверей в Україні у 2019 – 2021 роках., тис. шт.
4. Динаміка ємності ринку міжкімнатних дверей в Україні у 2019 – 2021 роках., млн.грн.
5. Регіональне розміщення виробників міжкімнатних дверей в Україні, станом на 01.01.2022, шт
6. Сегментація основних виробників міжкімнатних дверей в Україні по регіонам виробництва, станом на 01.04.2022 р
7. Сегментація операторів ринку за видами міжкімнатних дверей та іншої продукції, станом на 01.04.2022 року
8. Сегментація основних операторів ринку по виду покриття, станом на 01.04.2022 р
9. Факторний аналіз динаміки ринкової частки серед основних операторів ринку, 2020-2021 р.
10. Вартість готової продукції ( полотно, коробка) в основних виробників ринку, розпашні міжкімнатні двері, грунтовані 13.04.2022 р.
11. Вартість готової продукції ( полотно, коробка) в основних виробників ринку, приховані міжкімнатні двері, 13.04.2022 р.
12. Вартість виготовлення прихованих дверей по виду на основі запитів до основних виробників ринку, 06.05.2022 р, євро/шт
13. Перелік УТП основних операторів ринку, 01.05.2022 р
14. Перелік переваг, на які фокусують основні оператори ринку, 01.05.2022 р.
15. Перелік переваги та недолік функціональності сайтів основних виробників міжкімнатних дверей, 01.05.2022 р.
16. Наявність контекстної реклами та SEO- просування сайтів основних операторів ринку, 01.04.2022 р.
17. Кількість підписників в соціальних платформах основних операторів ринку 01.04.2022 р.
18. Теми постів в соціальній мережі Facebook основних операторів ринку, 01.04.2022 р.
19. Кількість фірмових магазинів основних операторів ринку в розрізі міст України, 01.02.2022р
20. Учасники тендерів серед основних операторів ринку в 2021 р.
21. Кількість спеціалізованих салонів в містах України, станом на 01.02.2022 р.
22. Присутність основних операторів ринку в інтернет-магазинах, станом на 01.02.2022 р.
23. Просування інтернет-площадок спеціалізованих салонів, 01.04.2022 р.
24. Присутність основних операторів ринку, станом на 15.04.2022 р.
25. SWOT-аналіз ринку міжкімнатних дверей
26. PEST – аналіз ринку міжкімнатних дверей України

Перелік графіків і діаграм:

1. Частка представленої продукції на основних інтернет-майданчиках в Україні, лютий 2022 р, %
2. Частка міжкімнатних дверей на ринку України з типом, 2022 р, %.
3. Частка міжкіматних дверей на ринку України за типом покриття, 2022 р, шт.
4. Частки виробників міжкімнатних дверей в Україні у 2018 – 2021 рр., %
5. Виробництво в Україні, 2019 – 2021 рр, тис. шт.
6. Виробництво дверей з деревини в Україні, 2019 – 2021 рр, млн. грн.
7. Динаміка експорту міжкімнатних дверей з України у 2019 – 2021 роках. у натуральному та грошовому вираженні
8. Географія експорту міжкімнатних дверей з України в 2019 – 2021 роках, в натуральному значенні, %
9. Частки основних експортерів міжкімнатних дверей з України у 2019 – 2021 роках,
натуральному значенні, %
10. Динаміка імпорту міжкімнатних дверей в Україну у 2019 – 2021 роках. у натуральному та грошовому вираженні, тис. шт. та млн. грн.
11. Географія імпортних поставок міжкімнатних дверей в Україну у 2019 – 2021 р.%
12. Частки основних імпортерів міжкімнатних дверей в Україну у 2019 – 2021 роках, %
13. Основні торгові марки міжкімнатних дверей в Україну у 2019 – 2021 роках, %
14. Структура собівартості виробництва міжкімнатних дверей в Україні, %
15. Частка споживання досліджуваної продукції на ринку України, 01.02.2022 р.
16. Карта з чисельністю населення по регіонам України станом на 01.02.2022 р.
17.Середня заробітня плата по регіонам України станом на 01.02.2022 р.
18.Динаміка запитів українською та російською мовами в Україні, 2021-01.02.2022 р.
19. Огляд інтернет-запитів українською та російською мовами в розрізі регіонів, 2021-01.02.2022
20. Динаміка інтернет-запитів в Україні (рос. мова), 2021-01.02.2022
21. Динаміка інтернет-запитів в Україні ( укр. мова), 2021-01.02.2022 р
22. Канали збуту міжкімнатних дверей на ринку України
23. Виробництво міжкімнатних дверей основними виробниками ринку, шт. 2020-21 р.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами